מדורי תוכן

סודות הרוח - איך משתמשים ברוחניות מעשית להצלחה בחיים

לפני שנבין איך אפשר לגייס כלים להתפתחות רוחנית אנחנו צריכים קודם להבין את המושג רוחניות מעשית, וכמה הנחות יסוד שאינן ניתנות לערעור אך גם אינן ניתנות להוכחה אמפירית.

מאת
סודות הרוח - איך משתמשים ברוחניות מעשית להצלחה בחיים סודות הרוח - איך משתמשים ברוחניות מעשית להצלחה בחיים
לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

מה המשמעות של סוד בשבילכם? איזה סודות יש לכם? איזה סודות טרם נגלו אליכם? האם אני יכולה לחדש לכם סודות כלשהם?
 
האמת שאין כל סוד – אין כל חדש תחת השמש. בעידן המכונה עידן הדלי ומאופיין בהפרזה תקשורתית ובפיצוץ טכנולוגי. עידן שבו יש לאנשים אינספור דרכים להתקשר זה עם זה באמצעות אינטרנט, רשתות חברתיות, דואר אלקטרוני, תוכניות ריאליטי בטלוויזיה וטלפונים סלולאריים, אין סודות. הכול גלוי ופתוח. אבל דווקא בגלל שהכול כל כך גלוי ופתוח, הדברים מתרחשים בקצב כל כך מהיר שאין לנו זמן ואנרגיה לשים לב לדברים החשובים באמת בחיים שלנו. אנחנו עסוקים בלהספיק לענות למיילים, להיות זמינים בטלפון וגם לכתוב סטאטוסים ולייקים בפייסבוק, ואם אפשר גם להופיע בתוכניות ריאליטי, שאין לאף אחד מאיתנו זמן להקדיש להתפתחות אישית. ועוד לא דיברנו על המטלות של החיים האמיתיים. 
 
הסוד להתפתחות רוחנית הוא קודם כל להיות בתשומת לב לעצמנו ולעצמיותינו. לחיות במודעות. לשם כך צריך לפנות זמן ולמקד את האנרגיה. כמות האנרגיה שלנו היא מוגבלת – אנחנו נולדים, לפי הסינים, עם כמות מסוימת של צ'י, כך שהמפתח הוא התמקדות. להתמקד במה שחשוב לנו באמת ולא לתת לכל מיני זוללי זמן להסיט אותנו מהמסלול. אנשים רבים חיים בכאוס, הם מרגישים שדברים קורים להם מבלי שתהיה להם שליטה על מה שקורה. הם מרגישים אסירים של מציאות החיים שלהם.

איך יוצאים מהכלא? מה הסוד?
הסוד הוא להתחבר לטכנולוגיה של הרוח במקום לטכנולוגיה של החומר. כדי לאפשר לנו להתקדם בדרך להתפתחות רוחנית, אפשר לאמץ כלים מעשיים מתחום הרוח ויש הרבה כלים כאלו: הכלי הנומרולוגי, הכלי האסטרולוגי והכלי הקבלי ועוד הרבה כלים שיפורטו בהמשך, אבל תחילה כדאי להבין מהי רוחניות מעשית שהיא הבסיס להצלחה בחיים.
 
רוחניות מעשית
לפני שנבין איך אפשר לגייס כלים להתפתחות רוחנית אנחנו צריכים קודם להבין את המושג רוחניות מעשית, וכמה הנחות יסוד שאינן ניתנות לערעור אך גם אינן ניתנות להוכחה אמפירית. הנחת היסוד של רוחניות מעשית היא שאלוהים נמצא בתוכנו, הוא לא למעלה בשמים. בתוך כל אחד מאיתנו שוכן כוח שביכולתו לברוא מציאות אינסופית, ללא מגבלות, כזו שעולה על כל דמיון. הסוד הוא להתחיל לחשוב כמו אלוהים. אלוהים לא מתחשב באילוצים, אין לו גבולות, הוא לא פוחד מכישלונות, כוח הדמיון שלו הוא מעל ומעבר למה שנראה במציאות העכשווית, יש לו חזון שמגיע עד השמים.
 
