מדורי תוכן

צבי אליפשר

בריאות בסגנון קוריאני

מאת
צבי אליפשר צבי אליפשר
לקבלת יעוץ אישי מצבי אלפישר התקשרו בכל שעה: 072-2285859

במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי, ד"ראנו שמחים להציג את צבי אליפשר מייסד מכללת תהילה,במכללה קיימת מגמה של דיקור סיני מעשי - אקופונקטורה והתמחויות מקצועיות בתחום הרפואה הסינית לצד מגמות של טיפולי מגע כמו עיסוי שבדי, טווינה, שיאצו,  ועוד...

אליפשר, מורה ומטפל ברפואה סינית, יפנית, טוינא, שיאצו וטיפולי מגע נוספים, סוג'וק, תזונה וצמחי מרפא, מצהיר כי הוא יכול לסייע במידה משמעותית בתחום טיפולי עור, בעיות פריון אצל נשים וגברים וגם- חולי סרטן. אליפשר- מנהל את "מכללת תהילה לרפואה משלימה"- אונורי קולג', בכפר סבא, אותה הקים לפני כמעט עשרים שנה, ובין כתליה הוא ממשיך ומכשיר את דור המטפלים הבא שעתיד להביא מזור למטופלים שלא מצאו פתרון לבעיותיהם בדרך קונבנציונאלית.

הברכה שבדקירה
"מכללת תהילה, היא מכללה מיוחדת במינה בה מתקיימים מסלולי לימודים בקבוצות לימוד אישיות וקטנות, באווירה נעימה ונינוחה בהנחיית צוות מורים מקצועי הנבחר בקפידה. מכללת תהילה היא גם המכללה המובילה בלימודי סו- ג'וק בישראל". אומר אליפשר. "אנשים שרואים את עתידם בתחום זה יכולים למצוא כאן מסגרת בה הם אינם הולכים לאיבוד, אלא מקום בו מתייחסים לכל אחד ואחד באופן אישי. במכללה לומדים דיקור ורפואה סינית, רפואה יפנית, שיאצו, - דיקור קוריאני ועוד."

איך גילית את השיטה? איך הגעת לתחום זה?
"בעבר הרחוק, למדתי באוניברסיטת בר אילן ושנים רבות הייתי מורה לספרות ותנ"ך. אחר כך, עבדתי מספר שנים בבנק לאומי ובמקביל, כיוון שאני נכה צה"ל, עסקתי באומנויות לחימה. בעקבות פציעה בפעילות זאת, במסגרת טורניר באירופה, טופלתי על ידי רופא יפני בשיטה שלא הכרתי (שיאצו וסוגו'ק) והחלמתי במהירות. כיוון שאני אדם מאוד סקרן, החלטתי לבדוק לעומק מה בעצם קרה לי... לא הבנתי איך כמה לחיצות וכמה מחטים שננעצו בגופי, הפכו אותי תוך טיפול אחד ל'אדם חדש'. באותה תקופה לא היו מסגרות מתאימות בארץ בהן לימדו את הנושא, אבל אני לא התייאשתי. התעקשתי וחיפשתי עד שמצאתי....למדתי בכל מקום שיכולתי כולל במקומות רבים בארצות הברית. גיליתי שהתחום הזה נרחב מאוד ואני ממשיך ולומד עד היום...."

סוג'וק? מה זה בדיוק ?
"רפואה קוריאנית מכונה "סו- ג'וק", והיא דוגלת בגישה שכל אדם יכול ללמוד את עקרונות השיטה ולטפל בעצמו בבעיות רפואיות שונות. כשגיליתי את השיטה והבנתי מה זה יכול לעשות וכמה זה יכול לעזור בבעיות בריאות, החלטתי שאני אהיה הראשון שיביא את החידוש הזה לישראל. היופי בשיטה זאת הוא היותה מבוססת על יסודות הרפואה הסינית והקוריאנית העתיקות שתרבויות שונות השתמשו בהן אלפי שנים ביעילות. השיטה מרפאת מגוון מחלות, כאשר הנחת העבודה היא שקיים דמיון בין כף היד והרגל לאברי הגוף השונים ולמעשה כף היד (כמו גם כף הרגל) מייצגת את המצב הבריאותי והרגשי של האדם. לאחר אבחון, הטיפול נעשה על ידי לחיצות בנקודות מסוימות (בכף הרגל וכף היד) כדי לאזן ולרפא את המערכות והאיברים השונים בגוף. הטיפול מתבצע בשילוב עם מכשיר הפועל בטכנולוגיה חדישה מיוחדת, הסורק את מערכות הגוף ומאבחן את המקומות הדורשים תשומת לב. בדרך כלל, הטיפול כולל שילוב של אלמנטים נוספים, בין היתר: דיקור, זרעים, צמחי מרפא, תזונה ורפלקסולוגיה.

