מדורי תוכן

התאמה נומרולוגית למספרי 22

בתאריך הלידה צפונים תהליכים גורליים שצפויים לאדם, והתהוות אופיו

מאת
התאמה נומרולוגית למספרי 22 התאמה נומרולוגית למספרי 22
לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

כבר בזמן העתיק שימשה תורת המספרים כלי בידי אנשי רוח ומהנדסים שניסו להבין את העולם ואת אופי האדם. התגלה כי בתאריך הלידה צפונים תהליכים גורליים שצפויים לאדם, והתהוות אופיו.

את תורת הנומרולוגיה פיתח הפילוסוף היווני הידוע פיתגורס. התורה שפיתח התמקדה במספרים מ-1 ל-9, והיא השפיעה רבות גם על הנומרולוגיה של ימינו.

על פי תורת הנומרולוגיה המספרים הם אנרגיה, המכילה את הפוטנציאל שגלום בנו, תכונות האופי שלנו ועתידנו. כל מספר מושפע מהאנרגיות של המספרים שסמוכים לו, לכן אם למשל נולדת ב-2 במאי, תושפע גם מהתאריכים 3 במאי ו-4 במאי. לכל אלמנט בתאריך הלידה שלך משמעות והשפעה על חייך: ליום הלידה, לחודש ולשנה.

התאמה נומרולוגית לפי תאריך לידה


* 22+1 = טוב עד גרוע
יש ביניהם הרבה מתח. שניהם מאוד חזקים, כריזמטיים, יודעים לקחת אחריות, לממש ולהגיע לתוצאות. הם יעמדו בהצלחה במטרות משותפות. 22 ינווט את 1 למקומות המתאימים לו. שניהם צריכים ודורשים תמיכה, אבל, 22 עסוק רוב היום בעבודה ואילו מספר 1 עסוק במרץ אך אח"כ דורש את מנוחתו. 1 עקשן ואינו אוהב מרות. יודע לתת אך רק עפ"י דרכו.

* 22+2 = קשר מעולה
ישנה הבנה טוטאלית. 22 כריזמטי בצורה עדינה (אינו זוויתי כמו 4). יש ביניהם קשר אינטנסיבי הדוק ודביק. 22 הוא השולט בזוגיות, סומך על מספר 2 וצריך את עזרתו. הקשר אידיאלי כאשר 22 הוא הגבר שעובד, מפרנס ונותן את הטון בבית.

* 22+3 = קשר טוב
(קשר בסגנון של 3 + 4). 22 הוא טיפוס רציני ו"בולדוזר". גישתו הקלילה של 3 מפריעה לו. מספר 3 תומך בו ע"י עידוד ומילה טובה.

* 22+4 = קשר מצוין או גרוע
בני הזוג הם הפכים משלימים. מספר 4 דואג לבית, 22 דואג לקריירה ולפרנסה. גישתם דומה. יש ביטחון כלכלי. יש קושי בהבעת רגשות. הם עלולים להיכנס לפינות. (דומה לקשר של 8+4). כאשר הגבר עם מספר 22 – הקשר מצוין, ולהפך.
בעסקים: תהיה הצלחה אם 22 ינהל.

* 22+5 = צרוף טוב
זהו זיווג לא רע, אם כי ללא רגשות רבים. 22 רציני בגישתו, 5 – קליל. 22 כל הזמן עסוק בעבודה. הוא נותן למספר 5 חופש לעשות כרצונו וכסף לבזבוזים. 5 פותח הזדמנויות ל – 22 ומביא לו הרבה מזל, תקשורת ויחסי ציבור. 22 מעריך זאת.
בעסקים: קשר טוב (יותר מהקשר הזוגי).

* 22+6 = קשר מצוין
ישנה הרמוניה בין בני הזוג. שניהם דואגים ופועלים למען המשפחה. פועלים למען ביטחון הנובע מעבודה ומכסף. הם יודעים בדיוק היכן הם עומדים, רגליהם על הקרקע. 22 נותן מנוף ופינוקים למספר 6. 6 האחראי משתמש בזה בצורה נבונה וטאקטית. זו הזוגיות האידיאלית ל – 22.  6 זקוק לקשרים המשפחתיים ולשהות במסגרת המשפחתית. לעומתו, 22 מושך החוצה. ביתם יפה (6) ועל רמה (22). הכל הרמוני ויפה.
בעסקים: מוצלח.

* 22+7 = קשר בינוני עד גרוע
זהו קשר בין שני אנשים קרים ובעלי אנרגיות מתוחות. שניהם חכמים אך סגורים רגשית. יש להם יכולת עשייה בגדול ולטווח רחוק. 22 זקוק לתמיכה, לדבק, לפינוק, למילה טובה ולמישהו שדואג לפרטים הקטנים. 7 – סגור ובורח מזה. 22 יכול להביא מעמד, כסף וקרקע יציבה ל – 7. מספר 7 מסתדר לבד ואינו צריך את 22. הוא תלותי נפשית ורגשית, אך זקוק למרחב מחיה ולהתבודדות. 22 כריזמטי, מעשי וזקוק לשלמות. 7 מרחף, מתבודד עוסק במחשבות ובפסיכולוגיה. הקשר יותר מוצלח כאשר הגבר הוא 22, עובד כל היום ומפרנס.

* 22+8 = קשר מצוין
זוהי זוגיות ללא חיבור ממשי אשר יכולה להצליח לאחר שבירת הקרח הראשון. שניהם פּוּשרים כלכליים. יש להם מטרה משותפת – יצירת כסף ומעמד. חייהם מרופדים בעושר. יש קצת מאבקי כוח ביניהם, 22 חזק מ – 8. מספר 8 יודע להתגמש ולתמוך כשיש מטרה. שניהם שומרים על ערכים, שניהם שמרנים ומהוגנים. ל – 22 רעיונות אוטופיים, 8 ממש ומבצע. אינם מתעייפים מכל מה שקשור בעסקים ובהשקעות, ברכוש ואף בפוליטיקה.
בעסקים: הצלחה. יכולת לטפל בעסקים גדולים.

* 22+9 = קשר טוב
בני הזוג מאוד אנרגטיים ותמיד עסוקים. 22  זקוק לתמיכה רגשית ולעידוד וזוכה לקבלם מ – 9. המצב ביניהם יהיה טוב אם האישה תהיה עם מספר 9 ותשמש יד ימינו של בעלה, ותקריב עצמה למען הבית והמשפחה. יהיו להם הרבה עיסוקים מחוץ לבית, אירועים הקשורים לציבור ולחברה.

* 22+11 = קשר טוב
22 מסור, נאמן ושמרני לזוגיות. 11 עלול להפתיע אותו לרעה. 22 לוקח אחריות רבה על עצמו, 11 – נמנע מאחריות, הוא עסוק בניהול ובארגון משאבים. מבחינה כלכלית וכספית הם מסתדרים טוב. מספר 11 עוזר ל – 22 בצורה הגיונית ולוגית. הוא מיעץ ל – 22, מנתח מצבים וחושב רחוק וקדימה. 22 יודע לנצל את הכישורים של 11.

* 22+22 = קשר גרוע
זהו קשר בין שני בולדוזרים אשר לא מוצאים דרך או זמן לחיבור וליחסים. כל אחד מהם זקוק לעוזר על ידו ולא לבולדוזר נוסף. הקשר אולי יצליח בעסקים גדולים ומדיניים.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

0