מדורי תוכן

מיכל יקיר - RCHom ,PhD הומאופתית קלאסית.

סדר מופלא

מאת
מיכל יקיר - RCHom ,PhD הומאופתית קלאסית. מיכל יקיר - RCHom ,PhD הומאופתית קלאסית.
לקבלת יעוץ אישי ממיכל יקיר התקשרו בכל שעה: 072-2285462

מיכל יקיר - RCHom ,PhD הומופתיה קלאסית - סדר מופלא.  אנחנו שמחים להכיר לכם במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי את דר' מיכל יקיר בעלת שלושה תארים אוניברסיטאיים. דוקטור למדעי החיים והומיאופתית קלאסית, יושבת ראש לשעבר של האגודה להומאופתיה ועורכת העיתון המקצועי "זמנים הומיאופתים". מלמדת ומרצה בהומיאופתיה שנים רבות. עובדת כהומיאופתית קלאסית מעל 25 שנה, ומתמחה בעבודה עם בעיות נשים וכן עם ילדים - ובני אדם בכלל.

"כהומיאופתית אני מבססת את הייעוץ והטיפול הפרטני באנשים על סמך הידע הנרחב שלי בעולם הצמחים בשילוב בדיקה מעמיקה של נסיבות חייו ואישיותו של המטופל".

מחברת הספר המרתק בשם "טבלת הצמחים - סדר מופלא" (מרצה ברחבי העולם על ספרה). הספר מתאים למטפלים ברפואה משלימה המעביר את הידע של אוצרות הטבע ולכל המתעניין בתחום הומאופתיה או צמחי מרפא. הספר יצא בארץ עבר במהדורה שמינית, ולאחרונה תורגם לאנגלית.

תוכלי לספר על הספר טבלת הצמחים - סדר מופלא?
"הספר 'סדר מופלא', כשמו כן הוא, מראה כיצד הסדר ההתפתחותי האבולוציוני של עולם הצמחים - כאשר הוא מכוון צורת התבוננות מסוימת בתכונות של צמחי מרפא והומאופתיה –  משתקף בו הסדר שבהתפתחות האדם, מאין הוא מתחיל ולאן הוא הולך.
זהו סדר בעל חוקיות ברורה שחוזרת בעולם שוב ושוב. באופן זה, חושפת הטבלה את ההיגיון והעקרונות הקיימים בחוקיות העולם ופותחת פתח להבנה של שלבי התפתחות האדם במישורים אחרים  שהומאופתיה היא רק אחד מהם. הצמחים קשורים תמיד להתפתחות וזמן – והסידור בטבלה מסייע לאתר את הזמן בו עצרה ההתפתחות במקרה ספציפי ולתת לו מענה מתאים מעולם הצומח. טבלה זו מהווה כלי נוסף נפלא בידי ההומיאופת, הנטורופת או כל מטפל אחר בבואו להבין את המטופל שלפניו על מנת להתאים לו את הרמדי (או צמח המרפא) הדרושים לקידום בריאותו.

כאשר מניחים את הספרות ההומיאופתית, את ספרות צמחי המרפא כולה, על צירי האבולוציה הבוטניים, נוספת להם משמעות חדשה. בדומה לאותיות ה-א ב אשר מקבלות עיקר משמעותן כאשר מסדרים אותן במשפט, כך הופך המידע הבדיד של צמחי המרפא, כאשר היא נקראת על פי סדר התפתחות האבולוציוני של עולם הצומח, לספר היסטורי, רציף, המתאר שלבי התפתחות עוקבים בעלי משמעות ותוכן, המבטאים בין השאר, את האבולוציה של האדם, הן ברמה האישית והן ברמה העולמית, הן ברמת המיקרו- רמת המבנה והפיסיולוגיה, והן ברמת המקרו - התפתחות המין האנושי. הבוטניקה  היא ספר החושף שבריר מן הסדר האלוהי".
 
היכן למדת ואיפה את מטפלת?
"כיום אני עובדת בשתי קליניקות בתל אביב ומודיעין. סיימתי תואר ראשון בביולוגיה עם דגש על בוטניקה, תואר שני באקולוגיה ותואר שלישי בבית הספר לרפואה - מדעי החיים, במסגרתו ערכתי מחקר הומיאופתי על נשים שסבלו מסימפטומים שונים וקשים סביב המחזור החודשי. תוצאות המחקר הוכיחו מעל כל ספק את השפעתו המטיבה של הטיפול ההומיאופתי.  
מי שמבין את תהליך ההתפתחות של הצמחים ואת תכונותיהם, מקבל הבנה מעמיקה לא רק לגבי כוחות הריפוי שלהם בתחום הפיסי אלא גם לגבי האופן בו הם רומזים על התפתחות האדם בפרט והאנושות בכלל.
טיפול הומיאופתי מתבצע מתוך ראיה הוליסטית של האדם, מתוך שיחות בהם מבררים לעומק מאין הוא בא ולאן הוא הולך".

