מדורי תוכן

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן

תחזית שנתית 2012- מזל תאומים

בואו לקרוא את התחזית השנתית של 2012 אשר תאפשר לכם לדעת מראש מה צפוי לכם במהלך כל השנה הקרובה.

מאת
הורסקופ שנתי לאהבה 2012. הורסקופ שנתי לאהבה 2012.

ינואר– פברואר– מרץ: בחציה הראשון של התקופה כוכבכם מרקורי שוהה בגזרת מזל גדי, ומקיים קשרים קוסמיים עם כוכב פלוטו. מדובר באנרגיות בעלות אופי אינטרסנטי. אדם שמעריץ אתכם מוכן לפתוח בפניכם דלתות אל תחומים שעשויים להעשיר את נפשכם, אך גם את חשבון הבנק שלכם. השאלה היא עד כמה אתם מוכנים להרשות לעצמכם להיסחף. בחציה השני של התקופה כוכבכם מרקורי חולף ועובר אל גזרת רקיע הנמנית עם יסוד האש, ומקיים דו שיח גועש ולוהט עם כוכב מוטרף ששמו אוראנוס. מזל וברכה צפויים לאלה מכם שאינם חוששים לצעוד בנתיבים שאפילו מלאכים מדירים רגליהם מהם. במקביל, אל תלכו שולל אחרי אנשים שמבטיחים לכם הרים וגבעות.

אפריל– מאי– יוני: כבר בימיו הראשונים של רבעון אביבי זה אתם מארחים כוכב אהבה ששמו ונוס, אשר הגיע אליכם לביקורו השנתי. זו בשורה ענקית עבור הפנויים שביניכם, כמו גם עבור אלה הכמהים לקצת רכות ביחסים שבינו לבינה. אל תחששו להיכנס לתחרות מול אדם שמשוכנע כי הוא עולה עליכם בכל. בסופו של דבר הוא יאלץ להתבונן בכם ולראות כיצד אתם עוקפים אותו. בחציה השני של התקופה אתם מארחים בתחומי בגזרת מזלכם את השמש, כמו גם את הכוכבים יופיטר וונוס.  השמש מבשרת טובות בכל אשר נוגע לגשמיות וחומריות, ואילו יופיטר וונוס נפלאים עבור חופה וקידושין. מישהו מציע לכם רעיון שממבט ראשון נראה מוזר, רק שהקטע הזה עשוי להפגיש אתכם עם הנפש התאומה שלכם.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

יולי– אוגוסט– ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ואת שהייתו של כוכבכם מרקורי בגזרת מזל אריה, כשהוא מקיים יחסים הרמוניים עם הכוכבים מארס וונוס. מזל אריה מרעיף אנרגיה מלכותית על אלה מביניכם השואפים לפתח קריירה בעלת אופי ייצוגי. מארס מעניק ברכה ללוחמים שביניכם, ואילו וונוס עוסק ברקימת שידוכים. בחציה השני של התקופה אתם מארחים כוכב ממוזל ששמו יופיטר, המקיים קשרים ענפים עם הכוכבים מרקורי וונוס. הצירוף הקוסמי טוב עבור אלה מכם העסוקים בשיווק ומכירות, כמו גם עבור מי שעיסוקיהם תובעים מהם ניידות רבה. אתם מצליחים להרים מיזם אשר רבים וטובים כשלו בו.

אוקטובר– נובמבר– דצמבר:
רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף. נראה כי כוכבכם מרקורי מבלה בנעימים ביסוד המים, משום שהוא מקיים קשרים הרמוניים עם כוכב ונוס השולט במזלות שור ומאזניים, כמו גם עם כוכב פלוטו השולט במזל עקרב. צפויים לכם קשרים טובים עם ילידי שלושת המזלות האמורים, כמו גם התפייסות היסטורית עם דמות משמעותית מעברכם. בחציה השני של התקופה אתם מושפעים מן האנרגיות הרומנטיות הזורמות מכוכב ונוס, היישר אל כוכב מרקורי השולט בכם. האירועים סוחפים אתכם אל מקומות אקזוטיים, כמו גם אל חופים אבודים. האנרגיות כה עזות בימים אלה עד שאתם פונים להתייעץ עם אדם עתיר ניסיון. נראה כי רק הוא מסוגל לנווט אתכם בין קולו של ההיגיון לבין צו הלב.

סיכום וטיפים: אדם שמעריץ אתכם מוכן לפתוח בפניכם דלתות אל תחומים שעשויים להעשיר את נפשכם, אך גם את חשבון הבנק שלכם. מזל וברכה צפויים לאלה מכם שאינם חוששים לצעוד בנתיבים שאפילו מלאכים מדירים רגליהם מהם. אל תחששו להיכנס לתחרות מול אדם שמשוכנע כי הוא עולה עליכם בכל. השמש מבשרת טובות בכל אשר נוגע לגשמיות וחומריות, ואילו הכוכבים יופיטר וונוס נפלאים עבור חופה וקידושין. צפויה התפייסות היסטורית עם דמות משמעותית מעברכם.

מה עושים עכשיו?

מתייעצים עם אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים בשיחה אישית. המשך....
בא לך לקבל תשובה אישית מקוראת בקלפים? לפרטים מלאים.
מקבלים טיפים של מיסטיקנים מובילים ישירות לתיבת הדואר. בחינם
מורידים את אפליקציית האייפון של אלטרנטיבלי. בחינם.
מה אומר תאריך הלידה/ השם שלך? עכשיו אפשר לשאול בשיחה פרטית כל שאלה נומרולוגית מומלצת. לפרטים מלאים.


יצירת קשר:

רוצה לכתוב לנו? זה המקום!
לחץ/צי כאן ותוכלו ליצור עימנו קשר בכל נושא: שליחת מאמרים, הצטרפות לצוות כותבי הערוץ, קבלת מידע כללי ובכל נושא אחר.

אור ואהבה
צוות אלטרנטיבלי והערוץ

  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

0