מדורי תוכן

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן

תחזית שנתית 2012- מזל דלי

בואו לקרוא את התחזית השנתית של 2012 אשר תאפשר לכם לדעת מראש מה צפוי לכם במהלך כל השנה הקרובה.

מאת
הורסקופ שנתי לאהבה 2012. הורסקופ שנתי לאהבה 2012.

ינואר– פברואר– מרץ: בחציה הראשון של התקופה כוכב אוראנוס השולט בכם מתנדנד על הגבול שבין המזלות טלה ודגים. טלה הוא מזל סוער ורוגש, ואילו דגים הינו מזל שרמנטי ורומנטי. הרומנטיקה צפויה לזרום אל תוך מפלים מבעבעים של התלהטות יצרים. לפתע אתם מוכנים לבחון מצבים ואפשרויות שעד עתה נרתעתם מפניהם. בחציה השני של התקופה אתם מארחים את הכוכבים אוראנוס ומרקורי בבית השלישי אשר במפתכם האסטרולוגית, הבית האמון על חיי החברה שלכם. צפויים לכם ימים קסומים בחברת אנשים ייחודיים. זה הזמן לבגדים ולתכשיטים בעלי אופי לא שגרתי. מקוריות מביאה לכם מזל והצלחה, ואילו שמרנות מעכבת ובולמת אתכם.

אפריל– מאי– יוני:
כבר בימיו הראשונים של רבעון אביבי זה אתם צופים כיצד אוראנוס (כוכבכם) מפלרטט באנרגיות טובות עם כוכב ונוס, השוהה בגזרת מזל תאומים. צפויה זרימה של אנרגיה טובה ביניכם לבין אדם אשר רבים חולמים על קשר איתו. ימים אלה דורשים סודיות ודיסקרטיות. בחציה השני של התקופה נוצר היבט הרמוני בין כוכב אוראנוס השולט במזלכם, לבין כוכב ונוס השולט במזלות שור ומאזניים. אתם פונים לעשות למען זולתכם, ואף פונים אל פעולות של נתינה והתנדבות. אין פלא שהסמל שלכם הוא אדם יוצק מים משני כדים, אשר מייצג את נטייתכם להרוות את האנושות ולהעניק לה מחוכמתכם ומכישוריכם.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

יולי– אוגוסט– ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ואת כוכבכם אוראנוס, הנושק לאנרגיות של הכוכבים מרקורי ויופיטר. בימים אלה אתם חומקים מקשר לפיו הצד השני מעדיף אירועים הרפתקניים ונטולי אחריות. צפוי מהפך חיובי שייקח אתכם להתרחשויות בעלי ניחוח מכובד, יוקרתי ואופנתי. גם אתם קולטים כי הגיע הזמן להתייצב ולהתמסד. בחציה השני של התקופה אתם ממוקדים באנרגיות הרומנטיות של כוכב ונוס, ורואים כיצד הן זורמות הישר אל כוכבכם אוראנוס. זמן רב מדי הסכמתם להתפשר על תכנים שהיו יקרים לליבכם. הגיע הזמן לארגן לעצמכם מקום במחוזות שעושים לכם טוב. הקטעים שאתם ממש מתענגים עליהם צפויים לכם בחברת מכרים הנחשבים לאנשי העולם הגדול. תוכלו לראות בזה אות לצפוי לכם בהמשך.

אוקטובר– נובמבר– דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו והחורף. נראה כי אתם רווים עתה נחת ממיזם עסקי שפצחתם בו לפני כשנה. כל זה הודות לאנרגיות התקשורתיות של כוכב מרקורי בבית הקריירה שלכם – הבית העשירי. מישהו שלא ממש נהניתם מחברתו מחליט לפצות אתכם. את הרמזים לשינוי אשר חל בו תוכלו למצוא אצל גורם שלישי. בחציה השני של התקופה אתם משקיפים על כוכב מארס, החולף בבית השניים עשר, בית החלומות אשר במפה האסטרולוגית שלכם. אתם מגשימים חלום אשר רבים וטובים חזו כי תיכשלו בו. זה הזמן לחשוף את ליבכם בפני אדם נחשק, גם אם תצטרכו להתמודד עם מבוכה כלשהי.

סיכום וטיפים: הרומנטיקה צפויה לזרום אל תוך מפלים מבעבעים של התלהטות יצרים. לפתע אתם מוכנים לבחון מצבים ואפשרויות שעד עתה נרתעתם מפניהם. זה הזמן לבגדים ולתכשיטים בעלי אופי לא שגרתי. צפויה זרימה של אנרגיה טובה ביניכם לבין אדם אשר רבים חולמים על קשר איתו. צפוי מהפך חיובי שייקח אתכם להתרחשויות בעלי ניחוח מכובד, יוקרתי ואופנתי. גם אתם קולטים כי הגיע הזמן להתייצב ולהתמסד. הקטעים שאתם ממש מתענגים עליהם צפויים לכם בחברת מכרים הנחשבים לאנשי העולם הגדול.

מה עושים עכשיו?

מתייעצים עם אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים בשיחה אישית. המשך....
בא לך לקבל תשובה אישית מקוראת בקלפים? לפרטים מלאים.
מקבלים טיפים של מיסטיקנים מובילים ישירות לתיבת הדואר. בחינם
מורידים את אפליקציית האייפון של אלטרנטיבלי. בחינם.
מה אומר תאריך הלידה/ השם שלך? עכשיו אפשר לשאול בשיחה פרטית כל שאלה נומרולוגית מומלצת. לפרטים מלאים.


יצירת קשר:

רוצה לכתוב לנו? זה המקום!
לחץ/צי כאן ותוכלו ליצור עימנו קשר בכל נושא: שליחת מאמרים, הצטרפות לצוות כותבי הערוץ, קבלת מידע כללי ובכל נושא אחר.

אור ואהבה
צוות אלטרנטיבלי והערוץ

  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

2.50