מדורי תוכן

רחל זגורי

שיטת אביבה

מאת
רחל זגורי רחל זגורי
לקבלת יעוץ אישי מרחל זגורי התקשרו בכל שעה: 072-2285814

רחל זגורי - טיפול פוריות טבעי. במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי, ד"ר אנו שמחים להציג בפניכם את רחלי זגורי מנהריה, מטפלת בבעיות פריון ובעיות הורמונאליות על פי שיטה ייחודית הנקראת – 'שיטת אביבה'.
רחל זגורי רצתה להרחיב את המשפחה בגיל 34, כל הרופאים אמרו לה שהיא לא תוכל להכנס להריון יותר, אך היא לא התייאשה. בעזרת השיטה הרתה וילדה את ילדה השלישי.
רחל זגורי למדה את רזי השיטה- שיטת אביבה וכיום היא מדריכה מוסמכת ומציעה דרך טבעית וקלה לנשים ששואפות להגשים את האימהות. "אני ההוכחה שאפשר להכנס להריון כנד כל הסיכויים".

מהי שיטת אביבה?
"זוהי שיטה של תרגילים פשוטים וקלים לביצוע, אשר ניתן לבצעם בכל מקום. את התרגול אפשר לעשות לבד אחרי הדרכה מתאימה ומקצועית. בזמן ביצוע התרגילים והתנועות מוזרם דם לאזור האגן אשר גורם לשינוי בתפקוד האזור האחראי על מערכת הרבייה. את השיטה פיתחה אישה בשם אביבה, מורה להתעמלות במקצועה, שמצאה כי תנועות ותרגילים מסוימים, הניבו 'תופעת לוואי' מדהימה: נשים שהתקשו להרות נכנסו להיריון! כמו כן, התרגילים מסייעים בכל התופעות הקשורות לפוריות כולל בעיות במחזור, כאבים וחוסר איזון הורמונלי".

איך גילית את הנושא?
"לפני למעלה מעשור, רצינו להרחיב את המשפחה אבל התקשיתי להיכנס להיריון. בגיל 34 מצאתי את עצמי מבקרת אצל מספר רופאים וכולם הודיעו לי כי אני נמצאת בגיל הבלות וכי הסיכוי שלי להיכנס להריון הוא רק מתרומת ביצית. חוויתי מנופאוזה מוקדמת, אחרי לידת שני ילדי הראשונים והמחזור שלי פשוט נעלם. הפרוגנוזה לגבי הסיכוי שלי להיכנס להריון, הייתה אפסית בגלל פרופיל הורמונלי לא תקין ונותר לי רק לנסות טיפולי פוריות ולהתפלל להצלחת התהליך. אחרי טיפול ניסיוני שהוגדר כ'אחרון' הודיע לי הרופא כי התהליך 'לא עובד' ושבזה הסתיים עידן האימהות שלי. הוא יעץ לי לקבל את המציאות כפי שהיא ולהסתפק בעובדה שיש לי שני ילדים. אבל... אני לא וויתרתי. התחלתי לחפש פתרונות אחרים וגם אחרי שכל המומחים בתחום הסבירו לי שוב ושוב שאין לי שום סיכוי החלטתי לא להיכנע. הבנתי שעלי לצאת מהמתח ו'לשחרר' את עצמי מהפאזה המלחיצה בה נמצאתי וללמוד להירגע וכך עשיתי. למרות זאת המשכתי להתעניין כל הזמן מה חדש בתחום. אחרי זמן מה, שמעתי 'במקרה' שיש מישהי שמטפלת בשיתוף 'מכון פועה' בנשים שלא מצליחות להיכנס להיריון "באמצעות תרגילים". פניתי לשם והתייעצתי. אמרו לי שאין לי מה להפסיד והומלץ לי לנסות את 'שיטת אביבה'. לא שמעתי על זה מעולם והייתי די סקפטית אבל החלטתי לנסות. הייתי נוסעת אחת לשבוע, באופן קבוע מנהריה להרצלייה למטפלת בשיטה זאת. נכנסתי למשמעת של תרגול יומיומי מוקפד כאשר אני עושה זאת בכל רגע אפשרי. כל אותה עת הייתי חדורת מוטיבציה ומלאת תקווה ואמונה בדרכי ובשיטה. אחרי כחודש משלמדתי את הטכניקה, המחזור חזר בהדרגה. מסתבר שהייתי 'תלמידה מצטיינת' וההקפדה על התרגול עשתה את שלה וחזרתי לקבל מחזור מידי חודש. זה הפך להיות חלק מהחיים שלי ואז - קרה הלא יאומן!!! נכנסתי להיריון. הייתי המומה וכך גם בעלי ולאושרנו לא היה גבול. אחרי כתשעה חודשים, ילדתי את בתי והיום אני אימא גאה לשלושה ילדים. מאוחר יותר, התחלתי לטפל בנשים שהיו במצבי בהתנדבות, צברתי ניסיון רב ולאחר מכן למדתי ב'מרכז לשיטת אביבה' בתל אביב. מאז ועד היום לא הפסקתי לטפל ואני מאושרת שנפלה בחלקי זכות לעזור לנשים להביא ילדים לעולם".

