מדורי תוכן

אסטרולוגיה בעידן הדלי

אסטרולוגיה בעידן הדלי, אליו אנו מתקדמים, הינה כלי לעבודה עצמית, הכרות עצמית, כלי התפתחותי, הידע הטמון באסטרולוגיה הוא אינסופי כלי שדרכו ניתן לראות את המתנות שהגענו איתם, ויחד עם זאת היכן בחרה נשמתנו להתמודד עם כאב, קשיים וחסימות שונות

מאת
אסטרולוגיה בעידן הדלי אסטרולוגיה בעידן הדלי
לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

כל אחד מאיתנו מכיר את המונח אסטרולוגיה, יודע אסטרולוגיה ברמה זו או אחרת, נמשך לקרוא בעיתונים מידי פעם לפחות מה מספרים הכוכבים ומה צפוי לקרות לי השבוע ?

הורגלנו להתייחס אליה, להשתמש בה, בדרך מסוימת, התדמית שנוצרה לה יצרה בנו תחושת אשליה והסרת אחריות מעצמנו. כולנו רוצים לדעת מה יהיה מחר? מה יהיה עוד שנה? שנתיים? מתי נתחתן? אם נתגרש? וכך הלאה...
בעיצומן של שינויים אנרגטיים חזקים, לא קלים שחווה כדור הארץ בימינו, הכל משתנה ובעיקר – שינוי תפיסות, שינוי הסתכלות, אין יותר הסרת האחריות מעלינו, אין יותר "גורל נקבע מראש" אין יותר "זה מה יש", דברים משתנים, תוכניות משתנות ויחד עם זאת גם דרכי ההתמודדות שלנו.
התחושה שקשה לתכנן לטווח ארוך, קשה לאחוז בדברים מוכרים, אם הם כבר לא נכונים לנו – גם אם אנו לא רואים זאת כרגע - מוכרת למרביתנו.

האסטרולוגיה בעידן הדלי:
האסטרולוגיה בעידן הדלי, אליו אנו מתקדמים, הינה כלי לעבודה עצמית, הכרות עצמית, כלי התפתחותי, הידע הטמון באסטרולוגיה הוא אינסופי כלי שדרכו ניתן לראות את המתנות שהגענו איתם, הכשרונות, איפה קל לנו יותר בחיים, ויחד עם זאת היכן בחרה נשמתנו להתמודד עם כאב, קשיים, חסימות שונות שמתבטאים בחוסר סיפוק והגשמה בכל תחום בחיינו ואיתם עלינו להתמודד בכדי להתפתח אישית-רגשית-רוחנית.
העתיד-הינו פוטנציאלים, חלקם יישארו כאלה וחלקם יתממשו לטוב ולרע.

אנו כלים בעלי תכולות שונות לכשרונות שונים, לידע שונה, לכל אחד מאיתנו מתנה מיוחדת רק לו, וכל אחד מאיתנו מגיע מזווית ראייה שרק הוא מסתכל דרכה ורואה דרכה את החיים, ודרך שנכונה לאחד לא בהכרח נכונה לאחר.
דרך מפה אסטרולוגית אישית, ניתן לעלות על אותם דפוסים, אותם כשרונות, אותם דחפים שנמצאים בנו שעוזרים לנו ושמקשים עלינו. ניתן לראות מה מניע את הנשמה, מה הגיעה הפעם ללמוד, מאלו חוויות הגיעה (גלגולי נשמות), שהרבה פעמים הם אלו ששולטים בתת ההכרה שלנו ולא נותנים לנו להמשיך הלאה בהתפתחותנו.

זיהוי מקור הבעיות חשוב לפני שמנסים למצוא פתרונות שהרבה פעמים מובילים אותנו לאותו מקום, מפה אסטרולוגית משקפת לנו את אותם בעיות ממקורן העמוק ביותר ומכאן התבהרות והתחלה של דרך למציאת פתרונות ושחרור בעיות.
אסטרולוגיה התפתחותית לא נותנת תשובות אינסטנט, לא מתעסקת בתרופות פלא, אלא משקפת, מכוונת, מבהירה, מפתחת, נותנת אובייקטיביות ועומק.
האסטרולוגיה הינה כלי שאמור להשאיר אותנו עצמאים, בלתי תלותיים בשום גורם חיצוני מתוך הכרות עצמית עמוקה וצרכי נשמה.
כולנו רוצים וודאות, תשובות של שחור או לבן, כן או לא. יחד עם זאת ככל שננסה לקבל זאת נשאר באותה משבצת מוכרת, עם אותו אופי מקובע שמסרב להשתנות, מסרב להתפתח ולהיפתח לחדש ולשינוי שבעקבותיו.

גישת ייעוץ זו משאירה לאדם את האפשרויות הגלומות בעתיד, את זכות הבחירה ואת ההחלטה אם נשתף פעולה עם הנשמה להתפתחות או לא.
תהליך הייעוץ הינו דו שיח ביני לבין המטופל, הייעוץ דינמי ופתוח ולכן אחד הגורמים החשובים באפקטיביות הייעוץ הינו פתיחות המטופל, דינמיקה של קבלה ונתינה בין יועץ למקבל הייעוץ, מכאן שתחזיות שבועיות, דעות קדומות שנובעות מציפיות לא נכונות מהאסטרולוגיה לא רלוונטיות. מפה אסטרולוגית נקבעת עפ"י תאריך לידה, שעת לידה מדויקת ומיקום ומכיוון שבאותה שעה יכול להיוולד גם חתול או כלב אין טעם בלנסות לנחש, לצפות וליצור תסריטים לגבי אישיות האדם ועתידו.
ככל שההתחברות לסמלי הידע האסטרולוגי ייטמע יותר ויהיה מובן יותר כך ההשפעה תגדל והשינוי יתאפשר, מה שמחזק שהידע האסטרולוגי יכול להיות נכון לכל אחד ואחד ללא שום קשר למקצועו ותחום עיסוקו, ההתחברות לידע חשובה, מועילה ופותחת אותנו לעצמנו, לסביבתנו, ומגבירה את יכולתנו לקבל את עצמנו ואת האחרים בסביבה שלנו, נותנת לנו להבין תהליכים שאנו עוברים הן ברמה האישית והן ברמה החברתית.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה, אסטרולוגי, סיגל אליהו
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה, אסטרולוגי, סיגל אליהו

דרג תוכן עמוד זה

0