מדורי תוכן

התאמה נומרולוגית למספרי 4

התגלה כי בתאריך הלידה צפונים תהליכים גורליים שצפויים לאדם, והתהוות אופיו

מאת
התאמה נומרולוגית למספרי 4 התאמה נומרולוגית למספרי 4
לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

כבר בזמן העתיק שימשה תורת המספרים כלי בידי אנשי רוח ומהנדסים שניסו להבין את העולם ואת אופי האדם. התגלה כי בתאריך הלידה צפונים תהליכים גורליים שצפויים לאדם, והתהוות אופיו.

את תורת הנומרולוגיה פיתח הפילוסוף היווני הידוע פיתגורס. התורה שפיתח התמקדה במספרים מ-1 ל-9, והיא השפיעה רבות גם על הנומרולוגיה של ימינו.

על פי תורת הנומרולוגיה המספרים הם אנרגיה, המכילה את הפוטנציאל שגלום בנו, תכונות האופי שלנו ועתידנו. כל מספר מושפע מהאנרגיות של המספרים שסמוכים לו, לכן אם למשל נולדת ב-2 במאי, תושפע גם מהתאריכים 3 במאי ו-4 במאי. לכל אלמנט בתאריך הלידה שלך משמעות והשפעה על חייך: ליום הלידה, לחודש ולשנה.

התאמה נומרולוגית לפי תאריך לידה

* 4+1 = קשר טוב
4 חזק ורציני, ו – 1 מעריך זאת כי גם הוא כזה. לפעמים הם נכנסים לפינות בגלל הפינות של 4. מספר 1 ידחוף וינהיג, מספר 4 תמיד ימלא בקפדנות אחר ההוראות (אין לו אומץ לדחוף קדימה). 4 צריך לדעת שאין לסגור ולחנך את 1 , אחרת 1 עלול להיות תוקפן. יש להם נטייה לקפדנות, כל אחד מבני הזוג קפדן בשטח שלו. שניהם סגורים רגשית ומתקשים בביטויי אהבה. כאשר ייקחו אחריות משותפת, יגיעו לתוצאות חומריות יפות. שניהם הגיוניים ועובדים קשה, לכן הם יצליחו בנושא הכספי וידעו לחסוך.
עבודה: זהו קשר מצוין לעבודה משותפת כאשר 1 מנהל.

* 4+2 = טוב
בני הזוג מתאימים זה לזה גם רגשית וגם עסקית. יש ביניהם קשר עדין שמתפתח לאט לקשר אינטנסיבי והרמוני. הם שקטים ועדינים. נדיר למצוא ביניהם חילוקי דעות. הכל זורם ללא דרמות וכעסים. שניהם חסכנים ודואגים לביטחון כלכלי. 4 צריך לשמור לא להתעקש ולא להתקשח עם מספר 2 העדין והפגיע. אחד מהם עובד בבית או מהבית. מתאים להם לעבוד בעסק משותף - זוגיות עם עסקים.

* 4+3 = קשר טוב
3 שואף לברק, לחופש ולהנאות. 4 רציני מדי, מסודר, מאופק ועסוק קודם כל בעבודה (רק אח"כ יתפנה להנאות). אין לו כוח וסבלנות להקשיב לרעיונות ולקשקושים השטחיים של 3. הוא מעדיף את הרצינות והביטחון בחיים, לעומת מספר 3 השמח וטוב הלבב שלוקח הכל בקלות. 3 מנסה להסתגל למרובעות של 4. מתפשר עמו בליווי חוש הומור ועושה לו טוב. הוא צריך לדעת לא לבזבז את כל החסכונות שכל כך חשובים ל – 4.
בעסקים: העסק יתנהל טוב אם 3 העצמאי יהיה הבוס ו – 4 יהיה איש המעשה. שניהם עושים כסף. 3 צריך ללמוד לא להיות פזרן.

* 4+4 = קשר טוב
זה קשר בין שתי שבלונות משעממות. שניהם אחראים, אמינים ויודעים לעבוד קשה. שניהם מאופקים. יקימו בית מאורגן ומסודר. לאט לאט יצברו כסף בתוכנית חיסכון. לאט לאט יפתחו ביטחון ורגש. יש סכנה של שעמום.
בעסקים: שילוב מעולה המבוסס על קשר יציב ואחראי ועל עבודה קשה שמביאה תוצאות והצלחה.

