מדורי תוכן

התאמה נומרולוגית למספרי 9

התגלה כי בתאריך הלידה צפונים תהליכים גורליים שצפויים לאדם, והתהוות אופיו

מאת
התאמה נומרולוגית למספרי 9 התאמה נומרולוגית למספרי 9
לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

כבר בזמן העתיק שימשה תורת המספרים כלי בידי אנשי רוח ומהנדסים שניסו להבין את העולם ואת אופי האדם. התגלה כי בתאריך הלידה צפונים תהליכים גורליים שצפויים לאדם, והתהוות אופיו.

את תורת הנומרולוגיה פיתח הפילוסוף היווני הידוע פיתגורס. התורה שפיתח התמקדה במספרים מ-1 ל-9, והיא השפיעה רבות גם על הנומרולוגיה של ימינו.

על פי תורת הנומרולוגיה המספרים הם אנרגיה, המכילה את הפוטנציאל שגלום בנו, תכונות האופי שלנו ועתידנו. כל מספר מושפע מהאנרגיות של המספרים שסמוכים לו, לכן אם למשל נולדת ב-2 במאי, תושפע גם מהתאריכים 3 במאי ו-4 במאי. לכל אלמנט בתאריך הלידה שלך משמעות והשפעה על חייך: ליום הלידה, לחודש ולשנה.

התאמה נומרולוגית לפי תאריך לידה

* 9+1 = מצוין
יש משיכה רגשית, רוחנית ואינטלקטואלית. יחד יוכלו להגשים אידיאלים. שניהם מנהיגים ודוחפים אחרים למטרות נעלות ולמטרות חברתיות. כאשר מספר 1 דורש, 9 מוכן לוותר כדי להגיע למימוש דרישותיו. יחסי המין שלהם חזקים ואינטנסיביים. יתכנו דרמות וויכוחים לוהטים שיביאו צבע וריגוש לחייהם במיוחד בשעת פיוס.
בעסקים: מתאימים לפוליטיקה, לעניינים ציבוריים ולעסק עצמאי. יש תמיכה הדדית והצלחה חומרית.

* 9+2 = צרוף מצוין
שילוב מנצח. 9 מביא תנופה רוחנית למספר 2  ומעודד אותו בשעת הצורך. שניהם רגשיים, יצירתיים ואוהבים לעזור זה לזה. אוהבים לעשות סדר בעולם: 9 עם תרומתו לצדק בחברה ו – 2 שתומך בו. יש הבנה ואמפטיה. 2 ירגיע את הדרמה של 9 כדי להחזיר את ההרמוניה והאהבה לקן המשפחתי.

* 9+3 = קשר מצוין
זו התאמה אידיאלית הן מבחינה אישית והן מבחינה רגשית. יחד הם יוצרים קשר חזק והרמוני. שניהם רגישים, מתלהבים, יצירתיים, מלאי השראה ודמיון, אוהבים ילדים, אוהבים לעזור. יש להם מעוף, אידיאלים ועושר רוחני.
בעסקים: קשה להם לנהל עסק, כי שניהם בזבזנים ולא מקדישים תשומת לב לכסף. מחפשים כסף קל.

* 9+4 = קשר טוב
לשניהם יש כושר שיפוט, חוכמה פנימית ויכולת להרחיב ולגדול. 9 רוצה הכל מהר ומספק את היעדים. 4 הארצי מביא ביטחון ומסגרת משפחתית יציבה (9 צריך זאת). 9 תורם רוחניות ואידיאולוגיה לקשר. הוא מביא את רגשותיו החמים, מסייע נפשית למספר 4 המאופק ועוזר לו להיפתח רגשית. יחד הם יוצרים קן חם. ישנם מתח, דרמה ורוגז באוויר בגלל 9 הרגשני והדרמתי שמערער את הביטחון של 4. הפיוס ביניהם יהיה מתוק.
בעסקים: קשר גרוע.

* 9+5 = קשר טוב
זהו צרוף לא רע, מרגש, מלא עניין ואימפולסיבי. 9 מביא חזון וחוכמה רגשית, מספר 5 מביא עניין ורעיונות. מדי פעם יהיו להם התפרצויות זעם דרמטיות, ויכוחים ומריבות, ולאחריהם יגיע פיוס מתוק ומרגש. 9 אוהב את הגמישות של 5. 5 אוהב את הנתינה של 9. הצד המיני והאינטלקטואלי מאוד פורה. שניהם אוהבים טיולים ונסיעות לחו"ל (אם לאחד מהם יהיה גם 7 – הם יחפשו מסעות מרתקים ומיוחדים). יהיו קצת תסכולים: 5 אוהב את האהבה ורוצה לחיות את הרומנטיקה ללא התחייבות.
בעסקים: אפשריים עסקי פרסום ובידור, אך לא תהיה הצלחה בתחומים אחרים.

