מדורי תוכן

החלום הנבואי

מהו החלום הנבואי, כיצד נזהה אותו, ומה לעשות כשהוא יגיע.

מאת
החלום הנבואי החלום הנבואי
לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285477

בסיום המחזור השני, שלוש שעות לאחר שנרדמנו לראשונה, חוזר הגוף האנרגטי מהמסע הראשון שלו כשהוא טעון אנרגטית (ראו מאמר "מסעות בחלום"). עכשיו הגוף מוכן אנרגטית ולכן, במחזור שינה זה, יש את הסיכוי הטוב ביותר שנחווה חלום הנקרא חלום אנרגטי, ובשמו המוכר יותר - החלום נבואי.
חשוב להדגיש כי החלום הנבואי יכול להופיע, ואף מופיע, בכל שלבי השינה. הוא מופיע גם, ובמיוחד במיוחד בשינת היום, אולם מקומו הטבעי הוא במחזור השינה השני, בו המערכות שלנו ערוכות היטב למפגשים אנרגטיים, למסרים וכפי שנגלה עוד מעט לעוד הרבה יותר.

חלום אנרגטי הוא חלום חשוב מאד עבור אלו הרוצים להקדיש את עצמם לחלימה. כאן עושים החולמים את מרבית העבודה שלהם: כאן אנו נעורר את החלימה, ניצור קשר עם מדריכים רוחניים, נעורר את המערכות האנרגטיות שלנו ונקבל מסרים. זהו השלב בו הכול מתעורר לחיים והגשר בין המודעות לעולם שמעבר נבנה.

ההבדלים בין חלום נבואי לפסיכולוגי
הנפש שלנו "מייצרת" את החלומות הפסיכולוגיים וזו תהיה ברירת המחדל של רוב החלומות שלנו. אך מידי פעם המערכת האנרגטית שלנו מצליחה גם היא לייצר חלום: וזהו החלום האנרגטי/הנבואי. כשזה יקרה הנה העקבות, הסממנים שחלום מסוג זה משאיר:

החלום הנבואי הוא חלום קצר
חלום נבואי אינו ארוך. אין בו סצנות מורכבות. יש בו חלק אחד, סצנה קצרה – וזהו! לצורך המחשה, אם החולם מתחיל לספר את החלום וכדי להתחיל הוא לוקח אוויר – זה כבר לא יהיה חלום נבואי, כיוון שלאחר שלוקחים אויר מספרים סיפור ארוך מכדי שיהיה נבואי.

זהו חלום "חי"
החלום הנבואי גדוש בצבעים, ריחות ותחושות. כשנקום מחלום מסוג זה נרגיש כאילו באמת היינו שם. זה הכול ביחד: הריחות שנוכל להרגיש את נוכחותם אפילו כמה דקות אחרי שנתעורר, חוש המישוש שיחווה את מה שהיה בחלום כאילו שהיה באמת. ופעמים רבות כשקמים מחלום נבואי נקום טיפה מבולבלים ונתקשה לחזור למציאות.

זהו חלום שנזכור לתקופה ארוכה מאד
החלום הנבואי לא ישכח מהר כמו החלומות האחרים. כשנקום לא נצטרך מחברת חלומות כדי לרשום בה את החלום כדי לא לשכוח. החוויה של החלום תישאר אתנו זמן רב, ואנו נזכור אותו לתקופה ארוכה מאד.

חלום בו נחלום לדוגמא על רכבת נוסעת בה אנו הולכים, נפגשים עם אנשים, קמים, הולכים בהחלט רחוק מלהיות נבואי, אולם חלום בו אנו יושבים ברכבת ומרגישים היטב את הרעידות ואת ריח העצים בחוץ. פתאום דפיקה בדלת של הקרון ממנה נכנס סדרן ומבקש לשאול מדוע לא הלכנו לבקר את הקבר של אמא שלנו. חלום ממנו אנו נתעורר בבעתה ונזכור כמה שבועות וחודשים – זהו חלום נבואי.

אך מהו אותו חלום נבואי? מה הוא רוצה להגיד לנו? האם הוא באמת נבואי, חוזה את העתיד? או משאלת לב. כדי לענות על שאלה חשובה זו עלינו להבין כי קיימים שני סוגים של חלומות נבואיים, אנרגטיים. סוג אחד, שכיח יותר, הוא חלום שאנו מכנים "חלום נבואי" והסוג השני הוא חלום בו מתרחש מפגש מהסוג השלישי, מפגש עם מדריכים רוחניים.

