מדורי תוכן

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן

הורוסקופ שנתי לצעירים 2012- מזל עקרב

בואו לקרוא ולדעת לפני כולם מה צופים הכוכבים בהורוסקופ שנתי מיוחד לתחומים שבאמת חשובים לצעירים.

מאת
תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים 2012. תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים 2012.

קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: בקטע הראשון של התקופה כוכב פלוטו שהוא הקמע של מזלכם עושה עיניים לכוכב שקורים לו מרקורי. מרקורי הוא הקמע של המזלות תאומים ובתולה, וזה אומר שצפויים לכם אחלה יחסים עם המזלות האלה. בתקופה הזו יש מצב שאתם מצליחים להתברג לתוך מקום עם סטייל, ואתם לא צריכים אף אחד בשביל שזה יצליח לכם. חבל על האנרגיה שאתם מבזבזים על אנשים שלא רוצים לעזור לכם. בקטע השני של התקופה אתם זורמים עם נקודת האהבה שנמצאת במפה האסטרולוגית שלכם, ורואים בה את הכוכבים יופיטר וונוס. זה אומר שיש מישהו שנורא רוצה שתתחילו להתייחס אליו בשביל לסגור בחזרה את השברים של הלב שלו. עושה רושם שהוא בעצמו ממש מתאמץ בכיוון. מישהו בפוזה של שדכן או משהו כזה 'מצליח' רק לקלקל לכם ואתם לא צריכים אותו. יש מצב שתצטרכו לשקול מחדש את כל היחסים שלכם איתו.

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: כבר בימים הראשונים של הקטע האביבי הזה אתם זוכים באנרגיות מדהימות, שנופלות עליכם ישר ממקום בשמיים ששייך למזל בתולה. האנרגיות האלה עוזרות לכם להתחבר עם מחזרים מהמזל הזה. חוץ מזה עושה רושם שתצטרכו להוציא לעצמכם מהראש את הקשרים עם מישהו מעצבן, שלא רק שהוא לא עושה לכם טוב, אלא אפילו מקלקל לכם. בקטע השני של התקופה אתם פוגשים את הכוכבים ונוס ויופיטר כשהם נכנסים לתוך הבית השמיני שנמצא במפת הלידה שלכם, שהוא הבית שאחראי על הקטעים הרומנטיים והאינטימיים. אתם משקיעים נשמה ואנרגיה בקשר אחר שהחלטתם ללכת עליו. כל זה הוא סבבה, אבל רק בתנאי שהצד השני מעריך ומכבד את מה שאתם עושים לטובת הקשר.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

מהחופש הגדול ועד ראש השנה:
הקטע הזה מייצג את תקופת הקיץ ואת הכוכב שלכם פלוטו, שמקיים קשרים מאתגרים עם הכוכבים אוראנוס ומארס. אלה ימים שבהם בא לכם לעשות קצת כסף. זה קטע שצפויה לכם איתו אחלה הצלחה, כל עוד לא תיפלו בתוך מלכודת תחמנית של אנשים שמבטיחים לכם ולא מקיימים. שימו לב לבן אדם מעצבן שדורש מכם השקעה ענקית, אבל לא ממש מבטיח לכם תמורה. בקטע השני של התקופה אתם מארחים את כוכב מארס, שמקיים קשרים צמודים עם הכוכב שלכם פלוטו. הרקיע שופך זהב בשביל אלה מביניכם שרוצים להתפתח בכיוונים יצירתיים כמו מוסיקה, ציור, אופנה, משחק, ריקוד וכאלה. אם אתם יודעים מה יכול לעשות לכם טוב, כדאי שתנפנפו מעליכם את כל אותם אנשים שמבלבלים אתכם בעצותיהם.

מראש השנה ועד חנוכה: הקטע הזה מייצג את תקופת הסתיו והחורף, ועושה רושם  שהכוכב שלכם פלוטו נהנה מקשרים חדשים שנוצרים בינו לבין כוכבים השולטים במזלות אריה, בתולה, תאומים ודגים. אתם חוגגים בפרשייה שהיא כאילו סוד ביניכם לבין מישהו שאתם זורמים איתו. רק שתדעו שככה היא גם צריכה להישאר, הפרשייה הזו זורמת וחוגגת. בחצי השני של התקופה ובזכות ההשפעה של כוכב סטורן על הכוכב שלכם פלוטו, אתם מעדיפים להחליף קטעים הרפתקניים בקטעים שפויים ויציבים. כל זה הוא סבבה, אבל אל תנסו ללכת ראש בראש מול העקרונות של מישהו שאתם נמשכים אליו. זה אומר שבשביל לקבל ממנו משהו תצטרכו גם לתת לו משהו. ככה זה בחיים.

סיכום וטיפים: אתם מצליחים להתברג לתוך מקום עם סטייל, ואתם לא צריכים אף אחד בשביל שזה יצליח לכם. חבל על האנרגיה שאתם מבזבזים על אנשים שלא רוצים לעזור לכם. צפויים אחלה קטעים עם מחזרים מהמזלות תאומים ובתולה. יש מישהו שנורא רוצה שתתחילו להתייחס אליו בשביל לסגור בחזרה את השברים של הלב שלו. אתם משקיעים נשמה ואנרגיה בקשר שהחלטתם ללכת עליו. כל זה הוא סבבה, אבל בתנאי שהצד השני מעריך ומכבד את מה שאתם עושים לטובת הקשר. אתם חוגגים בפרשייה שהיא כאילו סוד ביניכם לבין מישהו שאתם זורמים איתו. רק שתדעו שככה היא גם צריכה להישאר.

מה עושים עכשיו?

מתייעצים עם אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים בשיחה אישית. המשך....
בא לך לקבל תשובה אישית מקוראת בקלפים? לפרטים מלאים.
מקבלים טיפים של מיסטיקנים מובילים ישירות לתיבת הדואר. בחינם
מורידים את אפליקציית האייפון של אלטרנטיבלי. בחינם.
מה אומר תאריך הלידה/ השם שלך? עכשיו אפשר לשאול בשיחה פרטית כל שאלה נומרולוגית מומלצת. לפרטים מלאים.


יצירת קשר:

רוצה לכתוב לנו? זה המקום!
לחץ/צי כאן ותוכלו ליצור עימנו קשר בכל נושא: שליחת מאמרים, הצטרפות לצוות כותבי הערוץ, קבלת מידע כללי ובכל נושא אחר.

אור ואהבה
צוות אלטרנטיבלי והערוץ

  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

0