מדורי תוכן

יצחק שחר

עושה הנפלאות

מאת
יצחק שחר יצחק שחר
לקבלת יעוץ אישי מיצחק שחר התקשרו בכל שעה: 072-2285455

יצחק שחר - עושה הנפלאות. במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי, ד"ראנו שמחים להציג את יצחק שחר.

רק אדם שבטוח ביכולותיו במידה רבה מאוד, יסכים לתת שירות מתוך הסכמה שתשלמו לו, על סמך הצלחה בלבד. אחד כזה הוא יצחק שחר, עושה נפלאות, מחזיר אהבות, מסיר כישופים ועין רעה ומדריך רוחני לכל מי שמרגיש שהלך לאיבוד בחיים....

יצחק שחר עבד שנים רבות בתחום ההיי- טק, אך בגיל עשרים ותשע הרגיש שהגיעה השעה לשנות את חייו. "תמיד הייתי בקטע של לעזור לאנשים סביבי ותמיד אמרו לי שאני חייב להפוך את זה למקצוע. כשהגיע הזמן הנכון עבורי, החלטתי לעשות את המהפך. החלפתי את צג המחשב בקריירה לטובת בני אדם הזקוקים לעזרתי וכיום אני מרגיש אני מגשים את עצמי ואת הייעוד האמיתי שלי".

יצחק מאמין שכל אדם צריך לחיות, לעבוד ולפעול בצורה הוגנת, במיוחד כאשר מדובר בתחום הרוחני. "לאף מטפל אין מאה אחוזי הצלחה. לכן, אני מעדיף לעבוד בשיטה של 'שלם רק אם תהיה מרוצה'. אני לא מחייב את המטופלים שלי למספר קבוע של טיפולים ומעניק חודש אחד ניסיון. מי שרואה תוצאות, ממשיך איתי, כמה שצריך. כאשר מפסיקים את הליווי והייעוץ שלי, המצב נשאר סטטי ולא חוזר לעולם להיות מה שהיה בעבר. אני מדמה את הטיפולים שלי לנסיעה במכונית. אתה יכול לעצור ולהיות במקום החדש בו אתה נמצא, אם אתה מרגיש שהתקדמת מספיק. למען הסר ספק – לא חשוב מה יקרה, לא תחזור לנקודת המוצא שלך".

מה למדת ואיך אתה מצליח לעזור לאחרים?
"העבודה שלי מתבססת על חוכמת חיים והיגיון, פתיחת מזל וסילוק אנרגיות שליליות. למדתי לעומק מספר תחומים רוחניים, במקומות שונים וגם מתוך התנסות עצמית. אני ממליץ לאנשים לרכוש ידע בעצמם, ממקורות שונים, הנמצאים כיום (גם חינם) וגם בהישג יד של כל אחד ואחת. הטיפולים שלי מתבססים על נומרולוגיהקבלהקלפי טארוטפירוש חלומות ועוד. אני עוסק בהסרת כישופים, סיוע בהצלחה בבחינות, החזרת אהבות ועוד".

הסרת כישופים ועין הרע? זה עוזר גם למי שלא מאמין שזה בכלל קיים?
"אני לא בא לשכנע אף אחד בשום דבר. כשאנשים מרגישים שמשהו 'לא הולך' להם בחיים במשך תקופה ממושכת, ייתכן שיש סביבם אנרגיה שלילית כלשהי. אם לאדם קורות חבלות ותאונות, אם דברים נשברים כל הזמן, סביר להניח שהמצב נגרם בגלל צרות עין של מישהו שמכיר אותו. במקרים כאלה, ניתן לשלוח לי במייל תמונה, עם פרטים נוספים: שם, שם האימא, תאריך לידה ואז אני עושה פעולות אנרגטיות מסוימות שמסוגלות לבטל באמצעות אנרגיה חיובית את האנרגיות השליליות שמפריעות להם בחיים. יש כמובן מקרים שאני מסביר שאין צורך בסוג כזה של פעילות, כי אין שום גורם מפריע וייתכן שזאת פשוט תקופה לא קלה, שתעבור אחרי זמן מה. ישנם גם מקרים בהם אני אומר במפורש שאיני יכול לעזור".

