מדורי תוכן

התאמה נומרולוגית למספרי 6

התגלה כי בתאריך הלידה צפונים תהליכים גורליים שצפויים לאדם, והתהוות אופיו

מאת
התאמה נומרולוגית למספרי 6 התאמה נומרולוגית למספרי 6
לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

כבר בזמן העתיק שימשה תורת המספרים כלי בידי אנשי רוח ומהנדסים שניסו להבין את העולם ואת אופי האדם. התגלה כי בתאריך הלידה צפונים תהליכים גורליים שצפויים לאדם, והתהוות אופיו.

את תורת הנומרולוגיה פיתח הפילוסוף היווני הידוע פיתגורס. התורה שפיתח התמקדה במספרים מ-1 ל-9, והיא השפיעה רבות גם על הנומרולוגיה של ימינו.

על פי תורת הנומרולוגיה המספרים הם אנרגיה, המכילה את הפוטנציאל שגלום בנו, תכונות האופי שלנו ועתידנו. כל מספר מושפע מהאנרגיות של המספרים שסמוכים לו, לכן אם למשל נולדת ב-2 במאי, תושפע גם מהתאריכים 3 במאי ו-4 במאי. לכל אלמנט בתאריך הלידה שלך משמעות והשפעה על חייך: ליום הלידה, לחודש ולשנה.

התאמה נומרולוגית לפי תאריך לידה


* 6+1 = טוב
קשר יפה אם מספר 1 מגלה קצת סבלנות ואינו הופך ליותר מדי שתלטן, כדי שמספר 6 ייתן מעצמו הרבה. 6 אוהב שקט, פינוק, הרמוניה ורומנטיקה. 1 צריך להבין שבעזרת אגרסיביות וזירוז לא ישיג ממנו דבר. 6 אוהב לשתף את בן זוגו בעשייה. עליו להיזהר לא ל"חנוק" את 1 שאוהב לעשות דברים לבד. כדאי ש – 1 יהיה הגבר ו – 6 האישה. 6 מביא עמו את יחסי החברה הטובים ללא אינטריגות, יש לו פוליטיקה טובה עם אנשים ויחסי ציבור טובים.

* 6+2 = קשר טוב
זהו צירוף יפה ליחסים זוגיים הרמוניים, הבעת רגשות ופינוק הדדי. אבל, לכל אחד מהם יש תכונה של עצלות, כל אחד מהם רוצה שיעשו בשבילו. יש תרומה הדדית בתחום הרגשי ואכפת להם זה מזו. נשות המשפחה המורחבת (אימא, חמות ושאר הנשים) תמיד יהיו בתמונה, יפגינו הרבה דאגנות ואף יכנסו לחייהם. בני הזוג בד"כ שקטים ומפונקים. אין בהם מספיק מעשיות ותכליתיות (אלא אם יש להם תוספת של  22, 8 או 1). שניהם אוהבי בית ומשפחה. יש להם טעם מעודן באותם תחומים: אוכל, מוסיקה ואומנות.
בעסקים: בשותפות זה שילוב גרוע. כדאי שיעבדו בעסק של אדם אחר.

* 6+3 = קשר מצוין
בני הזוג נולדו זה לזו. זהו קשר אידיאלי מלא ביצירתיות ובסימפאטיה הדדית. כל אחד מהם מתפעל מהקסם האישי של זולתו. שניהם מביעים רגשות ואהבה זה לזו ללא הרף (מספר 3 עוזר ל – 6 לדבר ולשפוך רגשות). גישתם לאהבה ולמשפחה מאוזנת. יוכלו להגיע לשקט נפשי (6 מאזן את 3). יחד יוכלו לעסוק בעיצוב הבית ובאסתטיקה.
בעסקים: שותפות מוצלחת שתאריך ימים. יש הפריה הדדית.

* 6+4 = קשר טוב
זהו קשר טוב בכל המובנים. שניהם מרוצים בבית ובמשפחה. ימלאו חובותיהם באמינות, ברגש ובאחריות. יחד יגיעו לסיפוק חומרי. בשעות הפנאי יבלו יחד ויתעניינו בתרבות ובאומנות. 6 מעשיר את מספר 4 ומכניס לחייו דמיון והנאה גם בתחום הפיזי. הקשר טוב יותר אם 4 הוא הגבר.
בעסקים: קשר פורה.

* 6+5 = קשר טוב
לשילוב זה יש סיכוי לנישואים טובים. שניהם גמישים ומוכנים לוותר, להעניק יופי (6), עניין וגיוון (5) ליחסים. 6 רומנטי, אוהב את מסגרת הנישואים. הוא שומר על הרמוניה רגשית בבית. יש לו יכולת לאזן ולהרגיע קמעא את 5 הסוער. עליו להישמר מלחנוק את 5 בתכונותיו האימהיות. מספר 5 יברח מפעם לפעם מהבית, אך ישוב בזכות תאבונו המיני ורצונו בפינוק ש – 6 יודע להעניק. השקט של 6 מעצבן את 5 הזקוק לאקשן.
בעסקים: אין תקווה.

