מדורי תוכן

עפרה חומסקי

להיות כל מה שאנחנו, ולהפוך למי שאנחנו יכולים להיות

מאת
עפרה חומסקי עפרה חומסקי
לקבלת יעוץ אישי מעפרה חומסקי התקשרו בכל שעה: 072-2285521

עפרה חומסקי - להיות כל מה שאנחנו, ולהפוך למי שאנחנו יכולים להיות. מה המשותף לאיש הייטק, צעיר או בכיר, ולבעלת עסק? לכאורה שני עולמות שונים מאד, באחד רוצים למצא את הדרך להתבלט מול שאר אנשי הצוות, להתקדם לתפקיד מעניין יותר, ובדרגים הגבוהים יותר לדעת לנהל באופן חכם את התפתחות הקריירה, בעולם העסקים רוצים לפתח את העסק הפרטי, לבחור בדרך שתקדם את העסק הכי טוב ולהפוך אותו לעסק משגשג, ויחד עם זאת שניהם מתמודדים עם שעות עבודה אין סופיות, שחיקה, רצון להתקדם ולהרוויח יותר ומנגד עם רצון מובן וטבעי לנהל חיים פרטיים, זוגיות, ופנאי. ובעיקר כולם מחפשים סיפוק ומשמעות בעיסוקם ובחייהם.

מסתבר שנציגי שני העולמות האלה, אנשי הייטק ובעלות עסק עצמאיות, נעזרים בעפרה חומסקי, מאמנת אישית שפיתחה שיטה ייחודית לפתרונות דינאמיים ויצירתיים, אישה בעלת יכולת הנעה וכושר מנהיגות, ידע רב וניסיון חיים עשיר. היא גם מנחת קבוצות, סופרווייזרית ומדריכה למאמנים, כותבת מאמרים ומומחית בתחומה. ביחד איתה הצליחו להתמודד עם הקשיים בדרך אחרת.

עפרה מספרת כי "אלה אכן שני עולמות שונים מאד, את שני העולמות אני חיה ומכירה מבפנים ולעומק, מנסיוני האישי ומתוך ליווי של הרבה מתאמנים מעולם ההייטק ומתאמנות בעלות עסק עצמאיות, שתי הנישות בהן אני עובדת בהצלחה הרבה שנים. המשותף להם הוא הנזק שעלול להיגרם משימוש בפתרונות סטנדרטיים והצורך למצוא דרכים יצירתיות ולבנות פתרונות תפורים לנסיבות הייחודיות ולאישיות של המתאמן".

למה הכוונה?
"בעולם ההייטק חשוב לדעת מה המשמעויות הנסתרות שיש להתנהלות, חשוב להכיר את הדקויות, את ההקשרים, את הקודים הפנימיים להתנהגות במקום העבודה ואת משמעותם. כשפונה אליי איש הייטק אנחנו מוצאים ביחד דרכים להתגבר על השחיקה העזה המובנית בעולם ההייטק, בוחנים איך מצליחים לבצע את התפקיד על אף הלחצים הרבים שרק מתרבים ועדיין למצא דרך להתבלט, להתקדם לתפקיד מעניין יותר, איך מצליחים לבחור משפע הצעות עבודה מרתקות את אלה שיועילו לנהל באופן חכם את התפתחות הקריירה.

בניהול עסק, חדש או ותיק, חשוב לדעת איפה עלולים ליפול, אילו אמצעים מתאימים לנסיבות שונות, בונים ביחד כלים לחזק את מאגרי הנחישות הדרושים בניהול עסק עצמאי. כשפונה אליי בעלת עסק חדש אנחנו מוצאות את הדרך לכוון את המאמצים לעבודה יעילה נושאת תוצאות. לומדים איך לחלק את המשאבים כמו זמן, כסף, מאמץ, מתוך כוונה שכל פעולה תניב תועלת כפולה לפחות. וכשפונות אלי בעלות עסק מבוסס שהגיע זמנו להתקדם ולהתרחב, גם לכך נדרשת היערכות מותאמת כולל האצלת סמכויות ונכונות לסמוך על אחרים שימלאו את תפקידם בצורה מיטבית. 

אתגרים מסוג כזה דורשים הבנה בתחום העסקי, בנוסף לתפיסה וחשיבה מקיפה שתאפשר ניהול חיים מלאים, מאוזנים ותקינים ללא הכרח לשלם 'מחירים' גבוהים מידי, אלא אם הדבר נעשה מתוך בחירה מודעת וויתור שמתאימים לזמן מוגדר".

איך עושים את זה?
"אני משלבת מספר מודלים שמתוכם בוחרים בהתאמה אישית את הפתרונות היעילים ביותר. השלב הראשון בתהליך מורכב זה הוא הגדרת המטרות ומפגשים שבועיים על מנת ליצור תנופה בתהליך. לאחר שהתהליך עולה על המסלול הנכון אפשר לרווח את תדירות המפגשים בהתאם לצורך. אני מאמינה שכמו שלכל תהליך בחיים יש שלב התחלה, אמצע וסיום, כך גם המפגש, השיחה ולמעשה מהלך האימון כולו מגיעים לסופם הנכון. תהליך העבודה איתי כולל יעוץ וליווי עד לשלב בו המתאמן מרגיש שהפנים את 'כלי העבודה' החדשים והפך אותם לטבע שני".

מה המוטו שלך בעבודה?
"הרעיון הוא למצוא דרכי התמודדות המתאימים למצב ולאישיותו של המתאמן. כמו שבני אדם הנכנסים לים, נתקלים בגלים וכל אחד מתמודד בדרכו שלו - אחד מתכופף, אחד צולל לתוך הגל וכו' כך גם בחיים. אדם שרוצה להיכנס לשיחה עם הבוס או עם צוות העובדים הכפוף לו, לומד לנהל את הסיטואציה ולהתמודד עם שינויים צפויים פחות או יותר, להיות מסוגל לנהל משא ומתן, להתגבר על התנגדויות ולצאת מהמצב בצורה מקדמת, גם כאשר יש קונפליקט. בעלת עסק שרוצה לקדם אותו לומדת לבחור את הדרכים המתאימות ביותר, לחלק את המשאבים ולפעול ביעילות מירבית. במהלך האימון המתאמן לומד להתבונן על מצבי חיים שונים מזוויות חדשות וכך נפתחות בפניו אפשרויות נוספות לפעולה שקודם לכן – לא היוו בכלל אופציה. 

המפגשים האימוניים יוצרים מרחב מאפשר שמתוכו עולות עובדות המציאות, מטרות, דרכים לפתרון ולהשגת תוצאות רצויות, רכישת כלים למימוש יעדים והישגים ודרכי פעולה שיעזרו להתפתחות והתקדמות בהמשך הדרך".

עפרה חומסקי, סופרווייזרית למאמנים אישיים, מומחית בליווי, אימון וייעוץ לאנשי הייטק ונשות עסקים, יכולה לעזור גם לכם ליצור את הסגנון האישי שלכם לחיים מאוזנים ומלאי משמעות.

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285521
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על עפרה חומסקי

לקבלת יעוץ אישי מעפרה חומסקי התקשרו בכל שעה: 072-2285521

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

עפרה חומסקי
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן







מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עפרה חומסקי

דרג תוכן עמוד זה

0