מדורי תוכן

פנינה סדרינה

לנשום אהבה

מאת
פנינה סדרינה פנינה סדרינה
לקבלת יעוץ אישי מפנינה סדרינה התקשרו בכל שעה: 072-2285407

פנינה סדרינה - לנשום אהבה. אם מישהו היה מספר לכם שיש שיטת טיפול עוצמתית שנמשכת פחות מדקה ואחריה מתרחש שינוי של ממש בהרגשה - מה הייתם אומרים? אם תשאלו את פנינה סדרינה מרמת הגולן, שמטפלת ומלמדת את השיטה, היא תסביר לכם בדיוק איך זה עובד...

"אנרגיה אוניברסלית' היא שיטה עתיקה, גדולה בעוצמתה ופשוטה להפעלה. היא מבוססת על אהבה ללא תנאי ונשימה. שיטת הלימוד והטיפול פשוטות וערכה לבני אדם - לא ניתן להגזמה. אני מטפלת בשיטה זאת (בנוסף לשיטות אחרות כמעט  עשרים שנה) וגם מלמדת איך לעשות בה שימוש, לכל אדם מעל גיל ארבע עשרה".

באמת כל אחד יכול לרכוש את הידע? זה כל כך פשוט? מה ההיגיון מאחורי השיטה?
"זה אחד הצדדים היפים של שיטה פלאית זאת הוא ש'כל אחד יכול'! אין צורך בידע מוקדם או הכשרה מיוחדת אלא הבנה של הרעיון המרכזי. אישית, למדתי את השיטה בארץ ובחו"ל וגם קיבלתי הסמכה לתואר מאסטר. הבסיס של השיטה מתבססת על העובדה שמרבית האנשים לא נושמים נכון... מה הכוונה? רוב האנשים 'שוכחים' איך לנשום ומסתפקים בנשימות שטחיות בלבד. בצורה זאת, אין כניסה של כמות מספקת של חמצן לכל הרקמות והאיברים השונים בגוף. עובדה זאת גורמת לעייפות ו'חסימות' שבמשך הזמן עלולות לגרום לבעיות וחולי. בטיפולים שאני עושה אני מלמדת לנשום כמו שצריך וממליצה על שיעורי בית. התרגול של חמש דקות ביום, מניב הזרמה של אנרגיה עם חמצן ודם לכל קצוות הגוף ומאפשר קיום הלכה למעשה של הפתגם: נפש בריאה בגוף בריא. בסך הכל אני אומרת למטופלי ותלמידי: תקדישו לעצמכם חמש דקות ביום ותראו איך אפשר להיות בריאים להפחית תרופות ובלי ניתוחים אלא רק במקרי חירום".

זה באמת כל כך יעיל?
"אני מאמינה ויודעת שהשיטה פועלת בצורה בלתי רגילה! אני גם מבקשת הפניות מרופאים אורטופדים וכירורגים, לשלוח אליי לטיפול חינם וללא התחייבות מצדו של המטופל אנשים שלא נותרה להם כל אופציה טיפולית מלבד סכין המנתחים. במהלך השנים, הוכיח הניסיון הקליני שהרבה מאוד ניתוחים נמנעו ממש ברגע האחרון וזאת עובדה. אני מאמינה שאדם יכול להשפיע בעזרת השיטה וכוח הרצון שלו על תהליך הריפוי. עבור המטופל זאת פריבילגיה ליצור איתי קשר ולקבל עזרה. השאר- לא באחריותי. את ה'כתר' אני נותנת ללא עוררין להשפעת השיטה ולרצונות של המטופל וכמובן לסבלנותו ולרצונו לקחת אחריות על חייו."

