מדורי תוכן

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן

הורוסקופ שנתי לצעירים 2012- מזל מאזניים

בואו לקרוא ולדעת לפני כולם מה צופים הכוכבים בהורוסקופ שנתי מיוחד לתחומים שבאמת חשובים לצעירים.

מאת
תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים 2012. תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים 2012.

קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: בקטע הראשון של התקופה כוכב אהבה שקוראים לו ונוס שולט בחיים שלכם ומקיים קשרים רומנטיים עם כוכב ששמו סטורן. כוכב סטורן רומז שצפויה לכם אחלה אנרגיה טובה עם הרבה מזל. אנשים שתמיד שמחים לעזור לכם מצטרפים אל תחושת האושר שאתם חווים בימים אלה. יש ביניהם גם כאלה שרק עתה הצטרפו אל מעגל חייכם. בקטע השני של התקופה אתם יונקים אנרגיות חולמניות ישר מכוכב ששמו נפטון, שנמצא עכשיו במקום מה זה רומנטי. לא פלא שזורמים אליכם קשרים יפים עם מחזרים ממזל דגים. יהיה מישהו שינסה לצבור נקודות בליבכם בעזרת התנהגות שלא ממש מתאימה לו. אתם מסבירים לו שהכי טוב עבורו זה לנהוג בטבעיות. השביל של האהבה מפגיש אתכם עם מקום מהסרטים. כאשר הסיפור הזה קורה לכם, אל תנסו לגרור אותו בכוח אל משהו רציני. אל תלחצו ותנו לדברים להבשיל.

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: כבר בימים הראשונים של הקטע האביבי הזה אתם נהנים מאנרגיות חיוביות שזורמות אליכם מנקודה בשמיים שקשורה למזל דגים. זו תקופה שממש משפריצה אנרגיות מסתוריות וסודיות שעושות לכם טוב. מצד שני, יהיו כל מיני אנשים שיגידו שהסיפור הזה קצת מגוחך עליכם. אל תנסו לצאת בסדר עם כל העולם, מספיק שאתם תהיו מבסוטים. בקטע השני של התקופה אתם מושפעים מהקרניים הטובות של השמש, שמציצה אלינו ועלינו מתוך מזל תאומים. אלה אחלה ימים בשביל נסיעות וטיולים, גם אם האנרגיות האלה לא ממש מדברות אליכם. מישהו שממש דלוק עליכם מוכן לארגן לכם היכרות עם קטע מאוד אישי ופרטי בחיים שלו. כדאי שתתייחסו לדברים כאילו אתם עצמכם מככבים בתוכם.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: הקטע הזה מייצג את תקופת הקיץ, ואת הכוכב שלכם וונוס שנכנס עכשיו לנקודה בשמיים שיש לה אופי קליל, מקסים ותקשורתי. חבל לבזבז את האנרגיות הממוזלות על סתם שטויות, מכיוון שהימים אלה נוצרו בשביל משהו גדול באמת. אתם עולים על מסלול שמאפשר לכם להחליף תחום לימודים מעצבן בתחום לימודים אחר ומרתק. סבבה, רק שבשביל הסיפור הזה תצטרכו לסגור לעצמכם סטייל של חשיבה מחוץ לקופסה. בקטע השני של התקופה אתם קולטים את הכוכב שלכם ונוס כשהוא מקיים קשרים יפים ומוטרפים עם כוכב מחשמל ששמו אוראנוס. זה אומר שיש מישהו שיודע שניצחתם אותו במה שנראה כמו תחרות בענייני אהבה וחברות רומנטית. עם קצת פתיחות וראש טוב תוכלו לשלב איתו ידיים ולהישאר ידידים.

מראש השנה ועד חנוכה: הקטע הזה מייצג את תקופת הסתיו והחורף. יש מצב שהשמש במזל מאזניים, יחד עם הקרבה אל יום ההולדת ואל כוכב סטורן – עושה טוב לאלה מביניכם שבראש שלהם זה לייצב את חיי האהבה שלהם. מישהו שמפורסם בקשיחות ובאדישות שלו מראה לכם שהוא יודע להיות גם רגיש ומתחשב. פתאום מתברר שחוץ מירידות ועקיצות וכאלה יש לו הרבה מה להציע לכם. בקטע השני של התקופה אתם עוקבים אחרי התנועות של כוכב אוראנוס, שמטייל בבית האהבה שלכם. אוראנוס אחראי על הפתעות וחידושים, אבל גם על פרידות וניתוקים. זה הזמן לקבל החלטות חשובות. אתם פוגשים אנשים שדמיינתם אותם ממש הפוכים ממה שהם במציאות. אל תרשו לעיניים שלכם לבלבל לכם את החושים.

סיכום וטיפים: אנשים שתמיד שמחים לעזור לכם מצטרפים אל הרגשת האושר שעוברת עליכם. מישהו ינסה לצבור נקודות בליבכם בעזרת התנהגות שלא ממש מתאימה לו. קופידון מפגיש אתכם עם מקום מהסרטים. זורמות אליכם אנרגיות חיוביות מנקודה בשמיים שקשורה למזל דגים. זו שנה שממש משפריצה אנרגיות מסתוריות וסודיות שעושות לכם טוב. מישהו שממש דלוק עליכם מוכן לארגן לכם היכרות עם קטע מאוד אישי ופרטי בחיים שלו. צפויה אחלה שנה בשביל נסיעות וטיולים, גם אם הקטעים האלה לא ממש מדברים אליכם.

מה עושים עכשיו?

מתייעצים עם אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים בשיחה אישית. המשך....
בא לך לקבל תשובה אישית מקוראת בקלפים? לפרטים מלאים.
מקבלים טיפים של מיסטיקנים מובילים ישירות לתיבת הדואר. בחינם
מורידים את אפליקציית האייפון של אלטרנטיבלי. בחינם.
מה אומר תאריך הלידה/ השם שלך? עכשיו אפשר לשאול בשיחה פרטית כל שאלה נומרולוגית מומלצת. לפרטים מלאים.


יצירת קשר:

רוצה לכתוב לנו? זה המקום!
לחץ/צי כאן ותוכלו ליצור עימנו קשר בכל נושא: שליחת מאמרים, הצטרפות לצוות כותבי הערוץ, קבלת מידע כללי ובכל נושא אחר.

אור ואהבה
צוות אלטרנטיבלי והערוץ

  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

0