חלום נבואי
כדי להבין מהו החלום הנבואי עלינו לחזור למאמר "נתיב החיים" המדבר על ההוויות האנרגטיות בחיינו. חלום נבואי הוא חלום בו אנו מתוודעים עם ההוויות האנרגטיות הקיימות בנו ומצליחים להבחין בהם.
גוף האנרגיה שלנו קשור עם ההוויות האנרגטיות שלנו אותן אנו אמורים להרגיש ולחוש בכל רגע בחיינו. גוף זה הוא חלל דמיוני העוטף אותנו, ובו נוכחות כל ההוויות האנרגטיות הקיימות. גם אלה שלא מומשו עדיין . דוגמא: אם יש לנו חבר בהודו אשר רוצה להפתיע אותנו ולהתקשר אלינו בעוד 3 ימים, הנוכחות האנרגטית של שיחת הטלפון נמצאת בתוך הנתיב הרוחני שלנו כבר עכשיו. העובדה שהיא תתממש רק בעתיד, אינה צריכה לעצור בעדנו מלחוש ולהרגיש אותה כבר עתה .
במהלך החלום הנבואי, אנו מתנסים בהכרת העולם ללא גוף פיזי, וחווים דרך גוף האנרגיה תחושות , אנרגיות ומצבי תודעה הקיימים כאן במציאות היומיומית האחרת. אנו מסוגלים לחוש את עולמנו הפנימי, את התכלית שלנו ואת הנוכחות של ההוויות האנרגטיות הקיימות בנתיב הרוחני שלנו.
לכן, לכאורה משום מקום, יופיע החלום על שיחת הטלפון של אותו חבר מהודו, אך זה לא מפתיע ואלו הם החלומות הנבואיים – הם עוזרים לנו להתוודע עם אירועים הקיימים בחיינו, אלא שעוד לא קרו.
האירוע, אגב, יכול שלא להתממש. יכול להיות שהחבר ניסה להתקשר, אולם לא היה קו באותו יום בעקבות מזג אוויר סוער. לכן חלק מהחלומות הנבואיים שלנו לא מתממשים, כיוון שההוויה שלרוב אינה תלויה בנו, לא בכל המקרים יכולה להתממש.

חלום אנרגטי
אחת מהחוויות היותר עוצמתיות שגוף האנרגיה שלנו יכול לחוות בלילה, היא מפגש עם מדריך רוחני. מדריך רוחני הינו ישות אנרגטית נטולת גוף, ועל מדריכים אלו דיברנו במאמר "מדריכים רוחניים, ישויות, ומה שביניהם" אוסיף רק כי מדריכים אלו מסוגלים לעזור לנו לשלוט בחלום ולהיות מודעים לקיומנו בתוך החלום. הם יכולים להעביר לנו שיעור או מסר, ולסייע לנו לצאת למסעות בעולמות השונים הקיימים.
מפגש עם ישות הנו מפגש עוצמתי, אולם לרוב, כשהגוף האנרגטי חוזר למקומו, המודעות והשליטה חוזרת לגוף הפיזי ש"משתלט" על התהליך. ברוב המקרים המפגש נשכח לגמרי, אולם לא פעם, כשהאירוע אותו חווינו היה חזק במיוחד, החלק הפיזי, ההגיוני השייך ל"אני" שלנו, אינו יכול להתעלם, ומשאיר זיכרון מהאירוע, אך במקום לשמר אותו בשלמותו, הופך אותו לארצי ונותן לו פירוש "הגיוני".

איך נדע אם פגשנו ישות, מדריך רוחני?
לאחר מפגש עם ישות אנרגטית, באופן אידיאלי, אנו אמורים לקום עם זיכרון מדהים בו פגשנו לצורך הדוגמא ישות אור, חסרת גוף, שדיברה אלינו בדרך לא דרך והעבירה לנו מסר. "עזור לשכנה שלך, איריס", היא תגיד לנו.

אך כיוון שברוב המקרים הגוף הפיזי שלנו נוהג "להסתיר" את עניין המפגש המסתורי, אנו לרוב נחווה מקרה פחות דרמטי בו לא נראה ישות של אור, אלא במקומו נזכר בתחליף, פשרה שהגוף מייצר. אנו נפגוש את הסבא שנפטר שאומר לנו: "נו...אז מה קורה עם השכנה איריס".
כדי שיהיה לנו קל להתמודד עם עניין המסרים המוזר הזה, הגוף הפיזי שלנו מאניש את אותה הישות ונותן לה צורת אנוש.

