מדורי תוכן

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן

הורוסקופ שנתי לצעירים 2012- מזל דלי

בואו לקרוא ולדעת לפני כולם מה צופים הכוכבים בהורוסקופ שנתי מיוחד לתחומים שבאמת חשובים לצעירים.

מאת
תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים 2012. תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים 2012.

קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: בקטע הראשון של התקופה כוכב אוראנוס, שהוא הכוכב של מזלכם מתנדנד על הגבול שעובר בין המזלות טלה ודגים. טלה הוא מזל עם המון אקשן, ואילו דגים הוא מזל חולמני ורומנטי. זה אומר שהרומנטיקה צפויה לזרום לכם אל תוך מקומות שאפילו בחלומות לא באו לכם. ככה פתאום אתם מוכנים לחשוב מחדש על קטעים ועל אפשרויות שעד עכשיו סתם פחדתם להיכנס לתוכם. בקטע השני של התקופה אתם מארחים את הכוכבים אוראנוס ומרקורי [מרקורי הוא כוכב של מזל תאומים] בבית השלישי שבמפה האסטרולוגית שלכם, שזה הבית שמנהל את חיי החברה שלכם. זה אומר שצפויים לכם ימים קסומים בחברת אנשים מאוד לא שגרתיים, בדיוק כמו שאתם אוהבים. זה גם הזמן לבגדים ולתכשיטים עם ראש לא שגרתי. מקוריות מביאה לכם מזל והצלחה, אבל שמרנות מעכבת ובולמת אתכם.

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: כבר בימים הראשונים של הקטע האביבי הזה אתם נתקלים בכוכב שלכם אוראנוס, שתופס ראש רומנטי עם כוכב ונוס, שזורם עכשיו עם מזל תאומים. זה אומר שצפויה זרימה של אחלה אנרגיות ביניכם לבין מישהו מדהים שהרבה מחזרים חולמים על קשר איתו. הימים האלה דורשים סודיות מוחלטת, בגלל שהמזל הטוב בא רק לקטעים שלא מפטפטים עליהם. בקטע השני של התקופה נדלק קשר מעלף בין כוכב אוראנוס השולט במזל דלי, לבין כוכב ונוס השולט במזלות שור ומאזניים. זה אומר שאתם הולכים לעשות מעשים טובים למען אחרים, ואפילו נרשמים לפעולות של נתינה והתנדבות. זה לא פלא שהסמל שלכם הוא מישהו שיוצק מים משני כדים, שמייצג את הרצון שלכם להרוות את האנושות ולהעניק לה מחוכמתכם ומכישוריכם.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

מהחופש הגדול ועד ראש השנה:
הקטע הזה מייצג את תקופת הקיץ ואת הכוכב שלכם אוראנוס, שמתנשק עכשיו עם האנרגיות של הכוכבים מרקורי ויופיטר. בימים אלה אתם בורחים מקשר עם מישהו שכל מה שיש לו בראש זה רק לעשות שטויות ולהביא לעצמו כמה שיותר התרגשות. צפוי לכם שינוי חיובי שייקח אתכם למקומות עם סטייל מכובד, יוקרתי ואופנתי. אתם קולטים שהגיע הזמן לתפוס קצת יציבות בחיים שלכם. בקטע השני של התקופה אתם ממוקדים באנרגיות הרומנטיות של כוכב ונוס [כוכב האהבה], ורואים איך הן זורמות ישר אל הכוכב שלכם אוראנוס. יותר מדי זמן הסכמתם להתפשר על דברים שהיו חשובים בשבילכם. עכשיו הגיע הזמן לארגן לעצמכם קטעים שעושים לכם טוב. הקטעים שאתם ממש נהנים מהם יבואו לכם בחברת אנשים שיש להם המון ניסיון. מותר לכם לראות בזה סימן למה שצפוי לכם בהמשך.

מראש השנה ועד חנוכה: הקטע הזה מייצג את תקופת הסתיו והחורף, ויש מצב שאתם זורמים עכשיו עם משהו [אולי תחביב, אולי רומן] שהתחלתם איתו לפני איזה שנה. כל זה בזכות האנרגיות התקשורתיות של כוכב מרקורי, שהוא הכוכב של מזל תאומים. מישהו שעשה לכם הרבה בלאגנים בחיים מחליט לפצות אתכם. את הרמזים לשינוי שקרה לו תוכלו למצוא אצל מישהו מהחברים שלו שמשפיע עליו לטובה. בקטע השני של התקופה אתם משקיפים על כוכב ששמו מארס, שחולף בבית השניים עשר, בית החלומות שבמפה האסטרולוגית שלכם. אתם מגשימים חלום שרבים וטובים אמרו לעצמם בלב שאתם בטח תיכשלו בו. ייתכן שהם האמינו שאתם מנסים לנגוס ביותר ממה שתצליחו לבלוע. זה הזמן לחשוף את הלב שלכם בפני מישהו שאתם נמשכים אליו, גם אם תצטרכו להתמודד עם מבוכה כלשהי או פחד מפדיחות.

סיכום וטיפים:
הרומנטיקה צפויה לזרום לכם אל תוך מקומות שאפילו בחלומות לא באו לכם. ככה פתאום אתם מוכנים לחשוב מחדש על קטעים ועל אפשרויות שעד עכשיו סתם פחדתם להיכנס לתוכם. צפויים לכם ימים קסומים בחברת אנשים מאוד לא שגרתיים, בדיוק כמו שאתם אוהבים. זה גם הזמן לבגדים ולתכשיטים עם ראש לא שגרתי. מקוריות מביאה לכם מזל והצלחה, אבל שמרנות מעכבת ובולמת אתכם. כל מה שקורה לכם דורש סודיות מוחלטת, בגלל שהמזל הטוב בא רק לקטעים שלא מפטפטים עליהם.

מה עושים עכשיו?

מתייעצים עם אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים בשיחה אישית. המשך....
בא לך לקבל תשובה אישית מקוראת בקלפים? לפרטים מלאים.
מקבלים טיפים של מיסטיקנים מובילים ישירות לתיבת הדואר. בחינם
מורידים את אפליקציית האייפון של אלטרנטיבלי. בחינם.
מה אומר תאריך הלידה/ השם שלך? עכשיו אפשר לשאול בשיחה פרטית כל שאלה נומרולוגית מומלצת. לפרטים מלאים.


יצירת קשר:

רוצה לכתוב לנו? זה המקום!
לחץ/צי כאן ותוכלו ליצור עימנו קשר בכל נושא: שליחת מאמרים, הצטרפות לצוות כותבי הערוץ, קבלת מידע כללי ובכל נושא אחר.

אור ואהבה
צוות אלטרנטיבלי והערוץ

  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

0