* 6+6 = מצוין
זהו קשר אידיאלי לנישואין. בני הזוג מבינים זה את זה ומטפחים את הרומנטיקה ואת האהבה. שניהם אוהבי משפחה ונותנים מעצמם למסגרת באופן אישי. יש בהם עושר פנימי רב שמוצא דרכו למשפחה ומתבטא בבילויים משותפים כמו: תיאטרון, מוסיקה ותערוכות, בילויים העונים על נטייתם לתרבות ולאומנות. הכל באיזון. עם הזמן, לאחר שהם עוברים את השלב הראשון של התבגרות, חיי היום-יום שלהם הופכים לקלים יותר, הרמוניים ונעימים. הם מפנקים זה את זה ומדי פעם זקוקים לשקט ולמנוחה. ככל שהתא המשפחתי שלהם מתרחב כך חייהם יהיו מלאי סיפוק. הם נהנים גם מהֽתרבות משפחתם המורחבת. זה עושה להם את החיים כיפים ונעימים.
בעסקים: קשר טוב.

* 7+6 = קשר גרוע
זהו קשר שצריך מאמץ אדיר כדי להתגשם. 7 מרחף ו – 6 נסחף אחריו. 6 חונק את 7. 7 עדין נפש ואוהב את הלבד. 6 אוהב את היחד ואת הרומנטיקה. 6 דורש מ – 7 הסגור נתינה רגשית ומעשית. 7 אוהב את החופש האישי. שניהם מפונקים. אין ביניהם משיכה הדדית.
בעסקים: אין פֵרות. כל אחד טרוד בענייניו.

* 8+6 = קשר טוב
בני הזוג מפעילים את כישוריהם במטרה להצליח בהשגת מטרותיהם - ראשית מטרה פיננסית ועסקית ורק אח"כ הרחבת התא המשפחתי. בדרך כלל, 8 הוא בעל הממון ולכן יהיה גם בעל הדעה. הצרוף הזה מועיל לקידום שני בני הזוג, 6 עוזר ל – 8 להתקדם ותומך בו. 8 מספק את הצרכים של 6. שניהם אחראים, אמינים ותומכים זה בזה. 6 יספק בית חם ונוח ל – 8 שאוהב שמסדרים בשבילו ומנקים עבורו. האיפוק הרגשי של 8 מתרכך מהחום הרגשי של 6. יחד ירגישו נוח ויצליחו בחיים.

* 9+6 = קשר מצוין
זהו צרוף של רגשות חמים, זרימה הרמונית וחום למשפחה. בני הזוג מוכנים להתאמץ ולהקריב זה עבור זה וגם לקרוביהם. השראה ודמיון מאפיינים את חייהם. הם קולטים זה את זה באינטואיציה (רגש מרגיש רגש) ויכולים להגיע בעזרתה רחוק. 6 מרגיע את האימפולסיביות והדרמות של 9. הם אוהבים אומנות וביחד חייהם יצירה אחת גדולה. שניהם בעלי עקרונות ואידיאלים.
בעסקים: צרוף מצוין הממזג את העקרונות והאידיאלים עם מעשים.

* 11+6 = קשר טוב
6 הרגוע יותר מ – 11 לוקח על עצמו את רוב האחריות הכלכלית. 6 תומך רגשית במשפחה ובזוגיות. שניהם אוהבי חברה ופועלים למען אנשים שמעבר לחוג המשפחה. הם אינטואיטיביים וחשים זה את זה.11 מביא מיוחדות והברקות (6 אוהב זאת). 11 זקוק מדי פעם לניתוקים רגשיים (נסיעות וכו') כי 6 עלול לחנוק בגישתו הרגשית. 11 עצבני ולא תורם ל – 6 ולזוגיות. יחד יגיעו ליצירתיות בונה וזורמת גם בתחום האומנות.
בעסקים: קשר בינוני.

* 22+6 = קשר מצוין
ישנה הרמוניה בין בני הזוג. שניהם דואגים ופועלים למען המשפחה. פועלים למען ביטחון הנובע מעבודה ומכסף. הם יודעים בדיוק היכן הם עומדים, רגליהם על הקרקע. 22 נותן מנוף ופינוקים ל – 6. 6 האחראי משתמש בזה בצורה נבונה וטאקטית. זו הזוגיות האידיאלית ל – 22.  6 זקוק לקשרים המשפחתיים ולשהות במסגרת המשפחתית. לעומתו, 22 מושך החוצה. ביתם יפה (6) ועל רמה (22). הכל הרמוני ויפה.
בעסקים: מוצלח.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

0