מדורי תוכן

טיהור אבני הקריסטל

השפעתן של הקריסטלים עלינו היא דרך איזון. לאבנים נטייה לאזן אנרגיות. האיזון שהן מעניקות לאוחז בהם מביא לריפוי או שינוי. לעיתים בתהליך האבנים סופגות אנרגיות הקשורות לחוסר איזון וזקוקות לטיהור.

מאת
טיהור אבני הקריסטל טיהור אבני הקריסטל
מחפש קריסטל למטרה מסויימת? חייג ליעוץ חינם מהמומחים של אלטרנטיבלי: 04-6407590

הקריסטלים, כתוצאה מהליך ההתגבשות, המבנה וההרכב שלהם, רגישים לקליטה וספיגת אנרגיה מהסביבה. האנרגיה הנקלטת בכל אבן יכולה להיות אנרגיה חיובית ומדהימה עם זאת, לעיתים האבן סופגת אנרגיה שאינה חיובית או אנרגיה שאינה מתאימה לכל אחד.

השפעתן של הקריסטלים עלינו היא דרך איזון. לאבנים נטייה לאזן אנרגיות. האיזון שהן מעניקות לאוחז בהם מביא לריפוי או שינוי. לעיתים בתהליך האבנים סופגות אנרגיות הקשורות לחוסר איזון וזקוקות לטיהור. ספיגת אותן אנרגיות משנה לעיתים את גוון האבן או רמת הצלילות שלה.

אבני הקריסטל עוברות דרך מאוד ארוכה עד הגיען ליעדן הסופי – לאותו אדם שלו נועדה אותה האבן. את האבנים מוציאים ממכרות במקומות מאוד רחוקים, משם הן לעיתים קרובות מובלות על הגב מהמכרה לשביל הקרוב בו ממתינה משאית , משם מובלות האבנים למחסן מרכזי, לקניינים הגדולים, לאוניה, שוב למחסן.... האבנים עוברות ידיים רבות בדרכן, לחלק מהאנשים אנרגיות נעימות וחיוביות וחלקם משדרים אנרגיות שאינן חיוביות או שהאנרגיות שלהם אינן מתאימות לאלו של הצרכן הסופי. הקריסטלים, סופגים את אותן אנרגיות אשר לעיתים נשמרות בהן ולכן, מומלץ לטהר אבנים עם רכישתם.


חדש! קניון רוחניות מבית אלטרנטיבלי!
כל הקריסטלים, אבני חן ותליונים אנרגטיים לכל מטרה: קריסטלים לפי מזל אסטרולוגי -  קריסטלים למציאת אהבה - קריסטלים להגנה מאנרגיות שליליות - חיזוק אנרגיה חיובית - קריסטלים זימון שפע ועוד.
לחצו לכניסה לקניון


כאשר האבנים מגיעות, בדרך ליעד הסופי, לחנות שבה אנרגיות חיוביות וכמות גדולה של אבני קוורץ, לעיתים קרובות הן עוברות טיהור מעצם היותן במקום הנעים והמלא באנרגיות הטיהור של הקוורץ ולכן אינן זקוקות לטיהור מייד עם רכישתן.

מתי לטהר
כמו בבחירת אבן, בשילוב אבנים שונות, באופן השימוש באבנים ובכלל בכל הקשור לאבנים – גם בנושא הטיהור האינטואיציה היא החשובה ביותר.

אין חוקים, אין כללים לגבי תדירות הטיהור, אופן הטיהור ומשך זמן הטיהור.
ברכישת אבן, הקשיבו לעצמכם, אם רכשתם את האבן בחנות שנעים לכם להיות בה, שהאנרגיות שבה נינוחות והאנשים העובדים בחנות אוהבים אבנים – אין בהכרח צורך לטהר את האבן מייד עם רכישתה. במידה ורכשתם אבן במקום שלא היה לכם ממש נעים בו, מומלץ מאוד לטהרה בטרם תשאו אותה עליכם.

ספיגת אנרגיה שלילית ע"י הקריסטל יכולה להיות תוצאה של אדם עם אנרגיות שליליות, אדם חולה או אדם שהאנרגיות שלו שונות מאוד משלכם, אשר אחז באבן או שהה בקרבה אליה. הקריסטל מושפע גם כאשר אדם חולה או אדם הסובל מבעיה כלשהי אוחז בקריסטל. הקריסטל סופג מאותו אדם וע"י כך מסייע לו להגיע לאיזון וריפוי.

לאחר שהאבן ספגה אנרגיות מסוג זה או זה, רצוי לטהרה.

