מדורי תוכן

ברכה מיטשניק

תיקון נשמות- הכלי הבסיסי לשינוי בחיים.

מאת
ברכה מיטשניק ברכה מיטשניק
לקבלת יעוץ אישי מברכה מיטשניק התקשרו בכל שעה: 072-2285422

ברכה מיטשניק - תיקון נשמות- הכלי הבסיסי לשינוי בחיים. מודעות ברמת הנשמה ותיקונה, רצון וכוונה, כמו גם איזון בכל הרמות של קיומנו כבני אדם, הם המתכון הבדוק לחיים שלמים ומלאי סיפוק. כך גורסת ברכה מיטשניק, בעלת תואר בספרות משווה ובלשנות באוניברסיטת בר אילן, שגדלה במשפחה חרדית. כיום, כאישה חילונית המחוברת לאמונה, היא מתקשרת, מדריכה וסופרת העוסקת בתחום הרוחני למעלה מעשור ואף כתבה מספר ספרים בנושא. 

ברכה מספרת שכבר בתור ילדה קטנה, עברה חוויות מוזרות שבדיעבד הבינה שהיו – מיסטיות וקשורת לתחום התקשור. "קרו כל מיני דברים שממש הפחידו אותי ולכן סגרתי את עצמי בפניהם. לפני שלוש עשרה שנים, הבנתי שבעצם העיסוק בתחום הרוח הוא הייעוד שלי והסכמתי לקבלו מתוך בשלות והבנה".

אז מה בדיוק את עושה?
"אני מתקשרת ומתחברת להדרכה עליונה ומקבלת משם מידע חשוב וכוחות לשינוי. כך אני יכולה לעזור לאנשים על ידי טיפולים הכוללים פיתוח מודעות, התפתחות אישית ועבודה לעומק לתיקון גורם הבעיה שיש להם בחיים. אני גם מלמדת ומעבירה סדנאות לאנשים שרוצים ללמוד לתקשר, יכולת שיש לכולנו אבל צריך לדעת איך לפתח אותה. הייחוד שלי והמטרה שלי היא ללמד אנשים איך לחבר את המידע שהם מקבלים מתוך מקום של עוצמה פנימית. אדם שרוצה לתקשר חייב להבין את השורש של תהליכים בחיים, להיות מסוגל להתאזן בכל הרמות וכל זאת מתוך חיבור ליכולת אמיתית להתמודד עם אתגרים שונים שמזמנים לנו החיים. (לאנשים ולילדים שנחשפו לתיקשור ושלא מסוגלים להתמודד  במה בכרוך בכך, אני מסייעת לסגור את ה'שער'. לא כל אחד יכול להתמודד עם זה וזה באמת לא מתאים לכל אחד). מצד שני, מי שמסוג לפתוח את הערוץ הזה, לומד איך לעשות זאת בדרך הנכונה, מתוך עוצמה פנימית ולדעת מי עומד מולך –זוכה במתנה של ממש..."

איך את מתמודדת עם 'אורחים לא קרואים' ואנרגיות שליליות שמנסות להתחבר אלייך?
"אני סוגרת את עצמי מפני כל קול/ידע שלא מכבד את הצרכים שלי או שאינו מתאים לי, ועוצמה שפתחתי כמתקשרת. דבר שני, חשוב ביותר ושלא ניתן לתקשר בלעדיו, הוא איזון פנימי בכל הרמות. אדם שרוצה לתקשר חייב להיות מאוזן ומחובר לחיים - כאן ועכשיו. כבני אדם אנו מתקיימים במימד הפיזי והעבודה הרוחנית נעשית ברובד של עשייה. הנשמות שלנו באות לעולם הזה כדי ללמוד וליישם שיעורים מסוימים מתוך תהליך של התפתחות. כמו שנאמר ביהדות "אם אין דרך ארץ- אין תורה" כך גם אין לעשות עבודה רוחנית, אלא אם אתה אדם החי את החיים במלואם".

איך את מעבירה את התפיסה הזאת בסדנאות?
"אני מלמדת את האינפורמציה שמגיעה אליי מהדרכה עליונה, כלומר ממלאכים ומעלה ... ובמקביל מלמדת איך ליצור עוצמה פנימית בכל הרבדים. מבחינתי לא יכול להיות שאדם רוחני יחיה למשל, בחוסר כלכלי, כי אם הוא מדבר על הבאת שפע לחיים הוא צריך להביאו בצורה מדויקת גם למקום האישי שלו". 

ומה קורה בטיפולים שאת מעניקה לאנשים ובמפגשים אחד על אחד?
"אני בודקת איפה קיים חוסר איזון בפרק החיים הזה ומה קרה בעבר ומכוונת את המטופל לשינוע האנרגיות שלו לכיוון הנכון באמצעות התפתחות אישית. מי שכבר מגיע אליי, הם אנשים שעברו דברים בחיים ומרגישים שיש להם רצון וצורך בשינוי נשמתי, על פי העיקרון של 'דומה מושך דומה'. לרוב האנשים יש דפוסי חיים שחוסמים אותם בגלל אירועים מפרקי חיים קודמים. הטיפולים שלי מסייעים להביא להבנה פנימית מעמיקה של הגורם לחוסר איזון והגשמה ולשינוי הנחוץ".