הנחה שנייה היא שכל אחד מאיתנו אחראי באופן טוטאלי על גורלו. כל מה שקורה לנו הוא באחריותנו. נכון שיש לנו קושי לראות את הקשר בין סיבות לתוצאות – בין התוצאות שאליהן הגענו בחיים כגון: מצב הנישואים שלנו, מצב הבריאות שלנו, המצב הכספי שלנו, מצב מערכות היחסים שלנו לבין הסיבות שגרמו לכך. הסיבות סמויות מן העין שכן הן התרחשו אי שם בעבר הרחוק (לפעמים אפילו בגלגול קודם).
 
גורם הזמן אינו מאפשר לנו לראות את הקשר בין הסיבות לתוצאות. הזיכרון שלנו מוגבל וחד מימדי. לא תמיד אנחנו יכולים לראות את הקשר בין מצב הקריירה שלנו עכשיו לבין העובדה שהכישלון שלנו בקריירה נובע מכך שעשינו משהו שלא כראוי לפני 30 שנים.
 
קיבלנו החלטה שגויה בנקודת זמן מסוימת בעבר וזו הסיבה לכישלון שממנו אנחנו סובלים עכשיו. מעבר לזה תמיד יש מקבץ של סיבות שמביאות לתוצאה מסוימת והמגבלה של המוח שלנו איננה מאפשרת לנו לראות זאת. אבל בכל מקרה, יש לנו אחריות על התוצאות. אחריות אין פירושה אשמה –אנחנו לא תמיד אשמים במה שקורה לנו כי אשמה פירושה כוונה – לא תמיד יש לנו כוונה להביא לתוצאות שליליות אבל תמיד יש לנו אחריות לתקן את המעוות. הפרשנות של התוצאות והדרך שבה אנו מתמודדים עם התוצאות היא באחריותנו.
 
הנחה שלישית של הרוח היא "העובדה שאדם יכול לשנות את עצמו... ולשלוט בגורלו היא המסקנה של כל מוח שער לכוח המחשבה הנכונה" (כריסטיאן ד' לריסון). הכוח לשנות נמצא בידינו. כדי לשנות אנחנו צריכים להיות מודעים לצורך בשינוי שכן אי אפשר לשנות דבר אם אנו לא מכירים בקיומו. אם אדם לא מודע לכך שהוא זה שהביא על עצמו בכוח מחשבותיו והתנהגותו תוצאות שליליות הוא לא יוכל להביא לשינוי. לכן המפתח הוא להגיע להכרה ולמודעות לגבי הדברים שאנו צריכים לשנות אצל עצמנו.
 
הנחה רביעית של הרוח היא שיש כוח משיכה– כל דבר שאנחנו חושבים עליו יגיע אלינו. אם אנחנו חוששים ממחסור בכסף- אנחנו נביא אלינו מחסור בכסף, אם אנחנו חוששים שיפטרו אותנו מעבודה –נחשו מה? יפטרו אתכם מהעבודה. הבשורה הטובה היא שזה עובד גם הפוך: "חישבו טוב ויהיה טוב ".
 
כל כך פשוט? לא ממש.
לצפות לטוב ולחשוב חיובי זו עבודה קשה, עבודה פנימית אין סופית כיון שהספק הוא יריב קשה והוא מוצא את עצמו מזדחל פנימה לתוך כל מחשבה טובה. הוא זורע ספק חרדה וחוסר אימון. כך שגם אם נחשוב חיובי אבל לא נאמין בכך –זה לא יעבוד. החוכמה היא לחשוב חיובי ולהאמין בכך ללא סייג.
 
הנחה נוספת היא שהמציאות הפנימית שלנו מתממשת בחיים שלנו ומהווה מראה מגדלת לכל האמונות, המחשבות והרעיונות שאימצנו לעצמנו. אנחנו מושכים לחיים שלנו את מה שאנחנו חושבים על עצמנו ועל החיים.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

רוחניות, מודעות עצמית, דמיון מודרך, הצלחה, סודות הרוח, רוחניות מעשית
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

רוחניות, מודעות עצמית, דמיון מודרך, הצלחה, סודות הרוח, רוחניות מעשית

דרג תוכן עמוד זה

5.00