מדורי תוכן

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן

הורוסקופ שנתי לצעירים 2012- מזל קשת

בואו לקרוא ולדעת לפני כולם מה צופים הכוכבים בהורוסקופ שנתי מיוחד לתחומים שבאמת חשובים לצעירים.

מאת
תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים 2012. תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים 2012.

קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: בקטע הראשון של התקופה אתם זורמים עם הכוכב שלכם יופיטר (השולט בכם), ורואים איך הוא מתנדנד על הגבול שבין המזלות טלה ושור. אל תתרגשו אם גם הקטעים שיבואו לכם ייראו מבחוץ כאילו הם על נדנדנה או משהו כזה. רק שתדעו שבכלל לא בטוח שיציבות מביאה איתה אושר, בגלל שלפעמים היא יכולה גם לשעמם. בקטע השני של התקופה אתם מארחים כוכבים שמביאים לכם מזל ושקוראים להם ונוס ויופיטר. זה אומר שצפויות לכם התרגשויות גם בדרך לבית ספר וגם [בעיקר] בדרך חזרה ממנו. בזמן הזה אתם מקבלים הצעה שאי אפשר לסרב לה. בהתחלה אתם לא יודעים איך לאכול אותה, אבל מהר מאוד אתם זורמים איתה לאן שצריך.

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: כבר בימים הראשונים של הקטע האביבי הזה אתם עוקבים אחרי כוכב אהבה שקוראים לו וונוס, שעושה כיף גדול לנקודה הרומנטית במפה האסטרולוגית שלכם, שקוראים לה הבית השביעי. למרות ואפילו שאתם לא רגועים בגלל פגישה מוטרפת עם מישהו שלא פגשתם המון זמן, יש מצב שהוא כל הזמן הזה חשב עליכם. אל תרגישו לא נעים לדבר איתו רק על הזיכרונות הטובים שלכם איתו ופשוט לשכוח את הזיכרונות הרעים. בקטע השני של התקופה אתם מושפעים מאנרגיות מוטרפות שזורמות מכוכב מחשמל שקוראים לו אוראנוס, ישר אל הכוכב שלכם יופיטר. מדובר בפגישה מדהימה בין שני כוכבים ענקיים. בקטעים שבין בנים לבנות היחסים זורמים בקצב משוגע ומוטרף, ויש מצב שזה בחברת מישהו שרק עכשיו הצליח להשתחרר מפרשייה מביכה. כל הקטע הזה הוא סבבה ובכיף, רק אל תתנדבו לתפקד בתור הפסיכולוגים שלו. אתם לא.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: הקטע הזה מייצג את תקופת הקיץ ואת הכוכב שלכם יופיטר, שנהנה מן האנרגיות של כוכב חלומי ששמו ונוס. החיים הרומנטיים שלכם זוהרים הרבה יותר ממה שאתם מפרגנים לעצמכם. אין לכם שום סיבה להרגיש נחיתות או חוסר ביטחון מול יצורים שחצניים. אתם עורכים שינויים מפתיעים בהופעה החיצונית שלכם. הנומרולוגיה מביאה לכם הצלחות מדהימות עם אנשים שחיבור אותיות השם שלהם או המספרים תאריך הלידה שלהם נותנים את המספר 8, שהוא מספר משגע בשביל להקפיץ לכם את הכסף ואת דמי הכיס. בקטע השני של התקופה אתם תופסים ראש טוב עם הנקודה הרומנטית במפה האסטרולוגית שלכם, ועם מישהו שאתם מתפללים לקבל ממנו הצעה אישית. המישהו הזה מתקשר ועושה את מה שרציתם שיעשה. סבבה, רק שעכשיו אתם צריכים לשים עין על כל אלה שמקנאים בכם וגם על אלה שלא מפסיקים לרכל.

מראש השנה ועד חנוכה: הקטע הזה מייצג את תקופת הסתי והחורף, ואת הכוכב שלכם יופיטר, שתופס אחלה יחסים עם האנרגיות של השמש. זה אומר שמישהו שניסה להוריד לכם את הביטחון העצמי שלכם יוצא מהתמונה ונעלם. יש מצב שהרבה דברים מסתדרים לטובתכם גם בלי שתאלצו להתאמץ [סבבה, מה רע ?]. יש מישהו שלא מבסוט מהקשרים הרומנטיים שאתם גולשים איתם. כדאי שתסבירו לו שזו הבעיה שלו, לא שלכם. בחציה השני של התקופה אתם ממשיכים להנות מן האנרגיות של השמש, רק שהפעם אתם מארחים אותה בבית הראשון שנמצא במפה האסטרולוגית שלכם. הקטע הזה לוקח אתכם להבין את הסמל שלכם, שהוא אדם [קשת יורה חץ] שהחלק התחתון שלו הוא סוס דוהר. הסמל מייצג את האהבה שלכם לטבע, לנדודים, להרפתקאות ולחופש. בימים אלה תהיה לכם הזדמנות לחבר בין הסמל שלכם לבין מה שמתרחש במציאות.

סיכום וטיפים: אל תתרגשו אם הקטעים שיבואו לכם ייראו מבחוץ כאילו הם על נדנדנה או משהו כזה. רק שתדעו שבכלל לא בטוח שיציבות מביאה איתה אושר, בגלל שלפעמים היא יכולה גם לשעמם. צפויות לכם התרגשויות בדרך לבית ספר וגם [בעיקר] בדרך חזרה ממנו. בזמן הזה אתם מקבלים הצעה שאי אפשר לסרב לה. צפויה לכם פגישה מוטרפת עם מישהו שלא פגשתם המון זמן. יש מצב שהוא כל הזמן הזה חשב עליכם. בקטעים שבין בנים לבנות היחסים זורמים בקצב משוגע ומוטרף, ואתם מוצאים את עצמכם בחברת מישהו שרק עכשיו הצליח להשתחרר מפרשייה מביכה.

מה עושים עכשיו?

מתייעצים עם אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים בשיחה אישית. המשך....
בא לך לקבל תשובה אישית מקוראת בקלפים? לפרטים מלאים.
מקבלים טיפים של מיסטיקנים מובילים ישירות לתיבת הדואר. בחינם
מורידים את אפליקציית האייפון של אלטרנטיבלי. בחינם.
מה אומר תאריך הלידה/ השם שלך? עכשיו אפשר לשאול בשיחה פרטית כל שאלה נומרולוגית מומלצת. לפרטים מלאים.


יצירת קשר:

רוצה לכתוב לנו? זה המקום!
לחץ/צי כאן ותוכלו ליצור עימנו קשר בכל נושא: שליחת מאמרים, הצטרפות לצוות כותבי הערוץ, קבלת מידע כללי ובכל נושא אחר.

אור ואהבה
צוות אלטרנטיבלי והערוץ

  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

0