מדורי תוכן

הורוסקופ שנתי 2014. מזל גדי

בואו לקרוא את ההורסקופ השנתי לשנת 2014, אשר יאפשר לכם לדעת מראש מה צפוי לכם במהלך השנה הקרובה. תחזית אסטרולוגית שנתית המקיפה את כל תחומי החיים.

מאת
הורוסקופ שנתי 2014. מזל גדי הורוסקופ שנתי 2014. מזל גדי

זו שנה בה הרקיע יוצר מצב לפיו אתם עלולים להימצא בקצר רציני עם אהובי לב קבועים, ובמקביל יצוצו פיתויים הקשורים באובייקטים מסנוורים. לפני שאתם קופצים על הבטחות מפוקפקות, כדאי שתנסו להשקיע בקיים. האנרגיה הממוזלת בה אתם שרויים מועילה מאוד לאווירה חמימה במישור הזוגיות, כך שהמזל סובב במעגלים וכל תחום תומך במשנהו. אל תמהרו להכניס אל עבודתכם חידושים לוהטים מדי. טרם נסתם הגולל על טכניקות ישנות שהוכיחו את עצמן.

קריירה וכסף: אתם קוטפים את הפירות מיחסיכם הטובים עם אדם רב מעללים, למרות שכלל לא התכוונתם ליהנות מהעדפה כלשהי. מישהו שנהג לדחות את הצעותיכם בתואנות שווא, משנה את גישתו. התפנית נוצרה הודות להשפעתו של גורם חדש שנכנס לזירה. ידיעותיו המקצועיות של מישהו בסביבתכם, מרשימות אתכם. זו סיבה טובה להיצמד אליו מבלי לבקר את אישיותו. אל תתאכזבו אם יתברר כי מיזם שקיבלתם לגביו ביקורות נלהבות, אינו כה נפלא כפי שהתבשרתם. ייתכן, פשוט, שדרישותיכם שונות מאלו של האחרים. יש מי שמהלל ומשבח הצעה המתחרה בהצעתכם, אך שוכח לספר לכם מדוע - אם כך - הוא לא קופץ עליה. אל תמהרו להכניס אל עבודתכם חידושים לוהטים מדי. טרם נסתם הגולל על טכניקות ישנות שהוכיחו את עצמן. אם מדובר בטכנולוגיה חדשנית, אל תסכימו לשמש בתפקיד של שפני ניסיון. לפני שאתם שולפים המלצות ישנות, כדאי שתתאמו את צעדיכם עם הממליצים. אל תותירו דברים ביד המקרה, אתם יודעים, אנשים משנים את דעתם. נראה כי התניות מרגיזות חוצצות ביניכם לבין תפקיד איכותי. תוכלו לעקוף את המכשול בעזרת מיומנות שלא ייחסתם לה חשיבות. אתם עשויים למצוא את עצמכם בתחרות שכלל לא התכוונתם ליטול בה חלק, אך נראה כי יש לכם יתרון על פני האחרים.

 ■ יש לך שאלה שמסקרנת אותך? מתייעצים עם מיטב המיסטיקנים שלנו

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

 עוד על טארוט, הורוסקופ שנתי, תחזית שנתית וטיפים להצלחה - לחצו כאן!

אהבה: זיכרונות שהשתדלתם להדחיק יתבררו כמי שמסוגלים לפתור עבורכם בעיה משמעותית. נסו לשחזר אירועים שהתרחשו לפני כשנתיים. הרקיע יוצר מצב לפיו אתם עלולים להימצא בקצר רציני עם אהובי לב קבועים, ובמקביל יצוצו פיתויים הקשורים באובייקטים מסנוורים. לפני שאתם קופצים על הבטחות מפוקפקות, כדאי שתנסו להשקיע בקיים. האנרגיה הממוזלת בה אתם שרויים השנה מועילה מאוד לאווירה חמימה במישור הזוגיות, כך שהמזל סובב במעגלים וכל תחום תומך במשנהו. אל תניחו למכשולים גשמיים לטרפד לכם רעיון רומנטי. התייעצויות רבות מדי עלולות להוליד ספקות שאינם קיימים עתה. נראה כי אתם נמשכים אל מחזרים יוצאי דופן. אין בזה שום רע כל עוד אינכם מנסים, במקביל, לרצות את הסובבים אתכם. אם נוצרים ניגודי אינטרסים, כדאי שתעניקו עדיפות לטעמכם בבני זוג. מותר לכם להיות שונים מאחרים ולאהוב את עצמכם. חברים עוזרים לכם להתגבר על פחדים ישנים. אתם מתחילים לקלוט כי אם יש ברצונכם לזכות באהבה, ייתכן שתצטרכו לבצע פשרה כלשהי. מישהו שמחבב אתכם מתרשם מן השינוי שחל בכם.

בריאות: האזורים הרגישים בגופכם הם השיניים, העור והעצמות. לבריאות השיניים והחניכיים מומלץ להשתמש במי פה הרקוחים מצמחים כגון מרווה, נענע ובבונג. לבריאות העור מומלץ להשתמש בקוסמטיקה טבעית שאינה מכילה כימיקלים. לבריאות העצמות ולמניעת דלדול מסת העצם, מומלצת אכילה של פולי סויה, כרוב וחליטות של סרפד. יש להימנע מעישון ומאלכוהול. תמיד יש להתייעץ עם רופא.

על מנת לזרז את בוא המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.


לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה מזל גדי, הורוסקופ שנתי 2014. מזל גדי, אסטרולוגיה שנתית למזל גדי
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה מזל גדי, הורוסקופ שנתי 2014. מזל גדי, אסטרולוגיה שנתית למזל גדי

דרג תוכן עמוד זה

0