מדורי תוכן

בריאות ונומרולוגיה

האם ניתן לדעת דרך השם ותאריך הלידה על מצב הבריאות והאם חכמת הקבלה מעניקה כלים העשויים לסייע לאדם בשמירה על מצבו הבריאותי?

מאת
בריאות ונומרולוגיה בריאות ונומרולוגיה
לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285484

באחת מתוכניותי ברדיו הופנתה אליי השאלה הבאה: "האם ניתן לדעת אודות המזל והגורל דרך השם ותאריך הלידה האם ניתן באותה נשימה ללמוד על מצב הבריאות (נטייה לחולי, בעיות נפשיות, רגישויות שונות ועוד..) והאם חכמת הקבלה מעניקה כלים העשויים לסייע לאדם בשמירה על מצבו הבריאותי?". החלטתי להרים את הכפפה ולהאיר את עיניכם בנושא.

בחכמת הנסתר ישנו פרקים שלמים העוסקים רבות בסוד שם האדם ועל מסוגלותו להשפיע על כוח המזל. עד כי ניתן לומר ששם האדם הינו מעין בר-קוד המקפל בתוכו את מהותו ויסודו של האדם ואפילו את סודותיו המוצנעים מעיני כל, עד כי לעיתים המציאות מוכיחה שנדרשת הוספה או שינוי שם על מנת לחזק את האדם מבחינה אנרגטית ולהטות אצלו דפוסי מזל וגורל. מי מאיתנו לא שמע או חלילה חווה על בשרו את הצורך בהוספת שם כאקט רוחני הבא לסייע לאדם במצב של חולי או סכנת חיים. המציאות מוכיחה שלא פעם אנו עדים לניסים רפואיים ממש המתחוללים בין כותלי בתי החולים המעידים כי שינוי או הוספת השם אכן גרמו להשתנות מהותית של מצב הבריאות, עד כדי מהפך קוטבי ממש שבין לחיות או לחדול.

מימד נוסף הינו ניתוח תאריך הלידה המצביע על האפשרות לזהות, ברובד העליון, את נתיבי החיים. כל זאת תוך התייחסות ושימת דגש על ההיבטים הרוחניים והגשמיים השונים הקיימים באדם לרבות מצב בריאותו- אציין כי כל הנאמר להלן נותן טעימה קטנה מחוכמת הקבלה בנושא זה ואינו מחליף בשום אופן בדיקה יסודית ומעמיקה המחייבת ידע ובקיאות רבים בתורת הסוד. כמו כן יובן כי אין לראות בנאמר תחליף לעצת רופא או כל מומחה אחר ואין הדברים האמורים באים להחליף או לשלול בדיקה רפואית כלשהי.

להלן האופן בו תוכלו ללמוד על מצב בריאותכם מניתוח השם ותאריך הלידה. תחילה יש להמיר את השם למספר ולצרפו לכדי תוצאה בת ספרה אחת.
לאחר מכן נחבר את תאריך הלידה ונצמצמו לכדי תוצאה בת ספרה אחת.

לדוגמא: השם דוד : 4+6+4 =14 . 1+4=5 מספר המזל של דוד -5. אח"כ נחבר את תאריך הלידה של דוד לדוגמא: 1/3/2007
1+3+2+7 =13 . 1+3=4 מספר הגורל של דוד הינו 4. כעת נחבר בין מספר המזל ומספר הגורל של דוד 5+4=9 . ולכן התשובה לשאלה היא 9.

נתיב 1
יש לשים לב לדרכי הנשימה ולמעברי האוויר.ייתכן כי האדם סבל מבעיות נשימה בגיל צעיר. רגישות לכאבי ראש ולהחלשות הראיה.

נתיב 2
מאפיין אדם השרוי במצבי לחץ הנובעים ממתחים, מפחדים, דאגות וחרדות. יש לשים לב לבעיות נפשיות העלולות להתעורר כתוצאה מכך. אצל נשים עלולות להיות בעיות פריון או רגישות ברחם. אף אצל גברים עלולות להתעורר בעיות פריון. מומלץ להירגע ולפנות זמן למנוחה ולאכילה בריאה.

נתיב 3
מעיד על תהלוכת הדמים בגוף. קרי, לחץ דם גבוה, כולסטרול ושומנים בדם. ייתכנו כאבים ברגלים הנובעים מבעיות בכלי הדם. לשים לב לשיניים, לגרון ולדרכי הבליעה. אצל ילדים (בד"כ בנים) קושי בדיבור בגיל צעיר. מומלץ להימנע מכעסים ומעצבנות.

נתיב 4
רגישות באזור הבטן ובדרכי העיכול הבאה לידי ביטוי מידי כאשר האדם חש בלחץ נפשי. קשור לרגליים, גב וברכיים. לרוב מדובר באדם בריא ללא כל בעיה בריאותית נראית לעין אך יחד עם זאת ריבוי הספרה 4 בתאריך הלידה עלול להצביע על היתכנות לבעיות לב לכן מומלץ להיבדק.

נתיב 5
מצביע על קשיים בנשימה, אסטמה וקוצר נשימה העלולים לנבוע מעצבנות, ממתחים ומחרדות פתאומיות. סובלים מאלרגיות (המופיעות לרוב על העור או כאמור בדרכי הנשימה) כתוצאה משינויים במצבי הרוח. ריבוי הספרה 5 עלול להצביע על בעיות לב ריאה.

נתיב 6
מורה על לחץ הדם לא יציב ועל היתכנות לבעיות בקצב לב. מאפיין אדם העלול לסבול מסכרת ולכן יש להקפיד על תזונה נכונה- להישמר ממאפים ולהרבות באכילת ירקות ירוקים.

נתיב 7
נקשר עם מערכת העצבים והכבד (מקום משכן הנפש). מורה על חולשה בגפיים התחתונות עם היתכנות לבצקות ולנפיחויות כתוצאה מזרימת דם לקויה. עייפות רבה, סחרחורות וחוסר מיקוד.

נתיב 8
מצביע על החלשות הדרגתית בראיה. רגישות באזור הגב והרגליים (בעיקר ברכיים). מערכת עיכול רגישה ועצבנית (הצטברות אויר במעיים).

נתיב 9
מעיד על כעסים מצטברים שלבסוף בקבלים ביטוי בדרך של התפרצויות עד כדי אובדן שליטה. רגישות רבה באזור הבטן העליונה. כאבי ראש חזקים. אצל נשים יש לשים דגש על דרכי השתן.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על יצחק אהרון

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285484

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

נומרולוגיה, חכמת הקבלה, נומרולוגיה קבלית, בריאות ונומרולוגיה, יצחק אהרון
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

נומרולוגיה, חכמת הקבלה, נומרולוגיה קבלית, בריאות ונומרולוגיה, יצחק אהרון

דרג תוכן עמוד זה

3.00