תוכלי לתת דוגמה?
"אתן דוגמה מתחום הזוגיות- אנשים שמתחתנים יוצרים 'חוזה נשמות'. במידה ומתעוררות בעיות בזוגיות אני בודקת את המקור של החוזה ואת תוקפו וכן באיזה מידה הצליחו בני הזוג לעשות את תהליכי תיקון הנשמות שלשמו התאחדו. אם התהליך הסתיים, ייתכן שהגיע זמנם להיפרד. מצד שני, יתכן גם מצב שהם לא סיימו את התהליך המשותף ואז אני יכולה להסביר שיש להם עוד עבודה משותפת לעשות ומעבירה כלים ומידע להסתדר ביחד... במקרים אחרים, יש אנשים שהגיעו לחיים הנוכחיים במצב פגוע ופגיע והנשמה שלהם לא יכולה לשאת את משא הזוגיות. לאדם כזה לא אומר ישירות שהנשמה שלו בחרה לעבור את החיים לבד אלא אנסה לעשות לו תיקון. רוב הדברים ניתנים לתיקון ושינוי אם כי לא כולם. יש אנשים שיש להם מה שנקרא "חתימה" והם חייבים להיות ביחד בקשר נישואין, ויש כאלה שיש להם זוגיות גם אם היא אינה מעוגנת בנישואין רשמיים".

מה לגבי התחום הבריאותי? איך את יכולה לעזור?
"כשמגיעים אליי אנשים עם מחלה או בעיה פיזית, אני בודקת מה מתרחש ברבדים האנרגטיים שלהם. מחלות נוצרות בגלל אירועים שהתרחשו ברובד הנשמתי והאנרגטי ולכן זה המקום לבדוק ולמצוא את המקור... הפעולה לא מתרחשת ממקום של חיפוש אשמה או עונש אלא מתוך הצורך לברר מה גרם לפגיעה בנשמה  ומתי זה התרחש ורק אז, לעשות את התיקון המתאים. אחרת, כל טיפול אחר יהיה כמו לתת אקמול לחולה סרטן... זה פשוט לא יעזור".

כלומר?
"רוב הנשמות מגיעות לעולם הזה לצורך התפתחות ותיקון. ברובד הפיזי, כולנו נתקלים באנשים ומצבים וחווים אינטראקציות שונות. המסה הקריטית של בני אדם חיים ללא מודעות לגבי מה שהנשמה שלהם חוותה בעבר. הם חיים ונעים ב'מעגלים' של קורבנות ופגיעות ולא מצליחים להתרומם. החיים שלהם- מתנהלים בהתאם, כאשר הכל משקף את החבלה שחוו בפרק קודם. כאשר אני מתחברת להדרכה העליונה ומקבלת מידע לגבי החיים הקודמים, כל התמונה מתבהרת ואפשר לפתח את המודעות של האדם שמגיע אליי כדי שיבין מאיפה כל זה בא לו.... השלב החיוני הבא הוא פיתוח עוצמה פנימית שביחד עם המודעות החדשה יוצר כוח לשינוי המצב בכיוון של התפתחות רצויה. בכל נקודת זמן, המטופל הוא הקובע את המשך הדרך. אני מציעה, אבל כמובן איני כופה שינויים על המטופלים שלי. תמיד זה עניין של בחירה אישית ועידוד לאי תלות ועצמאות". 

לאחר בדיקת מקור הפגיעה בנשמה שלנו, בגלגולים קודמים, ניתן לעבור תהליך של תיקון, ריפוי ואיזון. הבנה, מודעות ואיזון המתחברים לכוח של העוצמה הפנימית המחודשת, יכולים להניע אותנו מתוך חיים אומללים ומלאי סבל לכיוון חיובי של הגשמה אישית, הצלחה בכל המישורים ואושר עמוק ואמיתי.

ה"אני מאמין של ברכה הוא: "אנו יכולים להמשיך לנוע במחזורי נשמה בהם ננציח את חוסר היכולת שלנו להתקדם ולהעביר את החיים במסלול של בחירת מחדל... אך מי שיש לו רצון להניע את חייו- יכול לעשות זאת באמצעות תהליך ממוקד ולשנות את חייו באופן דרמטי".

לפרטים נוספים על ברכה מיטשניק לחצו כאן

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285422
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי 

קישור לאתר שלי

מידע נוסף על ברכה מיטשניק

לקבלת יעוץ אישי מברכה מיטשניק התקשרו בכל שעה: 072-2285422

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

הגשמה עצמית והעצמה, התפתחות אישית, ברכה מיטשניק, תיקון נשמות
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן







מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

הגשמה עצמית והעצמה, התפתחות אישית, ברכה מיטשניק, תיקון נשמות

דרג תוכן עמוד זה

5.00