מה הסוד בשיטה? למה את מייחסת את הצלחתה?
"כמטפלת שעברה בעצמה את התהליך אני מציעה למטופלות שלי את ההבנה העמוקה למצבן, מקצועיות, סבלנות, התמקדות, נחישות והתמדה וכמובן את מלוא המחויבות וההשקעה להשגת המטרה. יש לי סיפוק רב לטפל בנשים שעברו (או עדיין עוברות) שבעת מדורי גיהנום בניסיון להרות, לעיתים במשך שנים ארוכות וללא הצלחה. באמצעות התרגילים של שיטת אביבה, נשים רבות מאוד מצליחות סוף סוף להיכנס להיריון, תוך תקופה קצרה של מספר שבועות! כיום, 'פזורות' ברחבי הארץ אמהות מאושרות עם ילדים רבים שאני רואה שותפה בלידתם. ידוע לי גם שבעתיד הקרוב עומדים להתחיל מחקר בבית החולים 'הלל יפה' בחדרה, כדי לחקור מבחינה קלינית את השפעות השיטה המהפכנית. כמו כן, השיטה כבר משמשת כחלק מהטיפול שניתן לנשים בבתי חולים שונים ברחבי הארץ, כחלק מהכנה לטיפולי פריון במטרה להכין את הרחם לקליטת הביצית ולהעלות את רמת תפקוד השחלות".

איך בדיוק זה קורה?
"התרגילים מזרימים דם לכל אזור האגן. זרימת דם מוגברת מחממת, מחזקת, מאזנת ומשקמת את פעילות אברי הרבייה. כל מקרה הוא לגופו, אולם ברור שמה שמשפיע לטובה על התהליך הוא לא רק המצב ההתחלתי אלא המיקוד במטרה והנכונות של האישה לתרגל באופן עקבי ומדויק".

שיטת אביבה מטפלת ומאזנת במכלול של בעיות הקשורות למערכת ההורמונאלית כש'מוצר הדגל' הוא כמובן, עזרה יעילה ומוכחת לנשים הרוצות בכך- להרות! מי אמרה תינוק ולא קיבלה? נסו את שיטת אביבה ואל תשכחו להזמין אותה לברית/ה!

◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285814
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

לפרטים נוספים על רחל זגורי לחצו כאן

לקבלת יעוץ אישי מרחל זגורי התקשרו בכל שעה: 072-2285814

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

רחל זגורי, בעיות פריון, טיפולי פריון, שיטת אביבה
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן







מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

רחל זגורי, בעיות פריון, טיפולי פריון, שיטת אביבה

דרג תוכן עמוד זה

0