תוכלי לתת דוגמאות לסוג הבעיות והמטופלים שאת מסייעת להם וכיצד האופן בו את מתייחסת למקרה מושפע מהבנתך את עולם הצומח?
"כל מקרה נבחן לא רק על פי הפתולוגיה שהאדם מביא, כי אם גם על פי הסיפור העמוק הנמצא בבסיסו, ואשר עולם הצמחים מסוגל להבהיר. באחד המקרים המעניינים שטיפלתי בהם, הגיעה אליי אישה עם בתה בת השבע. הילדה סבלה מפחדים וחרדות קשות בנוסף ל'טיקים' שונים. היא התקשתה בלימודים, סבלה מיכולת ריכוז נמוכה, והתסכולים שלה התבטאו במתח רב במילוי כל משימה ולו הפשוטה ביותר. במהלך שיחת האבחון התברר שהאימא חוותה בזמן ההיריון חרדות חזקות הקשורות למלחמה שהתרחשה באותו זמן. לאור הסיפור המשפחתי, היה לי ברור שהילדה עוד כשהייתה עובר שבבטנה של האם, הושפעה מהרגשות הקשים, בכל הרבדים וזאת הייתה נקודת ההארה בהבנה של צורת הטיפול הדרושה לילדה. כאשר התברר המקור ו'המקום הראשוני של הילדה', נמצאה הדרך להתאים את הטיפול הנכון. תוך תקופה לא ארוכה, אחרי שימוש ב'רמדי' ההומיאופתי (שהוכנה מצמח המתקשר לפחדים וחרדות בשלבים ראשוניים), הילדה השתחררה מהסימפטומים וחזרה לתפקוד מאוזן ונורמטיבי. (באופן כללי, טיפול בילדים מתבסס תמיד על הסיפור המשפחתי).

במקרה אחר, הגיע אליי גבר שסבל מבעיה 'מוזרה' של חבלות חוזרות ונשנות בתדירות גבוהה במיוחד. כמי שעסק באומנויות לחימה, האיש 'יצא כמעט מכל שיעור' עם פציעה - נקע באיבר כזה או אחר של גופו. במהלך השיחות שקיימנו התברר שתפיסת העולם שלו, שהתבססה בילדותו, הייתה שעליו לשמור תמיד על קיומו מול העולם כולו... התובנה הזאת, הראייה של יכולתו להשיב מלחמה וההבנה שחוסר האונים כבר לא רלוונטי עבורו כאדם מבוגר, אפשרה לי לאתר את שורש בעייתו ולהתאים לו טיפול הולם הקשור לשלב מתקדם בהכרה האנושית. עם הזמן, הפך לאדם הרבה יותר גמיש מבחינה גופנית והרבה יותר רגוע מבחינה רגשית והחבלות פסקו".

אז את בעצם אומרת שלכל בעיה בריאותית יש פתרון עמוק בעולם הרגשי?
"לא רק בעולם הרגשי... לפעמים שורש הבעיה נעוץ בתחום הפיסי, לפעמים בתחום הרגשי ולפעמים במנטאלי ואף בעולם הרוחני. בכל בעיית בריאות אפשר לטפל במספר רבדים. ניתן להתייחס רק להיבטים הפיסיולוגיים כפי שפועל עולם הרפואה הקונבנציונאלית וניתן להתייחס לאדם כמכלול אישיותי ולהבין מה גורם לו לבעייתו הספציפית. כך למשל, שלוש נשים שהגיעו אליי לטיפול עם סימפטומים דומים (כאבי ראש ומיגרנות) טופלו כל אחת, בצורה שונה עם 'רמדי' אחרת. למה? כיוון שהן היו שונות מאוד אחת מהשנייה. אחת הייתה אם הישגית מאוד שחוותה לחץ חזק מאוד בעבודתה, השנייה הייתה אימא צעירה שהרגישה ש'נתקעה' בבית עם שני ילדים קטנים ולכן הטיפול בהם הפך לעול... והשלישית סבלה משחיקה כללית ו'ריקון משאבים' כיוון שאופייה הוביל לכך בכל מצב בו הייתה. כל אחת טופלה באופן אחר המתאים לנסיבות חייה ולאופייה".
 
לסיכום, מיכל יקיר מתמקדת בטיפול באנשים שבעייתם הפיסית מפחיתה את איכות חייהם ומעכבת אותם.
כמי שיודעת 'להקשיב' גם מעבר למילים, היא מאבחנת את חוסר האיזון, את מקורו ומתאימה את התרופה שמרפאה את הגוף והנפש כאחד. את סיפרה "סדר מופלא – טבלת הצמחים" ניתן להשיג דרכה או פניה אישית למייל שלה.

אני מזמינה אתכם לקליניקה שלי, בה תוכלו ליהנות מטיפול וייעוץ אישי, כאשר אני מעניקה 5% הנחה לגולשי אלטרנטיבלי, ד"רהומאופתיה מטפלת באדם כשלם ולכן יכולה להועיל מול מגוון בעיות פיזיות ומנטליות בעיות הורמונאליות, פוריות, מחזור בעיות נשימה, כאבי ראש, חוסר איזון במערכת החיסון ועוד. ניתן לפנות לייעוץ וקביעת פגישה לטיפול במגוון של בעיות.

שלכם, מיכל יקיר.

◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆ 
ליצירת קשר חייגו עכשיו:  072-2285462
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

 מידע נוסף על מיכל יקיר

לפרטים על הספר צמחים בהומאופתיה – "סדר מופלא" לחצו כאן


 

 

לקבלת יעוץ אישי ממיכל יקיר התקשרו בכל שעה: 072-2285462

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

טיפולים ברפואה משלימה, צמחי מרפא, אורח חיים, רפואה הוליסטית, הומיאופתיה, מיכל יקיר, מיגרנות
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן







מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

טיפולים ברפואה משלימה, צמחי מרפא, אורח חיים, רפואה הוליסטית, הומיאופתיה, מיכל יקיר, מיגרנות

דרג תוכן עמוד זה

4.50