מדורי תוכן

מירי ענתבי

לבריאות הגוף והנפש

מאת
מירי ענתבי מירי ענתבי
לקבלת יעוץ אישי ממירי ענתבי התקשרו בכל שעה: 072-2285420

מירי ענתבי - לבריאות הגוף והנפש. בעידן המודרני, יותר מתמיד, המונח 'נפש בריאה בגוף בריא' הולך וצובר משמעות עמוקה. גם אנשים בריאים לחלוטין 'נתקלים' מידי פעם במצבי לחץ, חולי, פציעות ומצבים מאתגרים אחרים גופנית ורגשית. איך מתחזקים את הגוף והנפש? איך מתפטרים מכאבי גב ושרירם תפוסים? איך מזרזים תהליך שיקום אחרי פציעה בתאונה? למירי ענתבי, תושבת גדרה, יש תשובות.

מאז שהיא זוכרת את עצמה, מירי ענתבי, עסקה והתעניינה בתחום הספורט. "עם הזמן, כמעט באופן טבעי, התגלגלתי לתחום הטיפול עם מיקוד בספורטאים. אנטומיה, פיסיולוגיה ופתרון בעיות אורתופדיות, מהן סובל חלק גדול באוכלוסייה - ריתקו אותי. כך מצאתי את עצמי נרשמת ללימודי עיסוי, התחלתי עם עיסוי שבדי קלאסי המשכתי בלימודי אורטופדיה שיקומית,רפלקסולוגיה, כוסות רוח, אבנים חמות, קינזיו - טייפינג ועוד... קורס גרר עוד קורס ובהדרגה התחלתי לטפל באנשים שהגיעו אליי. מזה כעשור אני מנהלת קליניקה פרטית באווירה מרגיעה ונעימה, ביחידה נפרדת הצמודה לביתי".

אז מי קהל היעד שלך? מי מגיע לטיפול?
"ספורטאים, אנשים מן השורה הסובלים מכאבים מתמשכים כתוצאה בבעיות בשלד ובשרירים, נפגעי תאונות, תינוקות צעירים, נוער ומבוגרים".

מה הייחוד שלך?
"יש לי ניסיון רב בטכניקות טיפול שונות, אותן אני משלבת בטיפול, בהתאמה אישית לכל מטופל. אני מאמינה בקשר רציף עם המטופלים שלי שעה משעות היום. מי שמגיע אליי מוצא כאן מקום בו ניתן לחוות 'פסק זמן' מהמתחים של חיי יום יום וגם לטפל בבעיות ספציפיות המשבשות את מהלך החיים ופוגמות באיכותם. אני מאמינה שאפשר לסייע באמצעות שיטות של רפואה משלימה, במידה רבה, לכל אדם ששואף להשתחרר מכאבים וסבל. כמובן, יש גם אנשים שמגיעים אליי לטיפולי תחזוקה בשביל ה'כייף' וכדי להנות מעיסוי נעים ואיכותי". 

מה זה קינזיו-טייפינג?
"זוהי שיטה חדשה בטיפול בכאבים, מגבלות בתנועה ובעיות שונות אחרות. השיטה מבוססת על שימוש ב'פלסטרים' גדולים המיוצרים מבד מיוחד, שתפקידם לגרות את העצבים הממוקמים מתחת לעור, באזורי כאב. הגירוי העצבי מעודד תהליך מורכב וממושך של תגובות עד שהמוח מעביר למקום הפגוע חומרים טבעיים המסייעים לריפוי דלקת, שחרור והרפיה של שרירים ונוגדי כאב. הטיפול יעיל מאוד ומשמש בעיקר ספורטאים שנפגעו במהלך פעילות גופנית מאומצת. השיטה שהולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות משמשת גם לטיפול בנפגעי תאונות שונות הסובלים ממגבלות  תנועה וגם לשיקום נפגעי תאונות דרכים".

למה חשוב לבוא לטיפול גם אם שום דבר לא כואב?
"כולנו כבר יודעים שיש צורך לתחזק את הגוף והנפש באופן רציף, לפחות כמו הטיפולים הקבועים שכל מי שיש לו מכונית – עושה. לצערנו המודעות בתחום זה בישראל, עדיין לא השתרשה במידה מספקת. אנשים מטפלים במכונית ובבית שלהם, רוכשים מוצרים יקרים ויוצאים לחופשות, אבל לא מטפלים בעצמם במידה מספקת, אלא אם כן, כבר אין ברירה... מצב זה צריך להשתנות, כי כל בר דעת מבין שגם הגוף האנושי הוא 'מכונה' שיש לטפל בה ולטפח אותה. מה עוד, שלשיטות הרפואה המשלימה יש אפקט מרגיע ומאזן גם על הנפש". 

מה החזון שלך?
"מזה שש שנים אני עובדת בשיתוף פעולה עם נשים המאושפזות במחלקה האונקולוגית בבית חולים. אני מדריכה שם סדנאות ומלמדת את הנשים החולות בסרטן, להעניק אחת לשנייה טיפולים. השאיפה שלי להרחיב את הפעילות בתחום זה ולסייע לכל אדם בתהליכים של קידום הבריאות".

מירי ענתבי, היא בעלת ידע רב, ניסיון וקהל לקוחות קבוע שמפרגן ומביא איתו פציינטים חדשים. היא מסייעת לאנשים, בכל הגילאים, לשמור על בריאותם הפיסית והנפשית, להתחזק, לחיות טוב יותר ולהתגבר על כאבים כרוניים ואקוטיים. 

◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו:  072-2285420
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על מירי ענתבי

לקבלת יעוץ אישי ממירי ענתבי התקשרו בכל שעה: 072-2285420

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

מירי ענתבי
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן







מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

מירי ענתבי

דרג תוכן עמוד זה

5.00