מדורי תוכן

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן

תחזית שנתית 2012- מזל מאזניים

בואו לקרוא את התחזית השנתית של 2012 אשר תאפשר לכם לדעת מראש מה צפוי לכם במהלך כל השנה הקרובה.

מאת
הורסקופ שנתי לאהבה 2012. הורסקופ שנתי לאהבה 2012.

ינואר– פברואר– מרץ: בחציה הראשון של התקופה כוכב ונוס השולט בכם מקיים קשרים הרמוניים עם כוכב סטורן. כוכב זה רומז כי צפויה אנרגיה קוסמית יציבה ואיתנה. אנשים שתמיד שמחים להושיט יד ולהטות כתף מצטרפים אל תחושת האופוריה שאתם חווים עתה. יהיו ביניהם גם כאלה שרק עתה הצטרפו אל מעגל חייכם. בחציה השני של התקופה אתם יונקים אנרגיות חולמניות הישר מכוכב נפטון, השוהה עתה בגזרת מזל דגים. לא פלא שזורמים אליכם קשרים יפים עם אנשים בני מזל זה. יהיה מי שינסה לצבור נקודות בליבכם בעזרת התנהגות שלא ממש הולמת אותו. אתם מבהירים לו שהכי טוב עבורו זה לנהוג בטבעיות. בוסתן האהבה מפגיש אתכם עם מקום אקזוטי. כאשר הסיפור הזה מתרחש אל תנסו לגרור אותו אל מדרגות הרבנות. הניחו לדברים להבשיל.

אפריל– מאי– יוני: כבר בימיו הראשונים של רבעון אביבי זה אתם צופים באנרגיות חיוביות, הזורמות אליכם מגזרת שמיים החובקת את מזל דגים. זו תקופה שופעת אנרגיות מסתוריות שעושות לכם טוב. מצד שני, יהיו כאלה שיגידו שהסיפור הזה קצת מגוחך עליכם. אל תנסו להשביע את רצון כל העולם, השביעו את רצונכם שלכם. בחציה השני של התקופה אתם מושפעים מן הקרניים הטובות של השמש, הניבטת אלינו מבעד לגזרת מזל תאומים. אלה ימים טובים למסעות ולנדודים, גם אם האנרגיות האלה לא מדברות אליכם. מישהו שממש דלוק עליכם מוכן לערוך לכם היכרות עם קטע מאוד אישי בחייו. כדאי להתייחס לדברים כאילו אתם עצמכם מככבים בתוכם.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

יולי– אוגוסט– ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ואת כוכבכם ונוס, השוהה בגזרת שמיים בעלת אופי קליל, מקסים ותקשורתי. חבל לבזבז את האנרגיות הממוזלות על דברים בטלים, משום שימים אלה נועדו למשהו גדול באמת. אתם עולים על נתיב המאפשר לכם להחליף עיסוק מדשדש בעיסוק מלהיב. עבור הסיפור הזה נראה שתצטרכו לאמץ לעצמכם חשיבה מחוץ לקופסה. בחציה השני של התקופה אתם צופים כיצד כוכבכם נוגה מקיים קשרים יפים ומוטרפים עם כוכב מחשמל ששמו אוראנוס. יש מישהו יודע שגברתם עליו במה שנראה כמו תחרות בענייני עסקים. עם קצת פתיחות ומעוף תוכלו לשלב איתו ידיים וללכת לקראת שותפות.

אוקטובר– נובמבר– דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו והחורף. נראה כי שהייתה של השמש בגזרת מזל מאזניים, בצירוף הסמיכות אל יום ההולדת ואל כוכב סטורן – מיטיבה עם אלה מכם המבקשים לייצב ולמסד את חיי האהבה שלהם. אדם שמפורסם בקשיחותו מציג בפניכם את הפן העדין שבו. לפתע מתברר שחוץ מחספוס יש לו הרבה מה להציע לכם. בחציה השני של התקופה אתם צופים במסעותיו של כוכב אוראנוס בבית הזוגיות שלכם, הבית השביעי שבמפה האסטרולוגית שלכם. אוראנוס אחראי על הפתעות וחידושים, כמו גם על פרידות וניתוקים. זה הזמן לקבל החלטות. אתם פוגשים אנשים שדמיינתם אותם שונים לחלוטין מכפי שהם במציאות. אל תניחו לעיניים שלכם להטעות אתכם.

סיכום וטיפים: אנשים שתמיד שמחים להושיט יד ולהטות כתף מצטרפים אל תחושת האופוריה שאתם חווים עתה. בוסתן האהבה מפגיש אתכם עם מקום אקזוטי. כאשר הסיפור הזה מתרחש אל תנסו לגרור אותו אל מדרגות הרבנות. הניחו לדברים להבשיל. זו שנה שופעת אנרגיות מסתוריות שעושות לכם טוב. מצד שני, יהיו כאלה שיגידו שהסיפור הזה קצת מגוחך עליכם. אל תנסו להשביע את רצון כל העולם, השביעו את רצונכם שלכם. אתם עולים על נתיב המאפשר לכם להחליף עיסוק מדשדש בעיסוק מלהיב.

מה עושים עכשיו?

מתייעצים עם אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים בשיחה אישית. המשך....
בא לך לקבל תשובה אישית מקוראת בקלפים? לפרטים מלאים.
מקבלים טיפים של מיסטיקנים מובילים ישירות לתיבת הדואר. בחינם
מורידים את אפליקציית האייפון של אלטרנטיבלי. בחינם.
מה אומר תאריך הלידה/ השם שלך? עכשיו אפשר לשאול בשיחה פרטית כל שאלה נומרולוגית מומלצת. לפרטים מלאים.


יצירת קשר:

רוצה לכתוב לנו? זה המקום!
לחץ/צי כאן ותוכלו ליצור עימנו קשר בכל נושא: שליחת מאמרים, הצטרפות לצוות כותבי הערוץ, קבלת מידע כללי ובכל נושא אחר.

אור ואהבה
צוות אלטרנטיבלי והערוץ

  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

0