מדורי תוכן

התאמה נומרולוגית למספרי 1

התגלה כי בתאריך הלידה צפונים תהליכים גורליים שצפויים לאדם, והתהוות אופיו

מאת
התאמה נומרולוגית למספרי 1 התאמה נומרולוגית למספרי 1
לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

כבר בזמן העתיק שימשה תורת המספרים כלי בידי אנשי רוח ומהנדסים שניסו להבין את העולם ואת אופי האדם. התגלה כי בתאריך הלידה צפונים תהליכים גורליים שצפויים לאדם, והתהוות אופיו.

את תורת הנומרולוגיה פיתח הפילוסוף היווני הידוע פיתגורס. התורה שפיתח התמקדה במספרים מ-1 ל-9, והיא השפיעה רבות גם על הנומרולוגיה של ימינו.

על פי תורת הנומרולוגיה המספרים הם אנרגיה, המכילה את הפוטנציאל שגלום בנו, תכונות האופי שלנו ועתידנו. כל מספר מושפע מהאנרגיות של המספרים שסמוכים לו, לכן אם למשל נולדת ב-2 במאי, תושפע גם מהתאריכים 3 במאי ו-4 במאי. לכל אלמנט בתאריך הלידה שלך משמעות והשפעה על חייך: ליום הלידה, לחודש ולשנה.

התאמה נומרולוגית לפי תאריך לידה

* 1+1 = התאמה טובה -
יש כבוד הדדי ומשיכה מינית חזקה בין בני הזוג. הם נמשכים זה לזה באישיותם, למרות שיש תחרות סמויה על כוח ושליטה. לכל אחד מהם יש נטייה להיות עצמאי. הם יצליחו בזוגיות כמו גם בשותפות, כי לשניהם חשובה ההצלחה. כאשר הם מציבים לעצמם יעד משותף (גם יעד חיצוני), שום דבר לא יעצור בעדם מלהגיע להצלחה. יש נטייה לתוקפנות אחד כלפי השני, כדאי שתוקפנות זו תצא בעבודה או בספורט ולא ביניהם. כל אחד מהם רוצה לומר את המילה האחרונה ולהיות הבוס. מרוב עצמאות, יתכן מצב שבו כל אחד מהם יישאר עצמאי ולבד. חוק טבע הוא שהאישה היא וותרנית, לכן, כדאי שהיא תוריד קצת מהאגו ולפעמים גם תוותר לבעלה.
בעסקים: לשניהם חשובה ההצלחה, אך כל אחד מהם רוצה לומר את המילה האחרונה ולהיות הבוס.

* 2+1 = מצוין או גרוע -
השמש (1) והירח (2) הם שני הפכים שנפגשים לזמן קצרצר בין זריחה לשקיעה. הירח מקבל את אורו מהשמש, ללא השמש הוא לא ייראה. כך גם: מספר 1 המאיר, השולט, הנותן ... , ומספר 2 הפסיבי, הנכנע, המקבל ... הם מספרים ללא הרמוניה (ללא מפגש). לכן, כאשר הגבר עם מספר 1 מוביל – הזוגיות תהיה מצוינת. תשרור ביניהם הרמוניה. הגבר יוביל, ישלוט ויפרנס. האישה תהיה כנועה ותוותר לבעלה. רצוי שלא "תחנוק" את בעלה, ולא תפתח ציפיות גבוהות לשיתוף פעולה, מפני שהגבר לא יעזור לה במטלות השונות – הוא יעדיף לעשות דברים במקומה ולבד ולא לעזור. עליה להכיר את מזגו המהיר והתכליתי גם ביחסי המין, ללמד אותו את הפרטים הקטנים, ולהראות לו אהבה והערכה.
והפוך, כאשר הגבר יהיה עם מספר 2 הזוגיות תהיה כושלת. היא תהיה הכוחנית והוא הכנוע. מצב שיפגע בגבריותו.
בעבודה: שילוב של 1 מנהל ו – 2 עוזר, תורם ומפרה.

* 3+1 = מצוין מכל הבחינות -
3 , שהוא יותר רגשי ופתוח, מכניס חוש הומור ומרכך את 1, המרוכז והסגור, ועוזר לו להיפתח רגשית. המחמאות שמקבל 1 מ – 3 מחמיאים לו ומרחיבים לו את הלב. 1 בעל כוח ויכולת לנהל, מרכז וממקד את 3 המתפזר. שניהם אופטימיים ואוהבים להיות במרכז החברה. 1 מנהיג ויוזם את הרעיונות של שניהם. מלווה אותם הצלחה - הן רגשית והן כלכלית. הם לא מתעכבים על שטויות כמו מצבי רוח, וזורמים הלאה גם אם יש כישלון.
בעסקים: הגישה של שניהם עצמאית. בדרך כלל, כל אחד מהם שומר על עצמאותו ועובד לבדו ובדרכו. 1 - ידו בכל, גם במה ש – 3 עושה. מספר 3 אינו אוהב להתאמץ. כדי שיצליחו, 1 צריך לנהל ו – 3 צריך להתעסק בשיווק וביחסי ציבור או בכל דבר אחר שהוא טוב בו.

