מדורי תוכן

רטרו - הילינג

רטרו הילינג הוא טיפול שמסייע בעיקר לכל מי שמרגיש תקוע וגם לאלה שרוצים להעמיק ליצור קשר עם נשמתם הגבוהה

מאת
רטרו - הילינג רטרו - הילינג
לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

רטרו-הילינג היא שיטת טיפול הוליסטית, המבוססת על ההנחה שמקור כשרונותינו ובעיותינו לטוב ולרע, הוא בחיים קודמים. האישיות שלנו היום, היא רק חלק קטן ממסע נשמתנו לאורך תקופות חיים שונות בגופים שונים.

הנשמה יורדת לכדור הארץ ומתלבשת על גוף אנושי, כדי ללמוד ולהתפתח. זוהי ירידה לשם עליה. בכל גלגול עוברת הנשמה שיעור אחר. עם רגע הלידה וככל שאנו גדלים ומתבגרים, אנו שוכחים את עברנו הקדום ולא יכולים לראות המשכיות. אבל, כחלק מהתוכנית הגדולה, ישנם סימנים לאורך חיינו המעוררים בנו תחושות וזיכרונות מעבר קדום, שלא מתקשרים לחוויות בחיינו הנוכחיים.

סימנים כאלה יכולים להיות למשל:
משיכה חזקה לדברים מסוימים (מדינה, שפה, לבוש, סגנון ארכיטקטוני, אנשים מסוג מסוים וכו') או להיפך: תחושת דחייה וגועל מדברים מסויימים.
תווי פנים ובעיות פיזיות.
פחדים.
דפוסי התנהגות.
תחושות המלוות אותנו לאורך חיינו ולא ברור מקורן.
תופעת דז'ה וו.

טיפול הרטרו-הילינג מסייע בעיקר לאנשים הרוצים להשתחרר מפחדים או דפוסי התנהגות, שמכשילים אותם בדרכם קדימה. הוא מיועד לאנשים הרוצים לברר מה מקורם של תחושות ורגשות המלווים אותם זמן רב. בירור בעיות פיזיות ובירור קשרים עם אנשים חשובים בחיינו. הטכניקה יכולה לעזור מאוד גם לאנשים הרוצים להעמיק לדעת את עצמם וליצור קשר עם נשמתם הגבוהה, ולאוו דווקא לטפל בבעיה כלשהיא.

לקפוץ אחורה בזמן
הטיפול הוא פרטני (מטפל - מטופל) ומבוסס על יכולת ריפוי עצמית של המטופל, בשילוב עם הנחיה של המטפל. בשלב ראשון מתבצעת שיחה מקדימה ומתוכה עולה הבעיה אותה רוצים לפתור או שאלה עליה מבקשים תשובה. ההנחה היא שהתשובות כבר ישנן וע"י חיבור עם התת-מודע בהתכווננות לנושא מסוים, יעלה הסיפור המתאים שיתן תשובה. אחרי ניסוח השאלה, ניכנס המטופל למצב הרפיה עמוק (בהנחיה כמובן).

המטפל מנחה את המטופל בתהליך של דמיון מודרך ודרך שלבים מסוימים (כולל מפגש עם המדריך הרוחני האישי של המטופל), עד למצב בו מסוגל המטופל לעבור בזמן ולראות עצמו בגלגול אחר או קודם. בשלב זה מתחיל המטופל לספר את אשר הוא רואה וחווה והמטפל מקשיב.

ישנה התערבות של המטפל במצבים בהם ישנן חסימות או צורך לקפוץ קדימה או אחורה בזמן, בכדי לברר פרטים מסוימים. המטפל מתערב גם כאשר צריך לעבור לשלבים אחרים בשחזור כגון: הרגע המהותי ביותר באותו גלגול, רגע המוות המכיל רגשות ומסקנות שאיתן עוזבים את החיים, יצירת הקשרים להווה ותיקון / רטרו-הילינג.

החוויה עצמה ויצירת הקשרים להווה, מעלה את מקור הבעיה למצב מודעות והתיקון עוזר לנו להפנים סוג של פיתרון. התיקון משנה את ההתייחסות שלנו כלפי מה שקרה בעבר ומראה לנו אפשרויות בחירה נוספות להתמודד עם מצב מסוים. בשלב התיקון רואה המטופל את החיים שעבר מנקודת מבט גבוהה ורחבה, ומסוגל להבחין בטעויות שעשה בבחירות שלו באותו גלגול. בהתאם לכך הוא בוחר מה יכול היה לעשות אחרת. לאחר שבחר, חוזר המטופל לאותה נקודה משמעותית בעבר ומשנה את התסריט בתהליך של דמיון יזום. שינוי התסריט מוביל לסיום שונה וחיובי של אותו גלגול, ומוציא את המטופל עם הרגשה טובה ומחוזקת לגבי המשכו בחיים אלו.

עבר, הווה ועתיד קשורים יחד, ולכן שינוי בעבר יביא לשינוי בהווה וכן גם בעתיד.

לפני היציאה מההרפיה, מקבל המטופל מתנה מהמדריך האישי שלו, המסמלת את התהליך שעבר ומרמזת על התפתחות עתידית בחיים אלו. במהלך זמן ההרפיה אין מצב של איבוד שליטה. המטופל מודע היטב למקום בו הוא נמצא ולמצב בו הוא שרוי. המטופל יזכור את כל הסיפור לאחר ההתעוררות .

השלב הסופי של הטיפול הוא למעשה ישום התיקון כאן ועכשיו בחיים אלה. לאחר שהמטופל ראה וחווה אפשרויות שונות להתמודדות עם הבעיה, והפנים את התיקון האנרגטי-מנטלי במהלך השחזור, הוא ימצא את עצמו מבצע את השינויים בחייו אלו ומתקדם בהדרגה. אם הבעיה היתה פחדים או בעיות פיזיות, ניתן לצפות להיחלשותם ואף להיעלמותם.

יתרונות הטיפול טמונים בכך שהוא אינו מצריך תלות בגורמים חיצוניים. כוח הריפוי בא מבפנים. רק אתם יודעים מה טוב בשבילכם. מי שבאמת רוצה לעשות שינוי או לחקור את עצמו, ומתמיד - יראה תוצאות.

בטיפול משולב לעתים גם טיפול אנרגטי בהילינג, העוזר להיכנס להרפיה ולשחרר מחסומים רגשיים ואנרגטיים.

כל שנדרש מהמטופל הוא לדעת את סיבת הפניה לטיפול, לזרום עם מה שהוא רואה וחווה במהלך השחזור ולהשאיר את הניתוח והביקורת לאחר הטיפול. אז יוכל לצפות לתובנות חדשות ומעניינות על עצמו ויקבל עזרה והנחייה ליישום.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

רוחניות, התפתחות רוחנית, דמיון מודרך, רטרו - הילינג
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

רוחניות, התפתחות רוחנית, דמיון מודרך, רטרו - הילינג

דרג תוכן עמוד זה

0