מדורי תוכן

עדינה חיים

ספא לנשמה

מאת
עדינה חיים עדינה חיים
לקבלת יעוץ אישי מעדינה חיים התקשרו בכל שעה: 072-2285984

עדינה חיים - דרך המלך. "ספא לנשמה" הוא שם העסק של עדינה חיים, יועצת הוליסטית רב תחומית ומנחת סדנאות להתפתחות אישית. עדינה מתגוררת בכפר ורדים שבצפון ועוסקת מזה שנים בכל מה שקשור להילינג וריפוי אנרגטי לסוגיו. לאחרונה, פיתחה שיטה טיפולית חדשה: "פירמידאור" – חווית ריפוי ייחודית בתוך 'פירמידה' המוארת בצבעים שונים. פשוט וגאוני! איך לא חשבו על זה קודם?

המטופל מקבל שילוב של "שטיפה אנרגטית" תוך שימוש בצבע המתאים לו (הנקבע על פי אבחון מוקדם) וכמו כן, נהנה מההשפעות החיוביות של מבנה הפירמידה עצמה. השיטה הייחודית מבוססת על עקרונות תרפיה בצבע והיא מיועדת לניקוי חסימות רגשיות, תפקודיות, פיסיות ואנרגטיות.

מה בדיוק החידוש בצורת טיפול זאת ולמי היא מתאימה?
"אני עוסקת שנים בתרפיה בצבעים והילינג לאיזון הצ'אקרות. לפני זמן מה, חלמתי חלום ובו 'ראיתי' את עצמי מכניסה אנשים לתוך מבנה של פירמידה לצורך טיפול. כידוע, לפירמידה יש סגולות ותכונות מדהימות של מיקוד אנרגיה והשילוב עם הצבעים והאורות המוקרנים, יוצר חוויה מיוחדת במינה של הילינג. הטיפול מתבצע בישיבה על כיסא נוח, (לאחר אבחון ושיחה מעמיקה, תוך כדי הנחיה של דמיון מודרך). בנוסף, אני משלבת בטיפול גם שימוש בקריסטלים ובמוסיקה, בהתאם לצורך. לאחר הטיפול, שנמשך בין 20- 40 דקות, המטופל יוצא החוצה לשיחת סיכום וניתוח התחושות שחווה. יש אנשים שבאים רק על מנת להירגע ולנוח ויש כאלה שמגיעים עקב בעיה ספציפית. הטיפול מתאים לכולם (בכל הגילאים) וכל מי שעבר את החוויה (מגיל 11- 72) דיווח על תהליך ייחודי ומהנה במיוחד".

איזה עוד פעילויות מתקיימות ב"ספא לנשמה"?
"מפגשים אישיים  לייעוץ והדרכה, טיפולים, מפגשי קבוצות וימי עיון, אימון קבוצתי רוחני, ימי גיבוש לצוותים ממקומות עבודה שונים, סדנאות ייחודיות הדרכות לאנשי חינוך ועוד".

איך בעצם הגעת לתחום זה? 
"בנוסף לעיסוקי בתחום החינוך (מורה ובעלת תואר שני) אני עוסקת זמן רב בתחום הרוח כפסיכותרפיסטית הוליסטית ויועצת. יש לי התמחות במגוון תחומים, בין היתר, מוח אחד, קריסטל הילינג, תרפיה בצבע, דמיון מודרך ועוד. כתבתי שני ספרים: 'דרך המל"כ- מודעות לחיים הוליסטים' ואת 'במעגל ההתמרה' - הובלת תהליכי העצמה במעגלי שיח. את ה'ספא' עצמו הקמתי במטרה ליישם את הטיפולים השונים ולסייע לאנשים בכל דרך אפשרית כמו גם להעניק מקום והזדמנות להירגע ולהירפא באווירה של שקט ושלווה". 

מהי דרך המלך? במה עוסק הספר "במעגל ההתמרה"?
"דרך המלך מוקדש למודעות לחיים הוליסטיים. הספר נכתב מתוך תובנות לגבי צורות טיפול שונות שמתבססות על 'עבודת שכל' במקום 'עבודת רגש' שאני אישית, מאמינה בה הרבה יותר... מתוך ההיכרות המעמיקה שלי עם מה שקורה במערכת החינוך, ברור לי שאין זמן ואפשרות להכיר לעומק את ה'אדם מאחורי התלמיד' וזה בעיני פספוס ענק! המניע העיקרי שלי בכתיבת הספר היה להסביר איך אפשר 'לגעת בנשמה' של אנשים (וכמובן גם תלמידים) כדי להכיר אותם כבני אדם ייחודיים וחד פעמיים, בעלי דעות אישיות, לחזק אותם ואת הכישרונות והמעלות שלהם ולסייע להם להגשים את יכולותיהם ואת הפוטנציאל שלהם במלואו... מורים ואנשי חינוך רבים התלהבו מאוד מהספר וגילו עניין רב בישומו. כך יצא שהנחיתי בהצלחה מרובה, סדנאות רבות לאנשי מקצוע שהיו מעוניינים להעמיק את הידע שלהם בתחום זה. פיתחתי גם חפיסת 'קלפי השלכה' – קלפים טיפוליים שדרכם ניתן לגלות טפח מהעולם הפנימי. הספר השני שכתבתי הוא 'במעגל ההתמרה- הובלת תהליכי העצמה במעגל שיח'. הספר התפרסם בשנת 2011 והוא עוסק בכלים שונים לטיפול הוליסטי, ומחולק לפי נושאים שונים: צבעים, קריסטלים וחשיבה חיובית, עבודה עם קלפים בטיפולים אישיים ועוד".

הסבירי מה בדיוק את עושה? מה מייחד אותך?
"אני מנטורית, חונכת ומלווה, יועצת ומדריכה. אנשים שמעוניינים לפתח את עצמם וכבר עשו כברת דרך בנתיב המודעות מוזמנים להגיע אלי לחוויה של לימוד ולתהליך של הילינג, ליהנות מ'פירמידאור' או להשתתף באחת מהסדנאות המתקיימות ב'ספא לנשמה'. הטיפולים מתאימים לכולם ואילו הסדנאות מתאימות לאנשי חינוך ואנשי מקצוע שעובדים עם קהל כמו למשל מטפלים למיניהם, רופאים, אחיות, עובדי משרדים הנותנים שירות ועוד".

אז אם אתם סובלים מכאבי ראש, כאבי גב, חולשה ועייפות, מתח ועצבנות – חשוב שתדעו שסימפטומים אלה ואחרים ייעלמו לאחר טיפול בפרמידאור. לא יאמן? בואו לנסות! זה פשוט עובד!

◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
או חייגו עכשיו: 072-2285984
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆ 

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על עדינה חיים


לקבלת יעוץ אישי מעדינה חיים התקשרו בכל שעה: 072-2285984

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

חשיבה חיובית, פסיכותרפיסטית, שחזור גלגולים, שימוש בקריסטלים, עדינה חיים
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן







מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

חשיבה חיובית, פסיכותרפיסטית, שחזור גלגולים, שימוש בקריסטלים, עדינה חיים

דרג תוכן עמוד זה

5.00