מדורי תוכן

התאמה נומרולוגית למספרי 2

התגלה כי בתאריך הלידה צפונים תהליכים גורליים שצפויים לאדם, והתהוות אופיו

מאת
התאמה נומרולוגית למספרי 2 התאמה נומרולוגית למספרי 2
לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

כבר בזמן העתיק שימשה תורת המספרים כלי בידי אנשי רוח ומהנדסים שניסו להבין את העולם ואת אופי האדם. התגלה כי בתאריך הלידה צפונים תהליכים גורליים שצפויים לאדם, והתהוות אופיו.

את תורת הנומרולוגיה פיתח הפילוסוף היווני הידוע פיתגורס. התורה שפיתח התמקדה במספרים מ-1 ל-9, והיא השפיעה רבות גם על הנומרולוגיה של ימינו.

על פי תורת הנומרולוגיה המספרים הם אנרגיה, המכילה את הפוטנציאל שגלום בנו, תכונות האופי שלנו ועתידנו. כל מספר מושפע מהאנרגיות של המספרים שסמוכים לו, לכן אם למשל נולדת ב-2 במאי, תושפע גם מהתאריכים 3 במאי ו-4 במאי. לכל אלמנט בתאריך הלידה שלך משמעות והשפעה על חייך: ליום הלידה, לחודש ולשנה.

התאמה נומרולוגית לפי תאריך לידה

* 2+1 = מצוין או גרוע -
השמש (1) והירח (2) הם שני הפכים שנפגשים לזמן קצרצר בין זריחה לשקיעה. הירח מקבל את אורו מהשמש, ללא השמש הוא לא ייראה. כך גם: מספר 1 המאיר, השולט, הנותן ... , ומספר 2 הפסיבי, הנכנע, המקבל ... הם מספרים ללא הרמוניה (ללא מפגש). לכן, כאשר הגבר עם מספר 1 מוביל – הזוגיות תהיה מצוינת. תשרור ביניהם הרמוניה. הגבר יוביל, ישלוט ויפרנס. האישה תהיה כנועה ותוותר לבעלה. רצוי שלא "תחנוק" את בעלה, ולא תפתח ציפיות גבוהות לשיתוף פעולה, מפני שהגבר לא יעזור לה במטלות השונות – הוא יעדיף לעשות דברים במקומה ולבד ולא לעזור. עליה להכיר את מזגו המהיר והתכליתי גם ביחסי המין, ללמד אותו את הפרטים הקטנים, ולהראות לו אהבה והערכה.
והפוך, כאשר הגבר יהיה עם מספר 2 הזוגיות תהיה כושלת. היא תהיה הכוחנית והוא הכנוע. מצב שיפגע בגבריותו.
בעבודה: שילוב של 1 מנהל ו – 2 עוזר, תורם ומפרה.

* 2+2 = מצוין
הם מפנקים, עושים וטורחים זה למען זה. יש השלמה הדדית. אוהבים לעשות הכל יחד. שניהם עדינים, ומתחשבים. מלאי דמיון יצירתי ואינטואיציה מפותחת שיעזרו להם בהחלטותיהם. שניהם רוצים לחסוך כסף למען ביטחונם. יהיו עליות וירידות במצבי הרוח בגלל היותם רכושנים וקנאים. קשה להם להתנתק זה מזה. רק קנאה חולנית תפריד ביניהם.
בעסקים: הקשר אינו טוב לעסקים כי שניהם פסיביים.

* 3+2 = מצוין
ישנה רגישות זה לזה. הרבה רומנטיקה ואהבה. שניהם אוהבים משפחה וילדים.  3 לוקח דברים בקלות ומרגיע את 2 הדאגן. זהו קשר נעים, נינוח ומוצלח בתחום הרגשי. 3 אינו קנאי.
בעסקים: קשר בעייתי כי שניהם לוקחים דברים באופן רגשי ואישי ולא בצורה עניינית ועסקית.

* 4+2 = טוב
בני הזוג מתאימים זה לזה גם רגשית וגם עסקית. יש ביניהם קשר עדין שמתפתח לאט לקשר אינטנסיבי והרמוני. הם שקטים ועדינים. נדיר למצוא ביניהם חילוקי דעות. הכל זורם ללא דרמות וכעסים. שניהם חסכנים ודואגים לביטחון כלכלי. 4 צריך לשמור לא להתעקש ולא להתקשח עם 2 העדין והפגיע. אחד מהם עובד בבית או מהבית. מתאים להם לעבוד בעסק משותף - זוגיות עם עסקים.