אתה יכול לטפל גם בתחום הבריאות?
"לא. איני עוסק בתחום זה בכלל. אני מתמקד בנושאים של פרנסה וזוגיות ובהם יש לי הצלחה רבה. אני גם עושה תיקשורים ופתיחת קלפים במקרים שאדם מעוניין בתשובה ספציפית. למשל, אם אישה שואלת אותי לגבי רגשותיו של בעלה כלפיה, אני יכול לומר לה בוודאות מה מתרחש בליבו, אבל איני יכול לענות על שאלות שקשורות לעובדות נוספות כמו למשל האם יש לו חשבון בנק בו הוא מסתיר כספים או איפה הוא נמצא..."

ומה זאת אומרת 'מחזיר אהבות'? האם צריך ואפשר להתערב בנושאים שבינו לבינה?
"הטיפול שאני עושה מבוסס על אנרגיות חיוביות בלבד. אני לא רוצה ולא יכול, למשל, להביא לאישה את אהוב ליבה, אם הוא נשוי. אני לא עוסק במגיה שחורה של לכפות על אנשים בכוח, לעשות פעולות בגלל השפעה חיצונית. אני יכול לעזור, למשל, במקרים של זוג שנפרד לאחרונה, ושניתן עדין 'להציל' את המצב. מה שאני עושה זה לגרום לבן/ת הזוג להיזכר בצדדים החיוביים של הצד השני, ומתוך כך להגדיל את הסיכוי שהקשר יחודש. ברוב המקרים, אני מצליח! במקרה וזה לא קורה, אני יכול לעשות טיפול 'שיכחה' כדי לנטרל את האובססיה ולשחרר את האדם מכבלי אהבה בלתי מושגת. בכל מקרה של 'אי הצלחה'- לא משלמים, כי הרי כל אחד מקבל חודש אחד ניסיון חינם".

איך אתה מסביר את הניסים האלה? איך זה פועל?
"אני לא עוסק בהסברים. במיסטיקה וגם בתחומים אחרים  יש עובדות, אבל לא תמיד יש הסבר מדעי. תחום ההומיאופתיה הוא דוגמה מצוינת של ריפוי באמצעות חומר מדולל במידה רבה כל כך, שמבחינה הגיונית אין מצב של השפעה על מחלה או חולה. מצד שני, ישנם מאמינים שזה עובד טוב מאוד במציאות. ההסבר הניתן על ידי המומחים שמה שעובד הוא בעצם התדר של החומר, אבל גם זה מושג מעורפל שלא ניתן להבין אותו או להוכיח אותו בצורה מדעית. כך גם הפעולות האנרגטיות שאני מבצע. לא ניתן להסבירן אבל הן פשוט עובדות".

במקרים הבודדים שזה לא עובד? מה עושים?
"אם אין אלמנטים של אנרגיות שליליות, אני משמש בתור יועץ רוחני. אני בודק כל מקרה ומצב באופן מדויק ויסודי. למשל, הורים שמודאגים לגבי ילדיהם שלא נישאו, ייתכן ואסביר שילדיהם עדיין לא בשלים לקשר זוגי או שאולי זה עיכוב חברתי. אדם שלא מוצא עבודה... אני שואל אותו מה מקצועו ומה הוא יודע ואוהב לעשות. לעיתים התשובות פשוטות מאוד וצריך פשוט לתת עצה מעשית איך לנהוג. הסבה מקצועית, מעבר לאזור מגורים אחר, כל אלה יכולים להוות פתרון נכון במקרים מסוימים. לפעמים, כל אדם, ויהיה החכם ביותר, זקוק לעצה אובייקטיבית כדי להבין את מצבו ולהחליט לאיזה כיוון ללכת כדי להתקדם".

גם מי שאין הפרוטה מצויה בכיסו, אך זקוק לעזרה, יכול לקבל עצה חינם בפורום של יצחק שחר. ניסים קטנים מתרחשים בחייהם של אנשים, מידי יום. יש לכם כתובת.

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
לייעוץ בשיחה אישית ומיידית לחצו כאן.
או התקשרו 072-2285455
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על יצחק שחר

לקבלת יעוץ אישי מיצחק שחר התקשרו בכל שעה: 072-2285455

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן







מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

5.00