מדורי תוכן

להיפטר מהסנטר הכפול

למה זה קורה ומה אפשר לעשות כדי לתקן?

מאת
להיפטר מהסנטר הכפול להיפטר מהסנטר הכפול
לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

עודף משקל, חוסר פעילות- גופנית, ירידה גדולה ומהירה במשקל וגיל או כמו שאני מכנה אותו "גיליטיס", הם חלק מהגורמים לתופעה המרגיזה הזו שזוכה לשמות רבים ולא ממש מלבבים – סנטר כפול (במקרה הטוב)

עם השנים, חוסר פעילות גופנית רציפה ועלייה במשקל, מתיישבים "יפה" סביב שרירי הצוואר שאינם פעילים, העור מאבד את גמישותו וכך, העור הצווארי צונח כלפי מטה ומותיר אותנו עם מראה שהיינו בחפץ לב מוותרים עליו.

החדשות הטובות הן שאין שום חובה לרוץ לניתוח שאיבת שומן ואיסוף העור העודף, ניתן בהחלט לבצע תרגילים (שיפורטו לעיל) ולמנוע החרפה של המצב שעשוי לחייב התערבות כירורגית. החדשות הפחות טובות הן, שאין מנוס מאשר התמדה, התמדה, התמדה...

הרי לגם כמה תרגילים לחיזוק שרירי הצוואר והימנעות ו/או טיפול בתופעת הסנטר הכפול:
1) פתחו את הפה רחב ככל האפשר, הוציאו החוצה את הלשון כשבכוונתכם להגיע לסנטר. (גם אם אינכם מגיעים לשם, עצם הוצאת הלשון בפה פתוח רחב, היא התרגיל עצמו). סיפרו בלב עד עשר, החזירו את הלשון וסיגרו את הפה – נוחו. בצעו את התרגיל עשר פעמים.

2) שכבו על המיטה כשראשכם מעבר לסף המיטה – כלומר נוטה אחורה. הרימו את הסנטר קדימה ומעלה לכיוון החזה. החזיקו את הראש בתוך תנוחת המאמץ לספירה עד עשר, עד שתרגישו את שרירי הצוואר מתחזקים. הורידו את הצוואר בעדינות לאט לאחור ונוחו – בצעו תרגיל זה עשר פעמים.

3) תרגיל זה עוזר לחזק ולהדק את שרירי הפנים והצוואר: עימדו בגב ישר וראש ישר. הרימו את הסנטר כלפי מעלה לכיוון התקרה, כווצו את השפתיים לתנועת כיווץ שפתיים כמו נשיקה מוגזמת. החזיקו במקום זה לספירה עד עשר ושחררו – החזירו בעדינות את הראש לתנוחת ההתחלה (ישר) וחיזרו על התרגיל עשר פעמים.

4) עימדו ישר וזיקפו את עמוד השדרה. סובבו את הראש כך שהסנטר יהיה מקביל לקו אחת הכתפיים שלכם. העיניים אמורות להתבונן הצידה. לאט לאט, גלגלו את הראש כלפי מטה ומשם הסיטו את הראש אל עבר הכתף השנייה. חיזרו על תרגיל זה עשר פעמים. אם אתם סובלים מלחץ דם גבוה / נמוך, הקפידו לבצע תרגיל זה לאט מהרגיל, על מנת להימנע מסחרחורת.

5) התרגיל האחרון מטפל נקודתית בשריר הממוקם בין הלסת התחתונה לבין הצוואר. עימדו בצוואר שקוף, הדקו את שני הגידים הנמצאים לאורך הצוואר, מתחו את השפתיים כלפי מטה בפה רחב, בתנוחת פנים זועפות – החזיקו לספירה עד עשר ושחררו, חיזרו על התרגיל עשר פעמים.

6) לקינוח, נזכיר שגם פילאטיס – שהוא ספורט שיקומי בתכליתו והן עיסויים, עשויים להטיב ולסייע בשיקום וחיזוק השרירים הצוואריים ובכך להימנע מתופעת הסנטר הכפול.

7) אין מנוס, אכילה מאוזנת היא מוטיב ראשי ועיקרי בשמירה על משקל מאוזן. כל מי שהעלה על גופו קילוגרמים מיותרים, יודע שהם נוטים להתיישב בדיוק היכן שאנחנו לא "זזים" כמו מסמן לנו בדיוק היכן אנחנו צריכים להתחיל לנוע ולזוז. בה במידה גם ירידה טראומתית כלומר מהירה וחזקה במשקל, עלולה גם היא להביא להידלדלות שרירים והותרת עור עודף. לכן, אם החלטתם לערוך שינויים במערך התזונתי שלכם, עשו זאת לאט כשינוי אורחות חיים ולא כמה שמכונה בטעות "דיאטה" קצרת מועד, שעיקר תוצאותיה, היא עלייה בחזרה במשקל באותה המהירות כמו הירידה – לרוב, עם תוספות לא נדרשות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

פעילות גופנית, להיפטר מהסנטר הכפול, איך להיפטר מהסנטר הכפול, סנטר כפול, תרגילים לחיזוק שרירי הצוואר, תרגילים לסנטר כפול, איך להוריד סנטר כפול, תמר תאומים
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

פעילות גופנית, להיפטר מהסנטר הכפול, איך להיפטר מהסנטר הכפול, סנטר כפול, תרגילים לחיזוק שרירי הצוואר, תרגילים לסנטר כפול, איך להוריד סנטר כפול, תמר תאומים

דרג תוכן עמוד זה

0