* 5+2 = גרוע מאוד
אין בסיס משותף. ביחד הם יוצרים מצב של חוסר ביטחון ואי וודאות. הרבה מצבי רוח ללא שליטה. היחסים ביניהם הופכים ליותר ויותר בלתי צפויים, חסרי אחריות וחסרי חוט שידרה. השדרים שלהם שונים: 2 עדין מאוד, לאילו 5 - זריז, תזזיתי ועצבני. 2 צריך ביטחון כספי, 5 מעודד הוצאת כספים ופזרנות.  5 פעלתן מדי ומוציא את 2 מאיזון ומשקט ומונע ממנו להגיע להרמוניה זוגית. 5 צריך להרגיש חופש ושחרור. 2 שצריך את היחד, חונק אותו.
בעסקים: קשר לא מבטיח. אין ביטחון כלכלי. כל אחד מהם פתוח לדברים, לאנשים, לכסף ולהזדמנויות אך הם לא יודעים להחזיק בהם. הכל בורח.

* 6+2 = קשר טוב
זהו צירוף יפה ליחסים זוגיים הרמוניים, הבעת רגשות ופינוק הדדי. אבל, לכל אחד מהם יש תכונה של עצלות, כל אחד מהם רוצה שיעשו בשבילו. יש תרומה הדדית בתחום הרגשי ואכפת להם זה מזו. נשות המשפחה המורחבת (אימא, חמות ושאר הנשים) תמיד יהיו בתמונה, יפגינו הרבה דאגנות ואף יכנסו לחייהם. בני הזוג בד"כ שקטים ומפונקים. אין בהם מספיק מעשיות ותכליתיות (אלא אם יש להם תוספת של  22, 8 או 1). שניהם אוהבי בית ומשפחה. יש להם טעם מעודן באותם תחומים: אוכל, מוסיקה ואומנות.
בעסקים: בשותפות זה שילוב גרוע. כדאי שיעבדו בעסק של אדם אחר.

* 7+2 = קשר טוב
יש הבנה הדדית. 7 מביא לזוגיות הבנת חיים פילוסופית ופסיכולוגית ועוזר ל – 2 להתגבר על הביישנות והפסיביות שלו. שניהם אוהבים את שעות הלילה כמו גם סרטים ומוסיקה. שניהם אינטואיטיביים ומתעניינים במיסטיקה. לשניהם דמיון יצירתי. ישנה סכנה ששניהם יגלשו לעולם של פנטזיות וישכחו מהמציאות.
בעסקים: קשר גרוע. שניהם מרחפים.

* 8+2 = קשר טוב
זהו קשר טוב גם רגשית וגם עסקית. יש להם מטרה זהה: לצבור ולהצליח. 2 עוזר ל – 8 להתקדם בחיים. 8 , המלא מרץ, מוציא את 2 מההססנות ומהביישנות שלו. יש ביניהם שיתוף פעולה פורה ומוצלח. לרוב הם חיים בהרמוניה, ביושר ובחריצות. יחד יגרפו כספים ויצליחו בעסקים. שניהם רגישים בצורה קיצונית, לכן הם עלולים למצוא את עצמם במצבי רוח של קנאה ורכושנות. 2 קולט כמו רדאר, עדין ואף היסטרי. 8 עלול לצאת משיווי משקל בגלל זה: צעקות וצרחות, אגרסיביות ונקמנות.

* 9+2 = צרוף מצוין
שילוב מנצח. 9 מביא תנופה רוחנית ל – 2  ומעודד אותו בשעת הצורך. שניהם רגשיים, יצירתיים ואוהבים לעזור זה לזה. אוהבים לעשות סדר בעולם: 9 עם תרומתו לצדק בחברה ו – 2 שתומך בו. יש הבנה ואמפטיה. 2 ירגיע את הדרמה של 9 כדי להחזיר את ההרמוניה והאהבה לקן המשפחתי.

* 11+2 = קשר גרוע
2 מאוד אינטימי וצריך קשרים אישיים הדוקים (הוא "דבק" ותלותי). לעומתו, 11 מרוחק רגשית, עצמאי ומרחף. 2 מחפש ביטחון רגשי וכלכלי, ואילו 11 הספונטני מחפש הפתעות, מפחד מאינטימיות ואינו מעניק ביטחון כלכלי (יודע לעשות כסף, אך לא מבין בנושא). 2 אינו אוהב את ההפתעות של 11 ואפילו נפגע מכך (כמו מסיבת הפתעה ליום הולדת). הוא מעדיף לדעת את התוכניות מראש ולהיות שותף בהכנה.
בעסקים: גרוע. 11 הוא כמו פרופסור מפוזר, ואילו 2 מקפיד על הפרטים והדיוק. זה יכול להיות מוצלח אם 2 היא המזכירה של אותו פרופסור מפוזר בעסק לא שלהם.

* 22+2 = קשר מעולה
ישנה הבנה טוטאלית. 22 כריזמטי בצורה עדינה (אינו זוויתי כמו 4). יש ביניהם קשר אינטנסיבי הדוק ודביק. 22 הוא השולט בזוגיות, סומך על 2 וצריך את עזרתו. הקשר אידיאלי כאשר 22 הוא הגבר שעובד, מפרנס ונותן את הטון בבית.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

0