מדורי תוכן

לוקחים את הגורל לידיים

האם הגורל ידוע וקבוע מראש או שהוא יכול להשתנות בכל רגע נתון?

מאת
לוקחים את הגורל לידיים לוקחים את הגורל לידיים
לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

תורת הנומרולוגיה היא תורה עתיקה, הנגזרת מהתייחסות לאותיות ומספרים הנמצאים בחיי כל אדם ביקום. השיטה משמשת ככלי אבחוני רב עוצמה למטפלים הוליסטיים ומסייעת לפענוח גורל האדם

יותר ויותר אנשים מתחילים להבין שיש דברים הקיימים בעולמנו, למרות שהחושים אינם יכולים לקלוט אותם. המשמעות הנסתרת מוצפנת במספרים (המספרים לא רק סופרים אלא מספרים לנו אודות האדם שמאחוריהם) השזורים בחיינו כמו: תאריך לידה, יום נישואים, עלייה לארץ, התמודדות במצבי לחץ, כישרונות מולדים ועוד.

על פי עולם הנומרולוגיה והקבלה, המשמעות מוצפנת באותיות של שם פרטי ומשפחה, שם האימא שם האבא, והיא מספקת לנו מידע רב ביותר על כישורי האדם, התנהגותו, סגולותיו כמו גם חולשותיו, והשיעורים וההתנסויות שעליו יהיה להתמודד בחייו.

הנומרולוגיה נותנת לנו לגיטימציה לבחון מידי פעם נקודות מבט נוספות על המציאות הקיימת העוטפת אותנו (לפי הבנתנו), ומעניקה לנו את ההזדמנות להתמודד בצורה נכונה יותר עם המציאות, על מנת ליצור שינוי לפי הייעוד הגורלי שנקבע לנו מראש.

על מנת שנוכל לממש את מלוא הפוטנציאל המולד שאיתו הגענו לעולם, עלינו לגלות את עצמנו מחדש על מגוון תכונותינו, שלא נתנו להן ביטוי, לעשות בדק בית פנימי תמידי ולהודות (באומץ) שצרכים והתנהגויות שאינם משרתים אותנו עוד, צריכים או להיעלם או להתעדן.

המילה נומרולוגיה נחלקת לשני חלקים: נומרו – מספר, לוגיה -תורה. את מקור עולם הנומרולוגיה אנו זוקפים לזכותו של פיתגורס, פילוסוף יווני שחי במאה השישית בין השנים 500 ל 580 לפנה"ס. את תורתו ביסס על המספרים מ-1-9, כאשר בכל מספר מוצפן הקוד הרוחני האזוטרי, האנרגיה והתדרים, בעלי השפעה על מהלך חייו של כל אדם על פני היקום.

נתיב הגורל

העולם נחלק לשני סוגים של אנשים: אלה המאמינים שהגורל נקבע מראש, ואלה המאמינים כי הוא נתון לשינוי.

אלה המאמינים כי הכל קבוע מראש, רואים את נתיב הגורל האישי כנשלט על ידי הקארמה, שמורכבת מארועים שחייבים להתרחש בנתיב הגורל של האדם. כלומר, כל מה שמתרחש בחיים בא מלמעלה, הגורל קבוע ולא משתנה. כדברי הרמב"ם :" הכל צפוי והרשות נתונה".

לכן יש אנשים הבוחרים לפרש את הנושא כ"אין מה לעשות", ו"זו היא גזרה משמיים", ולכן דרך ההתמודדות שלהם תהיה פאטליסטית, כלומר התפשרות, ויתור או השלמה עם המצב. גישה זו עלולה להביא את האדם למצב של לשיתוק, כי ממילא מה שאעשה ומה שלא אעשה - גורלי נותר כמו שהוא.

לעומת זאת קיימת פרשנות נוספת, לפיה לכל אדם בחירה חופשית, ובידיו ההחלטה בכל שלב ושלב בחייו, לערוך שינויים.

הרעיון המרכזי הוא שבכל גיל, בכל מצב, בכל זמן ואפילו ברגע נתון זה, ניתן לשנות ולהשתנות, ללא שום קשר לנקודת הפתיחה בא אנו נמצאים. לראות את האירועים שחווינו מנקודת מבט אחרת אובייקטיבית ולא סובייקטיבית, להתבונן לא מתוך שיפוטיות או התבכיינות ולא מתוך קורבנות, אלא מתוך רצון לבנייה והעצמה. מתוך השינוי לנקוט עמדה, להחליט החלטות ולבחור מתוך חירות ואמונה פנימית בכוחנו.

לפי גישה זו, כל מה שקורה לנו אינו אלא פועל יוצא של מעשינו או חוסר מעשינו. אי לכך עלינו להלין על עצמנו ולא להאשים אנשים אחרים בכישלוננו.

