מדורי תוכן

הורוסקופ שנתי 2014. מזל תאומים

בואו לקרוא את ההורסקופ השנתי לשנת 2014, אשר יאפשר לכם לדעת מראש מה צפוי לכם במהלך השנה הקרובה. תחזית אסטרולוגית שנתית המקיפה את כל תחומי החיים.

מאת
הורוסקופ שנתי 2014. מזל תאומים הורוסקופ שנתי 2014. מזל תאומים

צפויה לכם שנה בה מידע עסקי ופיננסי שיגיע אליכם באמצעות כלי התקשורת, יהווה תחליף מצוין להתייעצויות שאינן תורמות לכם דבר. מישהו טורח לעדכן אתכם בשמועות. מומלץ לא לחולל מהומות, אלא פשוט להתחרות באלה שמנסים לתפוס את מקומכם. צפויה הצלחה להתרחשויות מסתוריות הנוחתות עליכם באקראי ולכול אירוע המתרחש שונה מכפי שתוכנן. מערך הכוכבים מעודד אתכם לגלות פתיחות למצבים חריגים ויוצאי דופן. עשו הכול כדי לחשוף את הפן השונה והמקורי הצפון בכם.

קריירה וכסף: נולדתם עם יכולת טבעית להבעה בעל-פה ובכתב. חייכם יתחילו לזרום החל מן הרגע בו תשלבו בהם נושאים המושפעים מעולם התקשורת. במקביל וכפועל יוצא נראה כי מידע עסקי ופיננסי שיגיע אליכם באמצעות כלי התקשורת, יהפוך להיות תחליף מצוין להתייעצויות שאינן תורמות לכם דבר. מישהו שכלל לא מתעניין בתחומים המדברים אל ליבכם, יעניק לכם דבר מה אשר יתרום לעיסוקיכם. אדם אשר כוכבו דרך עשוי להציע לכם כיוון חדש וממוזל. מאידך, אל תתפתו להשקיע כל עוד התמורה אינה ברורה וודאית. זה הזמן לנטוש מסלולים שלא ממש סיפקו אתכם. ניירת ביורוקראטית שהתעכבה מגיעה אליכם לאחר שעברה דרך חתחתים. בהמשך יתברר כי דווקא אדם שלא חשדתם בו - היה זה שגרם לעיכוב. צפויה לשרור אווירה חברית ביחסיכם עם גורמים רמי מעלה, אך לכם מומלץ להיות קשובים ולהציב גבולות לעצמכם. מתבשלת סולחה שעשויה לפתור מריבה עתיקת יומין. צפויה הזדמנות שתאפשר לכם להוכיח יכולת ארגון וניהול. כדאי שתקפידו על כך שלא ייקחו מכם את הקרדיט. מישהו נותן לכם רעיונות עסקיים שאיכשהו קשורים אל מדינות שמעבר הים.

 ■ יש לך שאלה שמסקרנת אותך? מתייעצים עם מיטב המיסטיקנים שלנו

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

 עוד על טארוט, הורוסקופ שנתי, תחזית שנתית וטיפים להצלחה - לחצו כאן!

אהבה: כוכב מרקורי, שליטכם, מתענג השנה על אנרגיה רומנטית ומסעירה. התופעה נפלאה להיכרויות מדהימות ולפגישות עיוורות עבור הפנויים והפנויות שביניכם. צפויה הצלחה להתרחשויות מסתוריות הנוחתות עליכם באקראי, כמו גם לכל אירוע המתרחש שונה מכפי שתוכנן. מערך הכוכבים מעודד אתכם לגלות פתיחות כלפי מצבים חריגים ויוצאי דופן. עשו הכול כדי לחשוף את הפן השונה והמקורי הצפון בכם. ה – 'תפוסים' שביניכם עלולים למצוא את עצמכם מפשפשים בנבכי העבר. אם רצונכם בזוגיות איכותית, כדאי שתשקיעו בפרטנר ששווה משהו ולא בזיכרונות שממילא נכחדו ואינם. אדם חכם יעניק לכם עצה נפלאה העשויה לשפר את איכות חייכם הרומנטיים. פרשיות רומנטיות שנטשו את עולמכם, אינן מתכוונות לשוב אליו. פליטות פה ישחקו תפקיד חשוב בהבנת עולמו של הצד השני. צפויים לכם בילויים רומנטיים שעבור המתבונן מן הצד עשויים להיחשב ילדותיים, אך נראה כי הם מפצים אתכם על חסך כלשהו. אדם אשר לפני כשנה התיידדתם עימו, פותח בפניכם עולם קסום של התנסויות חדשות. אל תתרגשו ממצבים מעורפלים. קחו בחשבון כי לפעמים דווקא טוב להותיר סימני שאלה. רחשושים והתלחשויות מדרבנים אתכם להרים טלפון אל מי שבדרך כלל אתם נרתעים לפנות אליו.

בריאות: האזורים הרגישים בגופכם הם הריאות, הכתפיים, הידיים ומערכת העצבים. צמחי מרפא שעשויים לנטרל בעיות נשימה הם איקליפטוס, נענע, מנטה ושוש קרח. צמחי מרפא שמיטיבים עם מערכת העצבים הם ולריאנה, וורבנה, פסיפלורה ומליסה. תמיד יש להתייעץ עם רופא.

על מנת לזרז את בוא המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.


לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה מזל תאומים, מזל תאומים, הורוסקופ שנתי 2014
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה מזל תאומים, מזל תאומים, הורוסקופ שנתי 2014

דרג תוכן עמוד זה

5.00