אין חוקים לגבי תדירות הטיהור, ישנם רבים הטוענים לתדירויות שונות: פעם ביום, פעם בשבועיים, פעם ב.... אין אפשרות לקבוע מראש תדירות טיהור. תלוי בקריסטל ובמה שעבר עליו או לידו. כאשר הינכם מתבוננים או אוחזים בקריסטל ועוברת לכם בראש מחשבה על טיהור – טהרו מייד לפני שתשכחו – אם חשבתם על טיהור כנראה שהאבן זקוקה לטיהור. במידה ושכחתם לטהר את הקריסטל משך זמן רב, אין צורך לדאגה, כנראה שלא היה צורך.

במידה ונכנס אליכם לבית, לחדר, לקליניקה או למשרד אדם שאינכם חשים טוב בנוכחותו, או אדם שאינטואיטיבית חשתם שהאנרגיות שלו אינן נעימות לכם, טהרו את האבנים עם צאתו. ההמלצה בעיקר לטורמלין שחורה, אמטיסט, סיטרין או כל אבן גדולה או אבנים קטנות שאותו אדם נגע בהם. את הטורמלין השחורה מומלץ לטהר בכל פעם שהינכם מגיעים למקום בו האנרגיות אינן נעימות לכם – במידה והאבן עליכם.

מומלץ גם לטהר אבנים כאשר הינכם חשים שהאבן סייעה לכם במשהו. למשל, לאחר הנחת אמטיסט על המצח להקלה על כאב ראש, לאחר אחיזת האבן בזמן ראיון עבודה או בחינה וכן הלאה.
 
עקרונית אין בעיה שאנשים יגעו באבנים שלכם. כאשר אדם שהינכם אוהבים נוגע באבנים שלכם – האבן סופגת אנרגיה מאדם שטוב לכם איתו – וכי מה רע בכך? נהפוך הוא....אבל, כאשר נוגע באבן שלכם בין אם בתכשיט, באבן שעל השולחן או בכל אבן אחרת – מישהו והמחשבה הראשונה שעוברת בראש היא "אוף, למה הוא נגע לי באבן....לא רציתי" – טהרו את האבן מייד, לפני שתשכחו. הקשיבו לאינטואיציה, אין קשר אם הינכם מכירים את אותו אדם כל חייכם או שמדובר באדם זר.

כיצד לטהר
ישנן מספר דרכים מומלצות לטיהור אבנים, הקשיבו לאינטואיציה בבחירת הדרך הנכונה עבורכם או הדרך הנכונה לאותו הקריסטל או באותו המקרה.

הנחת האבן בגשם או מתחת למים זורמים. יש לאחוז את האבן מתחת לזרם/להניח בגשם משך כמה זמן שחשים נכון. לעיתים, תשאירו את האבן מתחת לזרם המים מספר שניות ולעיתים מספר דקות – אל תחשבו בזמן השטיפה, תזרמו.

הנחת האבן על גבי מושבת קוורץ: הקוורץ מצוינת לטיהור של מקומות ושל אבנים. היות ומושבה מורכבת ממספר גנרטורים – היא מפזרת אנרגית טיהור לכל הכיוונים כך שהיא למעשה מטהרת את עצמה ואת הסביבה ולכן מצוינת לטיהור והטענת אבנים, דרך טיהור זו טובה במיוחד במקרה של תכשיטים.

הנחת גנרטור קוורץ לצד האבן – כאשר החוד פונה מהאבן החוצה – הגנרטור מטהר את האבן, כאשר החוד פונה לכיוון האבן – הקוורץ מטעין אותה.

ניתן לקבור באדמה לזמן מה. מקרים קיצוניים – לאחר שהאבן ספגה הרבה (למשל לאחר אחיזה בזמן כימותרפיה) מומלץ לקבור באדמה ולהשאיר שם.

לאחר הטיהור מומלץ להניח בשמש או לאור הירח.

חשוב לציין! אבנים המכילות מתכות או נחושת אינן מגיבות טוב למים. המים עלולים לגרום להם לאבד מיופיין. (פירייט, המטייט, גלנה, אזוריית מלכית, מלכית, נחושת, טורכיז, אבנים גלמיות שנוטות להתפורר ועוד).

היות והשמש גורמת להבהרתן של חלק מהקריסטלים (משפחת הקוורץ בעיקר) לא מומלץ להשאיר בשמש.

כמו כן, לא מומלץ להשרות אבנים במים שכן הן צוברות שכבה של אבנית המביאה לאבדן הבקר הטבעי של האבן.

 

מחפש קריסטל למטרה מסויימת? חייג ליעוץ חינם מהמומחים של אלטרנטיבלי: 04-6407590

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

0