מדורי תוכן

הורוסקופ שנתי 2014. מזל סרטן

בואו לקרוא את ההורסקופ השנתי לשנת 2014, אשר יאפשר לכם לדעת מראש מה צפוי לכם במהלך השנה הקרובה. תחזית אסטרולוגית שנתית המקיפה את כל תחומי החיים.

מאת
הורוסקופ שנתי 2014. מזל סרטן הורוסקופ שנתי 2014. מזל סרטן

זו שנה בה צפויה הצלחה פיננסית לאלה מכם הרואים את עתידם בעסקי מזון. זו תקופה טובה לדיאטות ולתזונה נכונה. יהיו מי שיפלסו לכם דרך אל תפקידים רבי חשיבות. במקביל, אל תופתעו אם הם יידרשו מכם תמורה הולמת. עימותים עסקיים הדורשים שנינות לשון ועזות מצח, יסתיימו כשידכם על העליונה. צפוי קשר נפלא עם אדם שאתם יכולים לצחוק איתו. הומור משובח מחפה אצלו ואצלכם על כל מגרעת אפשרית. שאננות בתחום האישי עלולה להתברר כבעייתית. גם אם אתם משוכנעים בעוצמת הקשר, אל תתייחסו אל הצד השני כמובן מאליו.

קריירה וכסף: מטבעכם אתם בעלי מגע אישי חם ואוהד. אם שקלתם שינויים במסלול הקריירה, כדאי שתבחנו אפיקים העוסקים בסיעוד וסיוע לזולת. במקביל, צפויה הצלחה פיננסית לאלה מכם הרואים את עתידם בעסקי המזון. יצוצו גורמים רמי מעלה שיפלסו לכם דרך אל תפקידים רבי חשיבות. במקביל, אל תופתעו אם הם יידרשו מכם תמורה כלשהי. צפויים מפגשים עסקיים עם אנשים שחלקו איתכם אירועים הרפתקניים. המושכים בחוטים ירמזו לכם על רצונם לראותכם מגלים מעורבות חברתית רבה יותר. הם ינמקו ויטענו כי אתם עשויים להשפיע לטובה על עמיתיכם. אתם עולים על רעיון הקשור בפרויקט ייחודי. עימותים עסקיים הדורשים שנינות לשון ועזות מצח, יסתיימו כשידכם על העליונה. מתפתחים קשרי ידידות עם אנשים שהיו לכם עימם יחסים רשמיים. צפויים מצבים לפיהם יימחקו לכם חובות כאלה או אחרים. רכישות שהתכוונתם לבצע במרחקים, תזדמנה לכם מתחת האף. נראה כי הדברים מגיעים אליכם ללא השקעת מאמץ. מתחריכם שוקלים את עמדתם ומחליטים שלא להתעמת איתכם. זה הזמן לנסח הסכם שינציח את יתרונכם. אנשים שאכזבו אתכם אינם ראויים להזדמנות נוספת.

 ■ יש לך שאלה שמסקרנת אותך? מתייעצים עם מיטב המיסטיקנים שלנו

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

 עוד על טארוט, הורוסקופ שנתי, תחזית שנתית וטיפים להצלחה - לחצו כאן!

אהבה: הביטחון העצמי חוזר אליכם לאחר תקופה בה סברתם כי משהו אינו כשורה עם הזוגיות שלכם. צפוי קשר נפלא עם אדם שאתם יכולים לצחוק איתו. הומור משובח מחפה אצלו ואצלכם על כל מגרעת אפשרית. שאננות בתחום האישי עלולה להתברר כבעייתית. גם אם אתם משוכנעים בעוצמת הקשר, אל תתייחסו אל הצד השני כמובן מאליו. שיחות בטלפון אינן תחליף לדבר האמיתי. רמזים שאתם מקבלים ברגע הנכון, משגרים אתכם בכיוון המשמח את בן הזוג. גישה חמימה ותומכת מצידכם, תסלק מן הסביבה מתחרים ויריבים. גם סתם תשוקה לתשומת-לב ראויה לתגובה אוהדת. הכוכבים מלמדים אתכם לשלוט ברגשותיכם מבלי לאבד את הראש. נצלו את האנרגיה להעמקתם של קשרים איכותיים, תוך התעלמות מהצעות הרפתקניות. פגישות רומנטיות המתחילות בחשדנות הדדית, הופכות למרנינות דווקא לקראת סופן. אנשים שאתם רוצים לדובב, עלולים להתעטף בשתיקתם. אם החלטתם להישאר במחיצתם, תצטרכו לאהוב אותם כפי שהם. נראה שהדברים אינם חורגים מן הרגיל, אך ייתכן שאתם דורשים שלמות מוגזמת. הריגושים יושגו באווירה אינטימית, מה שמרחיק אתכם מהצעות זוהרות ובלייניות. אם חשקתם בהופעה מצודדת, זו שנה טובה לדיאטות ולתזונה נכונה. פעילות לא שגרתית מכניסה אתכם אל החוגים הנכונים ומעניקה לכם קצה חוט לקשר רומנטי.

בריאות: האזורים הרגישים בגופכם הם החזה, הרחם (נשים) והקיבה. צמחי מרפא שעשויים להיטיב עם בעיות עיכול הם שומר, כרוויה וכוסברה. צמחי מרפא שעשויים להיטיב עם בעיות ברחם הם אכיליאה, טיון דביק ואספסת. תמיד יש להתייעץ עם רופא.

על מנת לזרז את בוא המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.


לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית מזל סרטן, הורוסקופ מזל סרטן
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית מזל סרטן, הורוסקופ מזל סרטן

דרג תוכן עמוד זה

3.50