מדורי תוכן

חכמת תווי הפנים

פרט לשפה המילולית, המהווה את עיקר התקשורת שבתרבות האנושית, מייחסת הקבלה חשיבות רבה ביותר להכרת חכמת הפנים בהגדירה היטב ולעומק את פנימיות האדם, אופיו ומהותו. יצחק אהרון מלמד על תווי הפנים ומזמין אתכם להתבונן במראה

מאת
חכמת תווי הפנים חכמת תווי הפנים
לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285484

בעוד שבשפה המילולית ניתן לשנות מן האמת, לשקר, להציג ולתאר את האדם באור שונה חכמת הפנים נוקטת עמדה חדה וברורה המבטאת חשיבות מכרעת למראה החיצוני כמפה להכרת נפש האדם. בחכמת הקבלה נשנו פרקים שלמים העוסקים בחכמת הפרצוף ובאפיוני תכונות לפי תווי ומבנה הפנים, הללו מובאים בכתבי יד עתיקים ומבעלי ההיכלות.

יובן למעין בנאמר כי המילה "פָּנִים" בניקוד אחר מקבלת משמעות שונה המעידה על פנימיות האדם – "פְּנִים". לפיכך ניתן ללמוד על הקשר הרעיוני המהווה מכנה משותף הכרחי שבין גוף לנפש. לאורך הדורות ראו חכמי ישראל בידיעות הללו כלים אדירים בעוצמתם המסוגלים לתאר את האדם לפרטי פרטים בדיוק נמרץ.

הפנים מבין כל אברי הגוף השונים מעבירים מסרים ותשדורות ולמעשה מבטאים השתקפות מלאה של תחושות פנימיות, אשר דרכן ניתן להבחין בנקל בכל המתחולל בנפש האדם. כל תנועה בהבעת פנים דינה כמילה בודדת הנאמרת בשפה א- מילולית וכמוה היא תביע רעיון שלם רק אם יצורפו אליה הבעות פנים נוספות. באותה נשימה אין לייחס תכונות אופי באופן אבסולוטי רק על סמך תווי פנים, הבעות או אלמנטים נוספים, אלא יש לבחון את האדם על פי מכלול של ערכים ופרמטרים המרכיבים את אישיותו כגון: שם האדם ותאריך לידתו בצרוף חזותו החיצונית עשויים לתת מפה מדויקת מאוד אודות כוח המזל והגורל באפיקים שונים. במבט שטחי הפנים נחלקים לשלושה חלקים עיקריים: רוחני (נשמה ), רגשי (רוח), יצרי (נפש) ולעוד שבעה חלקים המהווים אזורי משנה: מצח, גבות, עיניים, אף, שפה עליונה, שפה תחתונה וסנטר. כזכור, המספר 7 מייצג את החלק הרוחני בבריאה וחכמת הקבלה מבארת כי קיים קשר הדוק ומכנה משותף הכרחי בין החלק הגשמי שבפרצוף לרובד הרוחני הנסתר.

בחלק זה נסקור בקצרה רבה את האפיונים הדומיננטיים למבנה האוזניים והמצח. אציין כי קצרה היריעה מלהכיל את כל המבנים השונים של אברי הפנים וכי נאלץ להסתפק בהדגשת הרעיון הכללי בצורתו המצומצמת.

אוזניים נפולות: ניתנות לזיהוי ע"י מבנה אוזן המושך כלפי מטה. מדובר באנשים עם נטייה לעייפות פנימית, עצבות וחולשה. טיפוסים מרירים וחסרי מוטיבציה כללית. חיים בתחושת כולם חייבים לי הנובעת מנטייה לרחמים עצמיים. רגישים מאוד ונפגעים בקלות יתרה .

