מדורי תוכן

הורוסקופ שנתי 2014. מזל שור

בואו לקרוא את ההורסקופ השנתי לשנת 2014, אשר יאפשר לכם לדעת מראש מה צפוי לכם במהלך השנה הקרובה. תחזית אסטרולוגית שנתית המקיפה את כל תחומי החיים.

מאת
הורוסקופ שנתי 2014. מזל שור הורוסקופ שנתי 2014. מזל שור

זו שנה בה כדאי שתטפלו בזנבות שאתם גוררים איתכם מסיפור שהסתיים. צפויות לכם היכרויות רומנטיות בנסיבות לא שגרתיות. מחזר שאינכם אדישים כלפיו, זקוק לעזרתכם. מערכת יחסים יפה שמורה עבורכם אצל אדם הממתין שתתפנו אליו, אך אינו פועל כל עוד אתם עסוקים בשלכם. אתם עומדים לבחור שותף עסקי שאינו גורר בעקבותיו ים של רכילויות. גורם בעל השפעה משנה את תוכניותיו ונסוג מעמדות שהצהיר עליהן. כדי להבין טוב יותר את אשר עובר עליו, כדאי שתיעזרו באדם ניטראלי.

קריירה וכסף: ניחנתם בטביעת-עין לצורה ולצבע. נצלו את כישרונכם בתחומים העוסקים בעיצוב, החל מאדריכלות ועד לתכשיטנות וגרפיקה ממוחשבת. גלו חשדנות כלפי הצעות עבודה נדיבות מדי. מכל מקום, כדאי שתחליפו מילים עם מי שכבר התנסה ברעיונות וראיונות מעין אלה. אתם עומדים לבחור שותף עסקי שאינו גורר בעקבותיו ים של רכילויות. גורם בעל השפעה משנה את תוכניותיו ונסוג מעמדות שהצהיר עליהן. כדי להבין טוב יותר את אשר עובר עליו, כדאי שתיעזרו באדם אובייקטיבי. שווה לבדוק מה קורה. אל תהססו להיאבק על מיזם שאתם רוצים בו. אם שקלתם להציב תנאים כלשהם, דחו את הרעיון לפעם אחרת. גם אלה מכם שאינם להוטים אחרי חישובים מתמטיים, ייאלצו לשלבם עתה בעבודתם. חשיבות רבה תוקנה השנה לעובדות ונתונים יבשים. נסו את כוחכם בנתיבים, כגון: ביטוח וייעוץ השקעות. עמית שמחולל מהומות אינו ראוי לסנגוריה שאתם מלמדים עליו. אדם שאינו חייב לכם דבר מעניק לכם שבחים באוזניים הנכונות. במקביל, ייתכן כי השומעים אינם יודעים כיצד להתייחס אליו. מותר לכם להפגין חביבות כלפי הסובבים אתכם, מבלי שמישהו ייחס לכם חנופה כלשהי.

 ■ יש לך שאלה שמסקרנת אותך? מתייעצים עם מיטב המיסטיקנים שלנו

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

 עוד על טארוט, הורוסקופ שנתי, תחזית שנתית וטיפים להצלחה - לחצו כאן!

אהבה: הרקיע צופן לכם קשר מעניין עם אדם מסתורי. החודשים מאי ויוני נושאים בכנפיהם היכרות הדורשת זמן כדי להפוך למשהו מחייב. זאת לא אהבה ממבט ראשון, אבל בהחלט פרשייה יפה ועדינה. אם אתם מתלבטים בנוגע לצורך לספר על עברכם, כדאי שתשמרו לעצמכם את הקטעים המביכים. זה הזמן לטפל בזנבות שאתם גוררים איתכם מסיפור שהסתיים. צפויות לכם היכרויות רומנטיות בנסיבות לא שגרתיות. רמזים שאתם מקבלים בחדרי חדרים, מעניקים לכם מידע חשוב. מחזר שאינכם אדישים כלפיו, זקוק לעזרתכם. גם אם יתברר כי הוא הופך לתלותי משהו, נראה שאתם בכיוון הנכון. אם הגעתם למצב לפיו הצד השני מפגין אדישות, חבל על האנרגיות שאתם משקיעים כדי להחזיר דברים לקדמותם. מערכת יחסים יפה שמורה עבורכם אצל אדם הממתין שתתפנו אליו, אך אינו פועל כל עוד אתם עסוקים בשלכם. אל תנסו להחיות את אשר מיצה את עצמו. מסרים סמויים מגיעים מן הסביבה ועלולים לשבש את שיקול דעתכם. אין לקבל החלטות רומנטיות מתוך רצון להפיס את דעתו של מישהו. שלא על-פי טבעכם, אתם מייחסים עכשיו משקל רב מדי למוסכמות שנהגתם להתנגד להן.

בריאות: האזורים הרגישים בגופכם הם הגרון, העורף והצוואר. צמחי מרפא שעשויים להיטיב עם כאבי גרון וצרידות הם אלת המסטיק, אזוב מצוי, פיגם מצוי וטיון דביק. צמחי מרפא שמנטרלים שרירי עורף תפוסים הם צלף קוצני, צתרה ורודה וסרפד הכדורים. תמיד יש להתייעץ עם רופא.

על מנת לזרז את בוא המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.


לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, תחזית אסטרולוגית שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית 2014, 2014
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, תחזית אסטרולוגית שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית 2014, 2014

דרג תוכן עמוד זה

0