למי זה יכול לעזור? 
"לכל מי שסובל מבעיות בריאותיות כלשהן שלא מוצאות פתרון. אני מומחה לטיפול בבעיות עור החל משימור מראה צעיר וחיוני ועד מחלות קשות כמו פסוריאזיס. זאת מחלה שאותה אומנם אי אפשר לרפא אבל אפשר לעצור את התקדמותה, לגרום לה להיעלם לתקופות מסוימות ולהקל במידה רבה מאוד על החולה. אני גם מטפל בהצלחה מרובה במחלות כגון עייפות כרונית ופיברומיאלגיה שגורמות לאי יכולת לתפקד ביום יום. ניתן לטפל בבעיות כאלה בעזרת עיסוי מיוחד שפיתחה מורה שעובדת אצלי - מורן יהל טרוטיאק, דיקור וצמחי מרפא. הטיפול המשולב התגלה כיעיל מאוד והתוצאות הן פנטסטיות! אני גם מטפל בבעיות פריון הן של גברים והן של נשים כולל בעיות און, באמצעות דיקור והמלצות לשינוי אורח חיים בעיקר בתחום התזונה. כמו כן –אני מטפל בהצלחה רבה בחולי סרטן. אצל חולי סרטן ניתן להביא להקלה רבה באמצעות פטריות מרפא מיוחדות אותן אני מייבא מהמזרח הרחוק, שם משתמשים בהן בקביעות גם לצורך מניעה. המחלה נעצרת או נסוגה והתוצאות מרשימות מאוד".

מהי רפואת אונורי סו-ג'וק ? 
שיטת טיפול יעילה ועוצמתית במיוחד המשלבת אלמנטים מעולם הרפואה הסינית, קוריאנית קלאסית, אקופנקסורה ורפואה הודית. היא כוללת דיקור, עבודה עם מגנטים וחום, טיפול באמצעות זרעים, צבעים ועוד. הטיפול נעשה דרך כפות הידיים הרגליים והאוזן. השיטה טבעית ויעילה ויתרון נוסף שלה הוא שהמטפל יכול לטפל גם בעצמו.
 
סו-ג'וק – היא שיטה עתיקה שמקורה במזרח הרחוק. במחקרים חדשים שנערכו בעשרות השנים האחרונות הגיעו למסקנה שהיא מהווה את התמצית של אסכולות שונות ברפואה משלימהומכאן יעילותה הרבה. הטיפול בסו- ג'וק הוא חלק משיטה כוללת ומורכבת יותר שנקראת "אונורי". משמעות המילה אונורי: "האדם הוא עולם קטן שיכול לטפל ולעזור לעצמו" או "רפואה שקל ללמוד אותה". הנחת העבודה מתבססת על האמונה שהאדם הוא מיקרוקוסמוס של היקום כולו והוא יכול להשתמש בכל כוחות הטבע העומדים לרשותו כדי לרפא את עצמו. 

לסיכום, לגוף האדם יש את היכולת המופלאה לרפא את עצמו. צריך רק למצוא את האדם והטכניקה הנכונים כדי לעשות את הצעד הראשון.

◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆ 

ליצירת קשר ופרטים מלאים על צבי אליפשר
או חייגו עכשיו: 
072-2285859
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆ 

לקבלת יעוץ אישי מצבי אלפישר התקשרו בכל שעה: 072-2285859

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן







מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

5.00