מדורי תוכן

התאמה נומרולוגית למספרי 8

התגלה כי בתאריך הלידה צפונים תהליכים גורליים שצפויים לאדם, והתהוות אופיו

מאת
התאמה נומרולוגית למספרי 8 התאמה נומרולוגית למספרי 8
לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

כבר בזמן העתיק שימשה תורת המספרים כלי בידי אנשי רוח ומהנדסים שניסו להבין את העולם ואת אופי האדם. התגלה כי בתאריך הלידה צפונים תהליכים גורליים שצפויים לאדם, והתהוות אופיו.

את תורת הנומרולוגיה פיתח הפילוסוף היווני הידוע פיתגורס. התורה שפיתח התמקדה במספרים מ-1 ל-9, והיא השפיעה רבות גם על הנומרולוגיה של ימינו.

על פי תורת הנומרולוגיה המספרים הם אנרגיה, המכילה את הפוטנציאל שגלום בנו, תכונות האופי שלנו ועתידנו. כל מספר מושפע מהאנרגיות של המספרים שסמוכים לו, לכן אם למשל נולדת ב-2 במאי, תושפע גם מהתאריכים 3 במאי ו-4 במאי. לכל אלמנט בתאריך הלידה שלך משמעות והשפעה על חייך: ליום הלידה, לחודש ולשנה.

התאמה נומרולוגית לפי תאריך לידה


* 8+1 = מצוין
שני בני הזוג רוצים הצלחה, הישגים וכסף. לשניהם רצון חזק ואומץ להשיג ולכבוש כל מטרה. הם חזקים, אמביציונים ומלאי אנרגיה. יחד יגיעו לפרסום ולמעמד גבוה בחברה. הקשר המיני יהיה חזק ואינטנסיבי. למרות האיפוק החיצוני, שניהם קנאים.
בעסקים: שילוב מוצלח. 8 מנהל טוב, אך לא יתנגד שמספר 1 יהיה מנהל מעליו.

* 8+2 = קשר טוב
זהו קשר טוב גם רגשית וגם עסקית. יש להם מטרה זהה: לצבור ולהצליח. 2 עוזר ל – 8 להתקדם בחיים. 8 , המלא מרץ, מוציא את מספר 2 מההססנות ומהביישנות שלו. יש ביניהם שיתוף פעולה פורה ומוצלח. לרוב הם חיים בהרמוניה, ביושר ובחריצות. יחד יגרפו כספים ויצליחו בעסקים. שניהם רגישים בצורה קיצונית, לכן הם עלולים למצוא את עצמם במצבי רוח של קנאה ורכושנות. 2 קולט כמו רדאר, עדין ואף היסטרי. 8 עלול לצאת משיווי משקל בגלל זה: צעקות וצרחות, אגרסיביות ונקמנות.

* 8+3 = קשר טוב
לשניהם רעיונות נהדרים ויכולת להפיק מהם תועלת ומציאות. מספר 3 טוב בתכנון, בתיאוריות ובהבעת רעיונות. 8 יוזם ומבצע. יחד יסחפו זה את זו להצלחה בהגשמת מטרותיהם. עליהם לדעת לגשר על הניגודים שבאופיים: 8 רציני מדי וחייו מלווים מהפכים, ואילו 3 קל מדי ואופטימי.
בעסקים: קשר טוב יותר מאשר בתחום האישי.

* 8+4 = קשר מצוין
קשר חזק ואמיץ. יש איזון מופלא הן במישור האישי והן במישור העסקי. בני הזוג שאפתנים, מעשיים, מסודרים ומבצעים כל רעיון על הצד הטוב ביותר. הם סומכים זה על זו. שניהם מאופקים ולא מחצינים את תשוקותיהם הפיזיות. יש קור ואיפוק שמייעל את חייהם. מספר 4 מתכנן הכל לפרטי פרטים, 8 מבצע בגדול. יחד יתגברו על מכשולים, יצלחו את קשיי החיים ויגיעו להצלחה כספית גבוהה.
בעסקים: 8 פותח דרך לעתיד עסקי מוצלח. 4 פועל להגשמת היעדים ש – 8 מציב.


* 8+5 = קשר טוב
שני בני הזוג אנרגטיים, פעילים ונמרצים. הצד המיני ביניהם חם ומעניין. האנרגיה שלהם ללא מעצורים, הם רצים כל הזמן עד כדי פזיזות. מספר 5 מביא גיוון, רעיונות חדשים ופותח הזדמנויות טובות כמו גם רעות. 8 שלא מפספס רעיונות והזדמנויות ויודע לקדם אותם לביצוע ולהצלחה, צריך לפני הכל למיין אותם בזהירות ובשיקול דעת כדי לא ליפול לתסבוכות ולצרות. כשיש להם אתגרים שניהם יחד יגיעו להצלחה, להישגים חומריים ולהצלחה בספורט (5 – גופני, 8 – כוחני = כוח גופני).
בעסקים: הצלחה גדולה, השמיים הם הגבול. יוכלו למכור קרח לאסקמוסים.