אם הגוף הפיזי שלנו התנגד יותר לתהליך, ייתכן וכלל לא נזכור את המפגש עם המדריך הרוחני, וכל מה שנזכור הוא חלום בו מצלצל הטלפון ועל הצג אנו רואים מסרון (sms) המכיל מילה אחת: "איריס". בכלל חשוב לזכור – בחלום כשהטלפון מצלצל, מי שנמצא בצד השני לרוב הוא המדריך הרוחני שלנו והמסר שנקבל צריך להיות בעל חשיבות.

אך פעמים לא מועטות נפגוש חלום בו המסר משתבש לחלוטין ומה שנותר מהמפגש המדהים הזה הוא לא יותר מתמונה בודדת הנשארת לנו בראש, ולאורך כל היום אנו לא מבינים מדוע מציק לנו שבחלום התרוצצנו בשדה של אירוסים.

לא פעם אנו מתעוררים מחלום עם ידיעה שהחלום הוא חלום אנרגטי, אך המסר כלל לא מובן. במקרה כזה אני ממליץ: שבו במיטה עוד שלוש דקות וקחו את המדריך שלכם לשיחה. אתם אולי לא רואים אותו, אבל הוא שם, ואמרו לו שאתם מבקשים שישתדל יותר בפעם הבאה ושתשמחו אם יוכל הלילה לחזור על המסר והפעם רק להעביר לנו קצת מהאנרגיה שלו כדי שתוכלו להבין אותו.

כדי להיות בטוחים שזהו מפגש עם מדריך – הנה כמה כללים בסיסיים:
זה חייב להיות חלום נבואי שחלים בו כל הכללים: זה יהיה חלום קצר, "חי" ונזכור אותו היטב.
בחלום יהיו דמויות שנרגיש שהם לא רגילות, או לא שייכות. זה יכול להיות קרובי משפחה שנפטרו, אנשים מהעבר שלנו, או אפילו סלבריטאים.
בדרך כלל הדמויות יפנו אלינו עם מסר קצר או יבקשו שנעשה משהו.
בחלום יופיעו אלמנטים הקשורים לתקשורת כגון: טלפון שמצלצל, טלויזיה, רדיו, קולנוע, sms וכדומה.

תרגיל לחיזוק החלומות הנבואיים
לסיום ברצוני להוסיף תרגיל דרכו ניתן לחזק את החלום ואת החלום הנבואי. התרגיל אינו בא במטרה לחזק את הגוף האנרגטי, אלא נועד לגרות את המוח הימיני, המוח האינטואיטיבי, ובכך לחזק את עצמתם של החלומות בלילה.
העיקרון המנחה של תרגיל זה הוא "להטריד" במשך היום את יד שמאל למשך חצי שעה עד שעה. כשהאידיאל הוא לשים למשך שעה אחת כפפה רק על יד שמאל. חשוב כי התרגיל לא יארך יותר משעה, על-מנת שהמוח לא יתרגל, וכי הוא לא יארך פחות מחצי שעה על-מנת שהאפקט יהיה מקסימלי. אלו (ז"א האנשים הנורמליים) שלא רואים את עצמם הולכים עם כפפה רק על יד אחת, יכולים לשים או להוריד את השעון מהיד (תלוי אם אתם רגילים לנוכחות השעון או לא). אפשר גם לשים צמיד מטריד, אזיקון או כל דבר מגביל אחר. חזרה על התרגיל בכל יום תאפשר לכם לא רק לזכור חלומות טוב יותר, אלא גם לזכור ולעורר את החלומות האנרגטיים שלכם.

בהצלחה וחלומות נעימים

טארוט חלומות וקצת יותר - האתר של שגיא מנדלבוים

ליצירת קשר ופרטים נוספים על שגיא מנדלבוים

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285477

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

רוחניות, מודעות עצמית, פירוש חלומות, חלומות, מדריכים רוחניים, חלום נבואי, ישות אנרגטית, חלום אנרגטי, שגיא מנדלבוים
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

רוחניות, מודעות עצמית, פירוש חלומות, חלומות, מדריכים רוחניים, חלום נבואי, ישות אנרגטית, חלום אנרגטי, שגיא מנדלבוים

דרג תוכן עמוד זה

0