* 9+6 = קשר מצוין
זהו צרוף של רגשות חמים, זרימה הרמונית וחום למשפחה. בני הזוג מוכנים להתאמץ ולהקריב זה עבור זה וגם לקרוביהם. השראה ודמיון מאפיינים את חייהם. הם קולטים זה את זה באינטואיציה (רגש מרגיש רגש) ויכולים להגיע בעזרתה רחוק. מספר 6 מרגיע את האימפולסיביות והדרמות של 9. הם אוהבים אומנות וביחד חייהם יצירה אחת גדולה. שניהם בעלי עקרונות ואידיאלים.
בעסקים: צרוף מצוין הממזג את העקרונות והאידיאלים עם מעשים.

* 9+7 = קשר מצוין
יש ביניהם הרבה הבנה, רגש, טלפתיה ואינטואיציה גם ללא דיבורים. שניהם בעלי אופקים רחבים ורעיונות משותפים שמביאים אותם לעולמות רחוקים. הם אוהבים טיולים בחיק הטבע ובעולם. הצד הרוחני והפילוסופי מפותח ביניהם. הם נהנים לעזור לחלשים מהם. יש ביניהם טלפתיה והבנה בעיניים עצומות. הם באותו ראש ובאותו רגש. יחד הם שואפים לשלמות הדדית. 7 עומד בהתחייבויותיו ל – 9. 9 גאוני ומסתכל על הדברים מעל ומעבר, אך כל הזמן מתווכח וצריך להרגיש נחוץ. מספר 7 אינו נותן סיבה ל – 9 להתעצבן ולהיכנס לדרמות. אין בחייהם הרבה כסף, ולמזלם יש את הנסים של 7.
בעסקים: קשר בינוני. 7 אינו עסקי וגם 9 אינו מצטיין בתחום העסקי.

* 9+8 = קשר טוב
8 מעשי ומייצב את האימפולסיביות של 9. לשניהם יש כושר הנהגה, מעוף ורוחניות. מספר 8 מפיק את מירב התועלת בכל תחום כולל התחום האישי. יש לו סבלנות והוא מתמיד במטרתו. הוא יודע להוציא מ – 9 את מה שהוא רוצה. 9 מוכן תמיד לעזור, לטפל ולטפח. עם זאת, אין זרימה חלקה בקשר בגלל 9 שנוטה להתייאש מהר, עובדה שעלולה להוציא ל – 8 את האוויר מהגלגלים. התמזגות זו תניב פֵרות בטווח רחוק יותר, לאחר שבני הזוג צלחו את קשייהם. (לספרות 8 ו – 9 יש חלק עליון רוחני משותף וזהה. החלק התחתון של 9 יותר רעוע. 8 נותן לו את היציבות).
בעסקים: קשר טוב.

* 9+9 = קשר מצוין
שניהם עם אותה אנרגיה, השראה ואינטואיציה. שואפים לשלמות. נותני אהבה חמה. מביעים את רגשותיהם בחום, מתרגזים מהר ונרגעים מהר. אוהבי דרמות ויצירתיות המוסיפים גיוון לחייהם. יהיו ביניהם ויכוחים דרמטיים אשר לא יפגמו ביחסיהם. הם מאוד תוססים, פעלתנים ולא יושבים בשקט. אוהבי אקשן. מוכנים תמיד לדאוג לאחרים. יש ביניהם שיתוף פעולה פורה גם ללא דיבורים. אם יש להם מספיק כסף, הם ייהנו מחיים טובים ומעניינים והרבה טיולים ונסיעות לחו"ל.

* 11+9 = קשר טוב
זהו שילוב טוב עם קצת דרמות ופיוסים. 9 החם והרגשי, מרכך את 11 הלוגי, הקר והמנותק רגשית. יחד הם יוצרים איזון רגשי. 9 אוהב ריגושים ודרמות, לכן אוהב ונהנה מההפתעות של 11. לשניהם אכפת מאחרים. אידיאליסטיים ואוהבים לעזור. יש להם אינטואיציות טובות ויכולת להרגיש זה את זו.
בעסקים: שילוב גרוע. הם יותר מדי מרחפים. לא מספיק פרקטיים. 9 אוהב לנהל. 11 נהנה לדבר על רוח הדברים ונהנה לעזור, אך הוא אינו תכליתי בעשייה.

* 22+9 = קשר טוב
בני הזוג מאוד אנרגטיים ותמיד עסוקים. 22  זקוק לתמיכה רגשית ולעידוד וזוכה לקבלם מ – 9. המצב ביניהם יהיה טוב אם האישה תהיה עם מספר 9 ותשמש יד ימינו של בעלה, ותקריב עצמה למען הבית והמשפחה. יהיו להם הרבה עיסוקים מחוץ לבית, אירועים הקשורים לציבור ולחברה.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

0