* 4+1 = קשר טוב -
4 חזק ורציני, ו – 1 מעריך זאת כי גם הוא כזה. לפעמים הם נכנסים לפינות בגלל הפינות של 4. 1 ידחוף וינהיג, 4 תמיד ימלא בקפדנות אחר ההוראות (אין לו אומץ לדחוף קדימה). 4 צריך לדעת שאין לסגור ולחנך את 1 , אחרת 1 עלול להיות תוקפן. יש להם נטייה לקפדנות, כל אחד מבני הזוג קפדן בשטח שלו. שניהם סגורים רגשית ומתקשים בביטויי אהבה. כאשר ייקחו אחריות משותפת, יגיעו לתוצאות חומריות יפות. שניהם הגיוניים ועובדים קשה, לכן הם יצליחו בנושא הכספי וידעו לחסוך.
עבודה: זהו קשר מצוין לעבודה משותפת כאשר 1 מנהל.

* 5+1 = טוב -
שני בני הזוג באותו ראש. השותפות ביניהם מעניינת והרפתקנית. הם יודעים להסעיר אחד את השני במיוחד ביחסי מין. 5 מביא גיוון ל – 1. ישנה פעילות אינטלקטואלית פורה: 5 שופע רעיונות, 1 יברור אותם ויבצע את מה שמתאים. לשניהם יש קצת חסר רגשי, ולכן, יש סיכוי שכל אחד מהם יאהב את החופש האישי שלו ויפנה לדרכו לאחר הרפתקה רומנטית מרתקת (5 אוסף חוויות).

* 6+1 = טוב -
קשר יפה אם 1 מגלה קצת סבלנות ואינו הופך ליותר מדי שתלטן, כדי ש – 6 ייתן מעצמו הרבה. 6 אוהב שקט, פינוק, הרמוניה ורומנטיקה. 1 צריך להבין שבעזרת אגרסיביות וזירוז לא ישיג ממנו דבר. 6 אוהב לשתף את בן זוגו בעשייה. עליו להיזהר לא ל"חנוק" את 1 שאוהב לעשות דברים לבד. כדאי ש – 1 יהיה הגבר ו – 6 האישה. 6 מביא עמו את יחסי החברה הטובים ללא אינטריגות, יש לו פוליטיקה טובה עם אנשים ויחסי ציבור טובים.
בעסקים: שילוב מצוין.

* 7+1 = גרוע -
זהו קשר זוגי רע. שני בני הזוג סגורים ולא רומנטיים, מאופקים ועקשנים. כל אחד מהם דורש את עצמאותו ונמצא לבד עם עצמו. ישנו פריון אינטלקטואלי הדדי. הם יכולים לפתור בעיות מסובכות בהצלחה.
בעסקים: כל אחד דורש את עצמאותו ועובד לבד.

* 8+1 = מצוין -
שני בני הזוג רוצים הצלחה, הישגים וכסף. לשניהם רצון חזק ואומץ להשיג ולכבוש כל מטרה. הם חזקים, אמביציונים ומלאי אנרגיה. יחד יגיעו לפרסום ולמעמד גבוה בחברה. הקשר המיני יהיה חזק ואינטנסיבי. למרות האיפוק החיצוני, שניהם קנאים.
בעסקים: שילוב מוצלח. 8 מנהל טוב, אך לא יתנגד ש – 1 יהיה מנהל מעליו.

* 9+1 = מצוין -
יש משיכה רגשית, רוחנית ואינטלקטואלית. יחד יוכלו להגשים אידיאלים. שניהם מנהיגים ודוחפים אחרים למטרות נעלות ולמטרות חברתיות. כאשר 1 דורש, 9 מוכן לוותר כדי להגיע למימוש דרישותיו. יחסי המין שלהם חזקים ואינטנסיביים. יתכנו דרמות וויכוחים לוהטים שיביאו צבע וריגוש לחייהם במיוחד בשעת פיוס.
בעסקים: מתאימים לפוליטיקה, לעניינים ציבוריים ולעסק עצמאי. יש תמיכה הדדית והצלחה חומרית.

* 11+1 = טוב -
שניהם מדברים באותה שפה ומבינים זה את זה (הם דומים ל: 9+1). 1 מבצע. 11 מביא דרכים אחרות לפתרון בעיות. 11 מאוד פעיל חברתית ומביא חברים ל – 1 . הוא מחמיא ומפרגן ל – 1. 1 מביא הצלחה נעזר ונתמך ב – 11. לפעמים, 11 מתנתק רגשית. חזרתו תהיה מאוד מפייסת.

* 22+1 = טוב עד גרוע -
יש ביניהם הרבה מתח. שניהם מאוד חזקים, כריזמטיים, יודעים לקחת אחריות, לממש ולהגיע לתוצאות. הם יעמדו בהצלחה במטרות משותפות. 22 ינווט את 1 למקומות המתאימים לו. שניהם צריכים ודורשים תמיכה, אבל, 22 עסוק רוב היום בעבודה ואילו 1 עסוק במרץ אך אח"כ דורש את מנוחתו. 1 עקשן ואינו אוהב מרות. יודע לתת אך ורק עפ"י דרכו.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

0