מדורי תוכן

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן

תחזית שנתית 2012- מזל טלה

בואו לקרוא את התחזית השנתית של 2012 אשר תאפשר לכם לדעת מראש מה צפוי לכם במהלך כל השנה הקרובה.

מאת
הורסקופ שנתי לאהבה 2012. הורסקופ שנתי לאהבה 2012.

ינואר– פברואר– מרץ: בחציה הראשון של התקופה כוכבכם מארס חולף בגזרת מזל בתולה, ומקיים קשרים קוסמיים עם כוכב אוראנוס. האסטרולוגיה מייחסת לכוכב אוראנוס תכונות בעלות אופי מקורי, מדהים ומבזיק, ולכן נראה כי ממתינים לכם ימים מרגשים ושופעי מפגשים יוצאי דופן עם אנשים בעלי משיכה לא שגרתית. זה גם אומר שאתם צריכים לגלות פתיחות כלפי מצבים ומקומות אשר רב בהם הנסתר על הגלוי. בחציה השני של התקופה, כוכבכם מארס בולע בחדווה אנרגיות הרמוניות הזורמות אליו מן הכוכבים יופיטר [שולט במזל קשת], ונוס [שולט במזלות מאזניים ושור] ופלוטו [שולט במזל עקרב]. הסיפור הזה לוקח אתכם אל מערכות יחסים עם ארבעת המזלות שצוינו, כמו גם פותח בפניכם אופקים אל תחומים ממוזלים העוסקים במדינות שמעבר לים, נכסים, קוסמטיקה, אופנה ומניות.

אפריל– מאי– יוני: זו תחילתה של שנה אסטרולוגית בה מזלכם מוביל את חגיגות האביב, זאת הודות לשמש המשקיפה דרכו על היקום. מותר לכם להתייחס אל הדברים כאל בשורה גדולה עבור כל אלה מכם אשר חלמו על ניתוק כבלים רגשיים ואחרים על מנת לצאת חופשיים לקראת האור הגדול. יש בדברים רמז גם עבור אלה מכם המבקשים לרכוש לעצמם ידע רוחני. בחציה השני של התקופה הכוכב שלכם מארס מאותגר על ידי האנרגיות של השמש, אך מתאזן הודות לאנרגיות של כוכב מרקורי, השוהה בגזרת מזל סרטן. התופעה הקוסמית גורמת לכם להתרחק מתכנים חומריים [שמש], ולמקד את הווייתכם במישורים משפחתיים וביתיים [מזל סרטן]. בתקופה זו צפויות לכם בשורות טובות מצעירים במשפחה. 

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

יולי– אוגוסט– ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ואת שהייתו של כוכבכם מארס בגזרת מזל מאזניים, כשהוא מפלרטט עם הכוכבים ונוס ויופיטר. אלה ימים עתירי עונג למי מכם אשר זה עתה נחלצו ממשבר ומבקשים להניח את ראשיהם על כתפי בני זוג אוהבים ותומכים. לפנויים שביניכם מומלץ לא לשלול שידוכים ופגישות עיוורות. בחציה השני של התקופה אתם צופים בכוכבכם מארס כשהוא משוטט בגזרת מזל עקרב, ויונק אנרגיות רומנטיות מכוכב ונוס. קחו את הדברים כאילו אתם צופים בעלילה מסתורית.

אוקטובר– נובמבר– דצמבר:
רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף, ונראה כי  כוכבכם מארס חולף ועובר בגזרת רקיע הנמנית עם יסוד האש ועם מזל קשת. בחציה השני של התקופה אתם מעניקים אירוח לבבי לכוכב אוראנוס, הנחשב לגרם שמיים מחשמל, מבזיק, מהמם, מדהים ומאוד לא שגרתי. התופעה הקוסמית מחזירה אתכם אל מפגשים והיכרויות אשר התחוללו בחודשים ינואר- מארס השנה, על מנת שהפעם תוכלו לקצור את אשר זרעתם בתחילת השנה. נראה כי אתם שבים אל זרועותיו של אהוב לב אשר מסיבה זו או אחרת היחסים עימו לא צלחו בעבר.

סיכום וטיפים: ממתינים לכם ימים מרגשים ושופעי מפגשים יוצאי דופן עם אנשים בעלי משיכה לא שגרתית. נפתחים בפניכם אופקים אל תחומים ממוזלים העוסקים במדינות שמעבר הים, נכסים, קוסמטיקה, אופנה ומניות. צפויה בשורה גדולה עבור כל אלה מכם אשר חלמו על ניתוק כבלים רגשיים ואחרים על מנת לצאת חופשיים לקראת האור הגדול. צפויות לכם בשורות טובות מצעירים במשפחה. לפנויים שביניכם מומלץ לנסות שידוכים מפתיעים ופגישות עיוורות.

מה עושים עכשיו?

מתייעצים עם אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים בשיחה אישית. המשך....
בא לך לקבל תשובה אישית מקוראת בקלפים? לפרטים מלאים.
מקבלים טיפים של מיסטיקנים מובילים ישירות לתיבת הדואר. בחינם
מורידים את אפליקציית האייפון של אלטרנטיבלי. בחינם.
מה אומר תאריך הלידה/ השם שלך? עכשיו אפשר לשאול בשיחה פרטית כל שאלה נומרולוגית מומלצת. לפרטים מלאים.


יצירת קשר:

רוצה לכתוב לנו? זה המקום!
לחץ/צי כאן ותוכלו ליצור עימנו קשר בכל נושא: שליחת מאמרים, הצטרפות לצוות כותבי הערוץ, קבלת מידע כללי ובכל נושא אחר.

אור ואהבה
צוות אלטרנטיבלי והערוץ

  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

0