* 5+4 =קשר גרוע
זהו הצרוף בגרוע ביותר שיכול להיות. בני הזוג הם ניגודים שלא משלימים זה את זו. ההבדלים ביניהם מאוד מהותיים.  4 הרציני משקיע מאמצים ואין לו פנאי לבילויים. הוא צריך מסגרת יציבה ובטוחה. לעומתו, 5 ,על אף היותו סתגלן, שונא שיתוף פעולה וצריך את החופש האישי שלו. הוא ספונטני ואוהב שינויים והרפתקאות. 4 חסכן, 5 בזבזן. 5 מרגיז ומערער ל -  4 את הביטחון והורס לו את מה שהוא בונה. 4 העקשן נכנס אתו לפינות ולמריבות. יהיה ביניהם שיתוף פעולה רגעי במישור הפיזי, ולכן הקשר יהיה זמני.
בעסקים: קשר גרוע.

* 6+4 = קשר טוב -
זהו קשר טוב בכל המובנים. שניהם מרוצים בבית ובמשפחה. ימלאו חובותיהם באמינות, ברגש ובאחריות. יחד יגיעו לסיפוק חומרי. בשעות הפנאי יבלו יחד ויתעניינו בתרבות ובאומנות. 6 מעשיר את 4 ומכניס לחייו דמיון והנאה גם בתחום הפיזי. הקשר טוב יותר אם 4 הוא הגבר.
בעסקים: קשר פורה.

* 7+4 = קשר טוב
זהו צרוף טוב הן בתחום האישי והן בתחום העסקי. שניהם חכמים ומעמיקים. מאוד משפחתיים. יש ביניהם איזון: 4 עם רגליים על הקרקע, מעשי ומחושב, ואילו 7 בעל דמיון, מעוף והבנה ואינו קופא על השמרים. 7 יעשיר את 4 בנושאים מעניינים. 4 יכול לנווט את 7 , אך עליו לדעת לעשות זאת לאט ובעדינות אחרת 7 לא יסכים לכך. 7 קולט היטב את 4 גם אם הדברים נסתרים, לכן, אין צורך לדחוף חזק. 7 עלול להמיס גבולות ל – 4 ולמוטט את מה שהוא בונה. שניהם מופנמים ויש קושי בביטוי רגשות. יש סכנה של עקשנות.

* 8+4 = קשר מצוין
קשר חזק ואמיץ. יש איזון מופלא הן במישור האישי והן במישור העסקי. בני הזוג שאפתנים, מעשיים, מסודרים ומבצעים כל רעיון על הצד הטוב ביותר. הם סומכים זה על זו. שניהם מאופקים ולא מחצינים את תשוקותיהם הפיזיות. יש קור ואיפוק שמייעל את חייהם. 4 מתכנן הכל לפרטי פרטים, 8 מבצע בגדול. יחד יתגברו על מכשולים, יצלחו את קשיי החיים ויגיעו להצלחה כספית גבוהה.
בעסקים: 8 פותח דרך לעתיד עסקי מוצלח. 4 פועל להגשמת היעדים ש – 8 מציב.

* 9+4 = קשר טוב
לשניהם יש כושר שיפוט, חוכמה פנימית ויכולת להרחיב ולגדול. 9 רוצה הכל מהר ומספק את היעדים. 4 הארצי מביא ביטחון ומסגרת משפחתית יציבה (9 צריך זאת). 9 תורם רוחניות ואידיאולוגיה לקשר. הוא מביא את רגשותיו החמים, מסייע נפשית ל – 4 המאופק ועוזר לו להיפתח רגשית. יחד הם יוצרים קן חם. ישנם מתח, דרמה ורוגז באוויר בגלל 9 הרגשני והדרמתי שמערער את הביטחון של 4. הפיוס ביניהם יהיה מתוק.
בעסקים: קשר גרוע.

* 11+4 = קשר גרוע
שילוב רע ולא מתאים. אין ביניהם הבנה. 11 מרחף, 4 עם רגליים על הקרקע. 4 מחפש מערכת יחסים אישית, בית וקרבה אינטימית בטוחה. לעומתו, 11 מחפש דברים כלליים וחברתיים ומתקשה באינטימיות. 11 גורם למשברים אצל 4.

* 22+4 = קשר מצוין או גרוע
בני הזוג הם הפכים משלימים. 4 דואג לבית, 22 דואג לקריירה ולפרנסה. גישתם דומה. יש ביטחון כלכלי. יש קושי בהבעת רגשות. הם עלולים להיכנס לפינות. (דומה לקשר של 8+4). כאשר הגבר עם מספר 22 – הקשר מצוין, ולהפך.
בעסקים: תהיה הצלחה אם 22 ינהל.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

0