מדורי תוכן

אלה אוזדובה

בנתיבי הגורל

מאת
אלה אוזדובה אלה אוזדובה
לקבלת יעוץ אישי מאלה אוזדובה התקשרו בכל שעה: 072-2285592

אלה אוזדובה - בנתיבי הגורל. במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי, ד"ראנו שמחים להציג את אלה אוזדובה מחולון, מאמנת מוסמכת בכירה לפיתוח מודעות גוף-נפש, נומרולוגית ומומחית לפתיחה בקלפי טארוט שגם מלמדת ומנחה סדנאות בתחום הרוחני. אלה גם מנחה ומעבירה ערבי נשים, ימי גיבוש ואירועים פרטיים.

איך הגעת לתחום זה?
"אפשר לומר שהגורל הוביל אותי לכיוון זה... זה היה לפני למעלה מעשר שנים. גם אני, כמו רוב האנשים, חוויתי תקופות של קשיים בחיים, לא מצאתי את עצמי בעבודתי במכירות ובתחום הכספי וחיפשתי מה נכון עבורי באמת. החיפוש אחרי תשובות ופתרונות הוביל אותי בסופו של דבר לתחום הרוחניות והמיסטיקה". 

מי קהל היעד שלך בהדרכה פרטנית, במסגרת קבוצות לימוד או באירועים פרטיים?
"כל אדם שנמצא בפרשת דרכים, שמרגיש בלבול וחוסר הבנה לגבי התרחשויות בחייו, מי ששואף לפתח מודעות ולהבין למה אירועים מסוימים חוזרים שוב ושוב בחייו, מי שרוצה להשתחרר מדפוסי חשיבה מגבילים ולשנות את צורת החשיבה וההתנהלות שלו לכיוון חיובי- כל אלה הם אנשים שיכולים להיעזר בי באמצעות כלי העבודה שלי. לסדנאות ולקבוצות- מגיעים אנשים שרוצים ללמוד נומרולוגיה וקריאה בקלפי טארוט, בין אם מדובר בבני אדם פרטיים ששואפים להרחיב ידע ומודעות או מטפלים שמעוניינים לרכוש כלים יעילים לעבודה, יעוץ וטיפול באנשים. הייעוץ והטיפול הוא גם לזוגיות טובה יותר. לגבי ערבי רווקות או אירועים פרטיים שונים, אני מתאימה את התוכן לקהל ונותנת טעימות והסברים איך אפשר להיעזר ולהתקדם בחיים על ידי פיתוח מודעות גוף- נפש".

מה בדיוק קורה במפגשים אתך? איך זה מתבצע בפועל?
"כבר בשלב הראשוני בו נקבעת הפגישה אתי, אני מבקשת פרטים אישיים על מנת להכין מפה נומרולוגית מראש. כאשר האדם מגיע אליי, אני כבר יודעת בדיוק מי עומד מולי. במקביל, אני שואלת את הלקוח למה הוא מגיע אליי ומקשיבה לתחושות ולתפיסות שלו לגבי מצבו בחיים, הרצונות שלי וצורת ההתנהלות שלו במצבים שונים. בשלב הבא, אני מסבירה לו מאיזה מקום נובעים הקשיים והתקיעות ולמה זה קורה... כאשר מתחילה לצוף ולהתפתח מודעות והבנה גבוהה יותר, מתחיל המסע האמתי והעמוק לתיקון ולשינוי". 

כמה זמן אמור תהליך כזה להימשך?
"יש אנשים שבאים פעם אחת למפגש בו המצב מתבהר והם יוצאים בהרגשה מועצמת ועם כיוונים חדשים. מפה נומרולוגית יכולה לסייע לקבל החלטות כמו משל לימודים, קריירה, החלפת מקום מגורים וכו'. באמצעות המפה ניתן כמובן גם להתמקד בכישורים ובכישרונות האישיים ולמצוא את מה שהאם מתאים ורוצה באמת ולא מה שמכתיבים לו או מצפים ממנו. לעומת זאת, יש לקוחות שזקוקים ובוחרים לצאת למסע ממושך יותר. זה עניין אישי שנקבע לפי צרכיו של המטופל. מה שקורה במהלך השיחות הוא ש'צצים' ו'צפים' שפע של זיכרונות מהתת מודע אל המודע ואז אפשר לעבד אותם ולראות את המציאות בצורה שונה וחיובית יותר... ההדרכה, הליווי והייעוץ שלי מסייע למטופל לראות את ה'מתנות' שיש לו בחיים ולהתקדם לעתיד תוך כדי שינוי דפוסי חשיבה שליליים". 

איפה ואיך משתלבת העבודה עם קלפי טארוט?
"הקלפים מוחשיים ומתוך העבודה איתם הלקוחות יכולים לראות את התמונות והסמלים ולהתייחס למשמעויות שלהם. בנוסף לקלפי טארוט, אני עובדת גם עם קלפי אימון מסוגים שונים, המאפשרים לתת ביטוי רגשי גם למי שקשה לו לנסח במילים את מה שהוא מרגיש בתוך תוכו".

מה המוטו שלך בעבודה? מה בעצם התמצית והמהות?
"המטרה שלי בעבודה היא להעביר לאדם את המסר וההבנה מה כדאי לו, מה תורם לו ומה יקדם אותו לעבר מטרותיו. למשל, כאשר אדם אומר לי שהוא רוצה זוגיות, אנו בוחנים קודם כל את הזוגיות שיש לו עם... עצמו. בחינה מעמיקה יכולה לגלות שבעצם הבחירה היא להימנע מזוגיות מסיבות כאלה או אחרות. לעומת זאת, אם אדם בוחר מחדש ולקוח אחריות על הנושא, רוב הסיכויים שהוא יצליח להגשים את מטרתו".

לפעמים יש אנשים מוצלחים שעושה רושם שפשוט 'אין להם מזל'. איך מתמודדים עם מצב כזה?
"אני מאמינה ש'מזל' זה להיות במקום הנכון, בזמן הנכון ולבחור נכון. לכל אדם יש הזדמנויות רבות בכל תחומי החיים. הבחירה שלנו מתבססת על מרכיבים שונים ורבים. בין היתר, מה אנו מאמינים שמגיע לנו ומה אנו מוכנים לעשות כדי להשיג את הרצונות והשאיפות שלנו. למשל, גבר או אישה שמצהירים שהם רוצים זוגיות אבל לא יצאו מהבית, או יפסלו בשיטתיות כל מי שיפגשו, כמובן לא יגיעו לזוגיות, גם אם הם טוענים שהם היו רוצים בכך מאוד".

אלה אוזדובה מחולון, יועצת, מאמנת אישית ומנחת סדנאות, מובילה את לקוחותיה ותלמידה לדרך חיובית בה הם מוצאים את המשמעות והיעוד שלהם בחיים, תוך פיתוח מודעות עצמית. לדבריה, כאשר אנו מבררים, מגדירים ומתמקדים במטרות שלנו – הסיכויים שלנו לצאת ממצבי תקיעות ולהצליח - טובים מאוד.

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו:
072-2285592 
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

 לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על אלה אוזדובה

 

 

לקבלת יעוץ אישי מאלה אוזדובה התקשרו בכל שעה: 072-2285592

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

נומרולוגית, אלה אוזדובה, מאמנת מוסמכת, מודעות גוף-נפש, פתיחה בקלפי טארוט
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן







מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

נומרולוגית, אלה אוזדובה, מאמנת מוסמכת, מודעות גוף-נפש, פתיחה בקלפי טארוט

דרג תוכן עמוד זה

0