אוזניים זקורות: ניתנות לזיהוי ע"י מבנה חד המושך כלפי מעלה. מדובר באנשים כריזמטיים ודומיננטיים. בטבעם מנהיגים בעלי כשרון יצירתי רב וקסם אישי שופע. אינם מניחים לדבר לעמוד בדרך למטרה ומשיגים את רצונם לעיתים אף בדרך אגרסיבית וכוחנית. שאפתנים בעלי מוטיבציה בלתי נלאית. לרוב יימצאו בעמדות מפתח בכירות עם יכולות השפעה גבוהות.

אוזניים מעוגלות: ניתנות לזיהוי ע"י מבנה אליפטי דמוי ביצה. מדובר באנשים עקשנים ודקדקנים. בעלי עקרונות ברורים ואינם נוחים להתפשר. טיפוסים המשדרים עוצמה רבה עם צורך רב בחופש ובמרחב דבר המקשה על יציבות זוגית לאורך זמן. אינם סלחנים ולרוב מתקשים עם ביקורת המופנית לעברם.

מצח מוארך וצר: אנשים ריאליים מאוד עם נטייה מובהקת לקידום אינטרסים וביסוס מעמד. דואגים תדיר לשיפור תדמיתם ומונחים ע"י גאווה וגבהות לב. טיפוסים נמרצים, חקרנים ,סקרנים ואידיאליסטים. שונאי שעמום וסולדים מבטלה. יעשו הכל על מנת להגשים מטרתם ולרוב אף יצליחו.

מצח מוארך וגבוה: אנשים חרוצים, פרקטיים עם רגליים על הקרקע. רגישים ובעלי אינטלקט רב. אינטיליגנטים עם פוטנציאל אדיר שלא תמיד מיושם הלכה למעשה. רגישים מאוד אך יחד עם זאת בעלי חוסן נפשי רב ואינם נלחצים בקלות. נעימי הליכות, חברותיים ונהנים ממנעמי החיים.

מצח אליפטי: מדובר באנשים המסמלים רוח נעורים קלילה חסרת עכבות ומגבלות. המשפחה והחברים נמצאים בראש סדר העדיפויות, אוהבי אתגרים ומתאפיינים בלקיחת סיכונים לעתים מוגזמים. סומכים על המזל והגורל שיעמדו לצידם. אנשים ססגוניים ומרתקים מאוד משתייכים לקבוצת המצליחנים. 

קווי הבעה
שני קווים אנכיים בין העיניים: אנשים דאגנים, חרדים, דקדקנים עם נטייה לכפייתיות. מחמירים עם עצמם ודורשים כנ"ל מסביבתם. בעלי השקפת עולם פסימית וזקוקים לחיזוקים נפשיים. הביטחון העצמי טעון שיפור.

קווי מצח אופקיים ישרים: אנשים הגיוניים, ריאליסטיים חקרנים וסקרנים. אינם מסתפקים בחצאי אמיתות ומבקשים עובדות מבוססות ומוחלטות. חכמים ואנשי ידיעות.

קווי מצח שמרכזם נוטה מטה: אנשים רגישים מאוד אשר מזדהים בנקל עם סבלם של אחרים. בעלי אינטליגנציה רגשית מפותחת מאוד. מתאפיינים בחושים חדים ובאינטואיציה רבה. נוטים למיסטיקה, לרוחניות, לעולם הנסתר ולדת ולכן מבינים לנפש האדם.

קווי מצח שמרכזם נוטה מעלה: אנשים ספקנים המאמינים במראה עיניים בלבד וכפועל יוצא ממעטים לתת אמון בזולת. לרוב רואים את חצי הכוס הריקה אך יחד עם זאת בעלי לוגיקה בריאה המאירה את דרכם .

ליצירת קשר ופרטים נוספים על יצחק אהרון

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285484

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

קבלה, תורת הקבלה, חכמת הקבלה, חכמת הפנים, פירוש תווי הפנים, יצחק אהרון
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

קבלה, תורת הקבלה, חכמת הקבלה, חכמת הפנים, פירוש תווי הפנים, יצחק אהרון

דרג תוכן עמוד זה

0