תפקיד הנומרולוג הוא לכוון ולנווט את האדם לייעודו, כי לכל אדם יש תפקיד ומטרה בעולם (למרות שלא כל אדם זוכה באפשרות לזהות את ייעודו שנקבע מראש, ולא כל שכן לממש אותו). יש צורך למנוע מהגורל לגרור ולהוביל את האדם בעל כורחו לייעודו בדרך של כישלון. רבים מהאנשים חיים את חייהם מבלי שהצליחו לממש את ייעודם.

הייעוד שלנו הוא הנתיב שבו עלינו לצעוד, במסע החיים האישי שלנו. אין ייעוד אחד דומה לזולתו והדרך להשגתו שונה ומשתנה. לא פעם הנתיב חלקלק, עטור מכשולים ומהמורות, ולעתים קיימת התנגדות מצידנו (שלא תמיד אנו מודעים אליה) ללכת בנתיב הזה. תמד קיימת הבחירה האם ללכת בדרך שנקבעה לנו מלמעלה, או להתעלם ממנה.

במידה ונתעלם ונסיט את עצמנו מייעודנו בגלל חוסר מודעות, נחוש שחיינו חסרי סיפוק נהיה ממורמרים, מתוסכלים, או שנהיה עסוקים במשברים, דיכאונות ומחלות, ולא נבין מדוע. המערכת הקוסמית תבוא ותחזיר אותנו שוב ושוב למסלולינו בדרך קשה יותר.

מספר הגורל הוא חיבור סך כל המספרים הנמצאים בתאריך הלידה ונחשב לאחד המספרים המשמעותיים ביותר באישיותו של כל אדם.

התוצאה שתתקבל אמורה להיות בעלת ספרה אחת.

למספר הגורל יש שמות נוספים: מספר הייעוד, שביל הנשמה ונתיב הגורל. הוא מספק לנו את הידע על הדרך בה מומלץ לנו לצעוד, על מנת שחיינו יהיו מספקים וטובים יותר.

אם נשכיל לפענח ולהבין את משמעותו לגבינו, נוכל לחסוך מעצמנו הרבה עוגמת נפש, כאב וסבל מיותר ולהיטיב עם עצמנו בחיינו.

לכל מספר יש את ההיבטים החיוביים והפחות חיוביים שלו. הבחירה איך להתנהג לפי אנרגית המספר נתונה בבחירות שלנו.

טיפים לחיים טובים מעולמה של יהל

1. סוד אמנות החיים הטובים - לקחת את עצמנו ואת החיים, בפרופורציות ובקלילות, לקבל באהבה את כל מה שנכנס לחיינו, גם אם זה קשה לנו, ולהיפרד באהבה מכל מה שמתנתק ויוצא מהם. לא לנסות לשלוט בגורל במיוחד כשהדברים לא מתנהלים בהתאם לרצונותינו, לחבק את החיים כפי שהם לשחרר את מה שמיותר, ואת מה שלא מתאים לנו. היקום מציב לנו שיעורים שהוא יודע שנוכל להם.
בוודאי שזה לא מבטיח לנו חיי נצח, אך זה בוודאי יעניק לנו חיים מעניינים יותר, ימנע מאיתנו לחוות פחות חיכוכים וסבל.

2. החיים זה לא חברת ביטוח - הם מעמידים בפנינו מבחנים בלתי פוסקים, שלא תמיד אנו ערוכים ומבינים את משמעותם, בימי סגריר ועננה כשקשה לנו מאוד, אנו נדרשים לגייס הרבה תעצומות נפש ולהרגיש ביטחון, למרות שאין ביטחון בתוכנו. אנו נדרשים להרגיש מוגנים ובטוחים, כשבפועל אף אחד לא מגן עלינו, ולפרגן לעצמנו, למרות שאנו לא מאמינים שאנו ראויים לכך. בימים של קרן אור ושמחה נתרפק עליהם באהבה, נתחזק ונאמין בעצמנו, כי אנו הנכס של עצמנו.

3. מומלץ להיות ערניים ולשים לב לאיתותים ולסימנים שהסביבה הקוסמית משדרת לנו: כתבה בעיתון, שיחה עם חבר או חברה, שיר ששמענו, שורה מהספר, כתובית על גב אוטו שאנו נוסעים אחריו... לעיתים אנו כל כך עסוקים בבהייה בדלת הסגורה שנטרקה לנו בפנים, שאנחנו לא רואים את הדלת האחרת (ההזדמנות) שנפתחה לידינו.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

תורת הקבלה, תורת הנומרולוגיה, פיתגורס, לוקחים את הגורל לידיים, הגורל, אותיות ומספרים
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

תורת הקבלה, תורת הנומרולוגיה, פיתגורס, לוקחים את הגורל לידיים, הגורל, אותיות ומספרים

דרג תוכן עמוד זה

0