* 8+6 = קשר טוב
בני הזוג מפעילים את כישוריהם במטרה להצליח בהשגת מטרותיהם - ראשית מטרה פיננסית ועסקית ורק אח"כ הרחבת התא המשפחתי. בדרך כלל, 8 הוא בעל הממון ולכן יהיה גם בעל הדעה. הצרוף הזה מועיל לקידום שני בני הזוג, מספר 6 עוזר ל – 8 להתקדם ותומך בו. 8 מספק את הצרכים של 6. שניהם אחראים, אמינים ותומכים זה בזה. 6 יספק בית חם ונוח ל – 8 שאוהב שמסדרים בשבילו ומנקים עבורו. האיפוק הרגשי של 8 מתרכך מהחום הרגשי של 6. יחד ירגישו נוח ויצליחו בחיים.

* 8+7 = קשר טוב
7 מפתח רעיונות ומנתח מצבים. 8 מפיק מהם תועלת, מרחיב ומגדיל אותם, מממש ומבצע. ל – 7 יש כושר נבואי. 8 עם רגליים על הקרקע, מממש את חזונו של מספר 7. שניהם מאופקים וסולידיים. מתחת למעטה הקר יש הרבה חום, רגש ותמיכה. הקשר יהיה טוב יותר כאשר 7 היא האישה ו – 8 הוא הגבר. 8 ייתן לאישתו לנוח ו – 7 תתמוך בגבר.
בעסקים: קשר טוב.

* 8+8 = קשר גרוע
(זהו קשר שיכול להצליח בפרק ב' בחיים או בטווח רחוק). שני בני הזוג נותנים את המקסימום בכל דבר שהם עושים. הם עלולים לחנוק או להרוס זה את זה בפעילות מוגזמת. יש להם שאיפה חזקה להצליח בכל מחיר ולהשיג את מטרתם אפילו בכוח (בייחוד אם יש תוספת של 1, 5 או 9 שמוציאים מ – 8 את האגרסיביות). דבר לא יעצור בעדם כאשר מטרתם משותפת. יש סכנה שיום אחד יהיה מהפך.
בעסקים: קשר טוב ומביא תועלת. משיגים את מטרותיהם.

* 9+8 = קשר טוב
8 מעשי ומייצב את האימפולסיביות של 9. לשניהם יש כושר הנהגה, מעוף ורוחניות. 8 מפיק את מירב התועלת בכל תחום כולל התחום האישי. יש לו סבלנות והוא מתמיד במטרתו. הוא יודע להוציא מ – 9 את מה שהוא רוצה. 9 מוכן תמיד לעזור, לטפל ולטפח. עם זאת, אין זרימה חלקה בקשר בגלל 9 שנוטה להתייאש מהר, עובדה שעלולה להוציא ל – 8 את האוויר מהגלגלים. התמזגות זו תניב פֵרות בטווח רחוק יותר, לאחר שבני הזוג צלחו את קשייהם. (לספרות 8 ו – 9 יש חלק עליון רוחני משותף וזהה. החלק התחתון של 9 יותר רעוע. 8 נותן לו את היציבות).
בעסקים: קשר טוב.

* 11+8 = קשר בינוני
8 תכליתי, שמרני ואינו מוותר על הנורמות שלו. 11 אינו אוהב שיגרה, מעניין, ספונטני אך אינו עמוק רגשית. 8 אינטנסיבי מבחינה רגשית ועושה הכל כדי להישאר עם בן זוגו גם אם הלה מנותק רגשית. הוא יעבוד עליו ויאתגר אותו להישאר בקשר. יש להם בסיס כלכלי טוב.
בעסקים: קשר טוב.

* 22+8 = קשר מצוין
זוהי זוגיות ללא חיבור ממשי אשר יכולה להצליח לאחר שבירת הקרח הראשון. שניהם פּוּשרים כלכליים. יש להם מטרה משותפת – יצירת כסף ומעמד. חייהם מרופדים בעושר. יש קצת מאבקי כוח ביניהם, 22 חזק מ – 8. 8 יודע להתגמש ולתמוך כשיש מטרה. שניהם שומרים על ערכים, שניהם שמרנים ומהוגנים. ל – 22 רעיונות אוטופיים, 8 ממש ומבצע. אינם מתעייפים מכל מה שקשור בעסקים ובהשקעות, ברכוש ואף בפוליטיקה.
בעסקים: הצלחה. יכולת לטפל בעסקים גדולים.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

0