מה לגבי בעיות רגשיות, תסכולים וחוסר תקשורת?
"בעידן שלנו, יש בעיה של הקלות הבלתי נסבלת של אנשים להתלונן ולהשלים עם חיים ב'חצי התורן'. המוטו שלי: ללמוד להסתכל על 'שלושת רבעי הכוס המלאה' ולא רק על החצי...מי שחי מתוך הודיה על 'מה שיש' ומאמץ לעצמו גישה חיובית ואופטימית על החיים, מי שלוקח אחריות מלאה על החלטותיו ואורח חייו- הוא אדם שיהיה בריא ומאושר"!

כמה טיפולים צריך וכמה זה עולה?
" הטיפולים באנרגיה אוניברסלית בחינם ונעשים גם בטלפון במשך כחצי דקה. זה זמן קצר מאוד אבל ההשפעה מיטבית ומדהימה כי לאנרגיה אין גבולות של מקום וזמן. אני גם מלמדת  איך לתרגל את השיטה בבית ומה שהכי יפה - מספיקות חמש דקות כדי להרגיש יותר טוב, לפתוח ערוצים חסומים בכל התחומים ולהתקדם בחיים לעבר מטרות רצויות. מי שרוצה יכול להגיע למפגש פרטני ואז זה עולה כמו כל טיפול אחר ונמשך כשעה.

כאשר אדם בוחר ללמוד את השיטה הוא לוקח אחריות  על חייו וזה מומלץ, השיטה טובה לכולנו ולא רק לאנשים שנתקלים בבעיה אלא גם לבריאים אשר רוצים לשמר את בריאותם".

למי זה יכול לעזור?
"למגוון מצבי חולי החל מהתקררות, קשיים בנשימה, שברים וכאבים, סוכרת וכולסטרול, פריצות דיסק, לחץ דם גבוה ועד סרטן. השיטה היא זרז להחלמה לאנשים שבאמת לוקחים אחריות על עצמם ורוצים להירפא".

את משתמשת בשיטות נוספות כדי להשלים את הטיפול. מהן?
"במשך השנים למדתי תחומים רבים מתוך עולם הרפואה המשלימה. עם הזמן גם פיתחתי שיטות עבודה ייחודיות לי ואני משתמשת בהן בהתאמה אישית לבעיות שהמטופל מציג בפני. במידת הצורך, אני משלבת אמצעים נוספים כדי להגיע לתוצאות הכי מהירות ויעילות: בין היתר, אני עובדת עם דמיון מודרך, פרחי באך, אימון אישי, שחזור גלגולים, התפתחות רוחנית ופיתוח מודעות ועוד. הכלים העומדים לרשותי מסייעים במקרים של בעיות פיסיות וגם בקשיים על רקע רגשי- כמו היפראקטיביות אצל ילדים ומבוגרים, בעיות בזוגיות, דכאון וחרדות וכו'".

פנינה סדרינה מרמת הגולן, מטפלת הוליסטית ורוחנית, מאמנת אישית, מדריכה ויועצת, המקפידה להמשיך וללמוד שיטות וכלים חדשים לטיפול כל הזמן. היא מתמקדת בשיטת האנרגיה האוניברסלית המבוססת על נשימה וגישה חיובית לחיים. הקבוצות שהיא מדריכה הן קטנות ואם בא לכם ללמוד - גם אתם יכולים לארגן חברות ופנינה תגיע אליכם הביתה לשיעור שיש בו פוטנציאל לשינוי משמעותי בחיים.

המוטו של פנינה הוא טיפול עם הרבה אהבה, קבלה ללא תנאי וללא שיפוטיות, ויכולת הכוונה להצצה לעולם הפנימי של כל אחד ואחת מאתנו למקום - בו נמצאות כל התשובות. דמיון מודרך הוא כלי עוצמתי נוסף בעבודתה של פנינה המאפשר לכל אדם בכל גיל או מצב 'לראות את האור בקצה המנהרה' ולהתחבר לעוצמה הפנימית.

◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
או חייגו עכשיו: 072-2285407
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על פנינה סדרינה

לקבלת יעוץ אישי מפנינה סדרינה התקשרו בכל שעה: 072-2285407

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן







מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

5.00