מדורי תוכן

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן

תחזית שנתית 2012- מזל בתולה

בואו לקרוא את התחזית השנתית של 2012 אשר תאפשר לכם לדעת מראש מה צפוי לכם במהלך כל השנה הקרובה.

מאת
הורסקופ שנתי לאהבה 2012. הורסקופ שנתי לאהבה 2012.

ינואר– פברואר– מרץ: בחציה הראשון של התקופה כוכב מרקורי השולט בכם מקיים יחסים של צמידות קוסמית עם כוכב פלוטו, השולט במזל עקרב. התופעה הקוסמית מובילה אל אדם עתיר קשרים, אשר עושה לכם בחינות עוד לפני שהוא חושף הצעה שמונחת בכיסו. נראה כי לא מפריע לכם להשתתף במשחק שלו. בחציה השני של התקופה אתם צופים בכוכב נפטון, המבסס את אחיזתו בבית הזוגיות, הבית השביעי אשר במפה האסטרולוגית שלכם. נפטון הינו כוכב בעל אנרגיות רומנטיות. נראה כי מה שעושה רושם כחיזור של פעם בחיים גורם לכם לחוש ברקיע השביעי. לפתע נעלמו כל אותם אנשים שלא האמינו שזה יכול לקרות לכם.

אפריל– מאי– יוני:
כבר בימיו הראשונים של רבעון אביבי זה אתם מקיימים יחסים הרמוניים עם גזרת רקיע התוחמת את מזל גדי. צפויה הרמוניה ביחסיכם עם ילידי מזל זה, כמו גם עם כל מי שמספר המזל שלו הוא 4. העובדה שאתם כאלה מתחשבים ומפרגנים אינה מאפשרת לכם לפגוע ביריביכם, גם כאשר הם מלכלכים עליכם. נראה כי בסופו של דבר גם הם מבקשים להתפייס. בחציה השני של התקופה אתם פוגשים את הכוכבים יופיטר וונוס, כשהם מתארחים בבית הקריירה שלכם, הבית העשירי במפה האסטרולוגית שלכם. דברים שהסתתרו מעיניכם ואנשים שיצאו ממעגל חייכם ישובו ויעשו קאמבק ענק. צפויים ימים של חלום עבור כל אשר התכסה באבק של זיכרונות. אתם לא ממש מצליחים לרדת לעומקן של החוויות הרגשיות שעוברות עליכם. נראה כי יש דברים שצריכים להישאר בגדר של נסתרות.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

יולי– אוגוסט– ספטמבר:
רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ואת מהלכיו של כוכבכם מרקורי בבית החלומות, הבית השניים עשר אשר במפת הלידה שלכם. צפויות לכם אנרגיות מלהיבות במקומות זוהרים ומוצפים אור. אלה מכם שהתמודדו עם דימוי עצמי שלילי ירגישו עכשיו הרבה יותר טוב עם עצמם. בחציה השני של התקופה אתם מארחים את השמש ואת כוכב מרקורי, המביא עימו אנרגיות תזזיות. משהו שבשבילכם הוא עניין שבשגרה עשוי להתפרש בעיני אחרים כשיא היצירתיות. אל תמכרו בזול את אשר אתם יכולים למכור ביוקר. חפצים ופריטים שמביאים מזל ושעד היום טרם נתקלתם בהם מתחילים להופיע בכל מקום. אחדים מהם אתם אפילו רוכשים בכסף.

אוקטובר– נובמבר– דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו והחורף. נראה כי  שהייתו של כוכב ונוס (כוכב היופי והאהבה) בבית הראשון אשר במפת הלידה שלכם מעניק לכם חזות חיצונית זוהרת מהרגיל. במקביל, גם אם נורא בא לכם לחזר אחרי מישהו שליבכם הולך שבי אחריו, כדאי שתוודאו כי הוא פנוי למערכת מחייבת של יחסים. בחציה השני של התקופה אתם מארחים את השמש בבית הרביעי שלכם, בית המשפחה. זה הזמן לעשות למען יקיריכם את אשר החמצתם בעונה שחלפה. כדאי למצוא זמן איכות לבילוי עם אהוביכם, כדי למנוע רגשי אשמה שאתם נוטים לאמץ לעצמכם. סיפור אהבה שרק לפני תקופה נראה מוטרף והזוי מתחיל לככב במרכז חייכם. אל תטרידו את עצמכם בסוגיות שוליות. מצאו ומצו את הרגע.

סיכום וטיפים: מה שעושה רושם כחיזור של פעם בחיים גורם לכם לחוש ברקיע השביעי. לפתע נעלמו כל אותם אנשים שלא האמינו שזה יכול לקרות לכם. העובדה שאתם כאלה מתחשבים ומפרגנים אינה מאפשרת לכם לפגוע ביריביכם, גם כאשר הם מלכלכים עליכם. דברים שהסתתרו מעיניכם ואנשים שיצאו ממעגל חייכם ישובו אל חייכם. אלה מכם שהתמודדו עם דימוי עצמי שלילי ירגישו השנה הרבה יותר טוב עם עצמם. חפצים ופריטים שמביאים מזל ושעד היום טרם נתקלתם בהם מתחילים להופיע בכל מקום.

מה עושים עכשיו?

מתייעצים עם אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים בשיחה אישית. המשך....
בא לך לקבל תשובה אישית מקוראת בקלפים? לפרטים מלאים.
מקבלים טיפים של מיסטיקנים מובילים ישירות לתיבת הדואר. בחינם
מורידים את אפליקציית האייפון של אלטרנטיבלי. בחינם.
מה אומר תאריך הלידה/ השם שלך? עכשיו אפשר לשאול בשיחה פרטית כל שאלה נומרולוגית מומלצת. לפרטים מלאים.


יצירת קשר:

רוצה לכתוב לנו? זה המקום!
לחץ/צי כאן ותוכלו ליצור עימנו קשר בכל נושא: שליחת מאמרים, הצטרפות לצוות כותבי הערוץ, קבלת מידע כללי ובכל נושא אחר.

אור ואהבה
צוות אלטרנטיבלי והערוץ

  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

0