מדורי תוכן

הורוסקופ שנתי 2014. מזל בתולה

בואו לקרוא את ההורסקופ השנתי לשנת 2014, אשר יאפשר לכם לדעת מראש מה צפוי לכם במהלך השנה הקרובה. תחזית אסטרולוגית שנתית המקיפה את כל תחומי החיים.

מאת
הורוסקופ שנתי 2014. מזל בתולה הורוסקופ שנתי 2014. מזל בתולה

זו שנה בה אנרגיה שכה מיטיבה עם חייכם הרומנטיים, עלולה להפוך למבלבלת כאשר מגיעים לעסקים. הכוכבים מתריעים וקובעים כי לא כדאי לכם להתפתות להצעותיהם של טיפוסים חלקלקים. זו תקופה נפלאה עבור אלה מביניכם העוסקים במחקר. נראה שאתם מעמיקים כדי להגיע לגילוי האמת. צפויה התלבטות בין שתי אפשרויות רומנטיות שלפחות אחת מהן עשויה להיחשב מסתורית. רבים מכם מגלים עכשיו את טעם האהבה, לאחר תקופה ממושכת של קיפאון. הגיע הזמן לבחון אפשרויות חדשות מבלי לפתח נקיפות מצפון.

קריירה וכסף: ניחנתם במגע-יד מרפא ומרגיע. ערוץ התמחות ההולם את כישוריכם, צריך להביא בחשבון תחומים העוסקים ברפואה או בתזונה נכונה. נראה שאתם מתעקשים לבזבז כסף על דברים שממילא לא תשתמשו בהם. בעניין זה כדאי שתקשיבו לחסכנים שבסביבתכם. האנרגיה שכה מיטיבה עם חייכם הרומנטיים, עלולה להפוך למבלבלת כאשר מגיעים לעסקים. הכוכבים מתריעים וקובעים כי לא כדאי לכם להתפתות להצעותיהם של טיפוסים חלקלקים. זו שנה נפלאה עבור אלה מביניכם העוסקים במחקר, בעיקר בתחומי מדע וטכנולוגיה. נראה כי אתם הופכים כל אבן כדי להגיע לגילוי האמת. חוזים והסכמים צריכים להיחתם השנה תחת עינו הפקוחה של משפטן מנוסה. בעיקר יש לשים לב למה שמכונה בשם 'האותיות הקטנות'. התלהבות רבה מדי מצידכם עלולה לעודד גישה קשוחה מטעמם של המתדיינים איתכם. זה עיתוי מוצלח לאלה מכם השוקלים לעשות כסף מכישרונותיהם היצירתיים. במקביל, גם אפיק זה דורש השקעה בלימודים ובתקופת התמחות. מי שרוצה לנצל אתכם, עשוי להציג את הדברים כאילו היו מטלה שנועדה לבחון את כישוריכם. אין בזה שום רע כל עוד הוא משלם תמורת השקעתכם.

 ■ יש לך שאלה שמסקרנת אותך? מתייעצים עם מיטב המיסטיקנים שלנו

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

 עוד על טארוט, הורוסקופ שנתי, תחזית שנתית וטיפים להצלחה - לחצו כאן!

אהבה: זו שנה בה בני הזוג יהיו סלחנים מתמיד, מה שמזמין תקשורת טובה. נצלו את העיתוי כדי להיפטר מרגשי-אשמה שהיו מנת חלקכם. צפוי דו-שיח המאפשר לכם להעלות זיכרונות כאובים מן העבר. הימנעו ממצב לפיו אתם משליכים על הצד השני כעסים שאין לו חלק בהם. במקביל, התרחקו מטיפוסים שהתאהבותם בכם נראית לכם זריזה מדי. פרשיות רומנטיות עשויות לשוב לגודלן הטבעי, מה שאומר שמושא אהבתכם חוזר ללבוש צורה של בשר ודם. גם אם נדמה כי חלום כלשהו התפוגג, עדיין אין לפרש את הדברים כקריסה. ייתכן שאתם עוברים מגישה קיצונית משהו, אל גישה קיצונית אחרת. דווקא עכשיו תוכלו לבחון קשרים בעיניים מפוכחות ולמצוא את שביל-הזהב. אל תניחו להרפתקנים להאמין שהם נמצאים במקום הנכון. צפויה התלבטות בין שתי אפשרויות רומנטיות שלפחות אחת מהן עשויה להיחשב מסתורית. רבים מכם מגלים עכשיו את טעם האהבה לאחר תקופה ממושכת של קיפאון. הגיע הזמן לבחון אפשרויות חדשות מבלי לפתח נקיפות מצפון כלפי קשרים שלא עלו יפה. האפשרויות הרומנטיות רבות מתמיד, אך גם שפע עלול לבלבל. הצהרות ווידויי אהבה, יש לתרגם למונחים מעשיים או בפשטות: עיתוי חלומי לנישואין.

בריאות: האזורים הרגישים בגופכם הם המעיים ומקלעת השמש. צמחים המיטיבים עם מעיים עצבניים הם שומר, מרווה, לחך וזרעי קימל. יוגה ומדיטציה מיטיבות עם תפקודה של מקלעת השמש. תמיד יש להתייעץ עם רופא.

על מנת לזרז את בוא המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.


לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה, אסטרולוגיה שנתית למזל בתולה
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה, אסטרולוגיה שנתית למזל בתולה

דרג תוכן עמוד זה

0