מדורי תוכן

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן

הורוסקופ שנתי לצעירים 2012- מזל בתולה

בואו לקרוא ולדעת לפני כולם מה צופים הכוכבים בהורוסקופ שנתי מיוחד לתחומים שבאמת חשובים לצעירים.

מאת
תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים 2012. תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים 2012.

קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: בקטע הראשון של התקופה כוכב שקוראים לו מרקורי מביא לכם סיפור עם כוכב שקוראים לו פלוטו, שמביא לכם היכרות עם מישהו שעושה לכם בחינות. זה אומר שהוא מגשש אצלכם עוד לפני שהוא מגלה לכם את הרגשות שיש לו כלפיכם. כמו שזה נראה אז לא אכפת לכם לזרום איתו. יש מצב שהמישהו הזה הוא ממזל עקרב. בקטע השני של התקופה כוכב שקוראים לו נפטון נכנס אל תוך הנקודה הכי רומנטית במפה האסטרולוגית שלכם. נפטון הוא כוכב עם ראש רומנטי, שלוקח אתכם אל חיזור מוטרף של פעם בחיים. עושה רושם שאתם בעננים מהקטע הזה. פתאום נעלמים כל אותם אנשים שפעם אמרו לכם שזה לא יכול להיות.

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: כבר בימים הראשונים של הקטע האביבי הזה אתם מקיימים יחסים הרמוניים עם האנרגיות של מזל גדי. זה אומר שהולכים לרוץ לכם קטעים עם מי שנולדו ב-מזל הזה [גדי], כמו גם עם כל מי שמספר המזל שלו הוא 4. העובדה שאתם כאלה מתחשבים ומפרגנים לא מאפשרת לכם לפגוע במתחרים שלכם גם כאשר הם מלכלכים עליכם, אבל יש מצב שבסוף גם הם ירצו להתפייס. בקטע השני של התקופה אתם פוגשים את הכוכבים יופיטר וונוס כשהם יושבים אצלכם על נקודה שמביאה לכם מזל בכל מה שקשור לשופינג. דברים שעד עכשיו הסתתרו מהעיניים שלכם וגם אנשים שנעלמו לכם יחזרו ויעשו קאמבק ענק. אתם לא ממש מצליחים להבין עד הסוף את החוויות הרגשיות שעוברות עליכם. כמו שזה נראה, אז יש דברים שצריכים להישאר בקטע של סודות.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: הקטע הזה מייצג את תקופת הקיץ ואת הטיולים של הכוכב שלכם מרקורי בבית החלומות, הבית השניים עשר שנמצא במפת הלידה שלכם. יבואו לכם אנרגיות מדהימות במקומות זוהרים ועם הרבה סטייל. אלה מכם שהתמודדו עם דימוי עצמי שלילי [גם חוסר ביטחון עצמי] ירגישו עכשיו הרבה יותר טוב עם עצמם. בקטע השני של התקופה אתם מארחים את השמש ואת מרקורי, שמביא איתו אנרגיות מה זה מוטרפות. משהו שבשבילכם הוא עניין של קלי קלות יכול להתפרש בעיני אחרים כשיא היצירתיות. אל תמכרו בזול את מה שאתם יכולים למכור ביוקר. חפצים ובגדים שמביאים מזל ושעד היום לא ממש קפצו לתוך העיניים שלכם מתחילים להופיע בכל מקום. אחדים מהם אתם אפילו קונים בכסף.

מראש השנה ועד חנוכה: הקטע הזה מייצג את תקופת הסתיו והחורף, ואת כוכב ונוס (כוכב היופי והאהבה) בבית הראשון שנמצא במפת הלידה שלכם, ושמביא לכם הופעה חיצונית זוהרת מהרגיל. גם אם נורא בא לכם לחזר אחרי מישהו שהלב שלכם הולך אחריו, כדאי שתוודאו ככה טוב טוב שהוא פנוי לפרשייה מחייבת של יחסים. בקטע השני של התקופה אתם מארחים את השמש בנקודה אסטרולוגית שקוראים לה בית המשפחה. זה הזמן לעשות למען יקיריכם את כל מה שפספסתם בעונה הקודמת. כדאי לכם למצוא זמן פנוי לבילוי עם אנשים שאתם אוהבים, בשביל למנוע מעצמכם רגשי אשמה שאולי אתם לא בסדר איתם. סיפור אהבה שרק לפני לא הרבה זמן נראה מוטרף והזוי מתחיל לככב במרכז החיים שלכם. אל תאכלו לעצמכם את הלב בגלל שטויות קטנות וקטנוניות. פשוט תזרמו.

סיכום וטיפים: צפויה לכם היכרות עם מישהו שמגשש אצלכם עוד לפני שהוא מגלה לכם את הרגשות שיש לו כלפיכם. צפוי לכם חיזור מוטרף של פעם בחיים. הולכים לרוץ לכם קטעים עם מי שנולדו במזל גדי, כמו גם עם כל מי שמספר המזל שלו הוא 4. צפוי לכם מזל בכל מה שקשור לשופינג של בגדים וכאלה. דברים שעד עכשיו הסתתרו מהעיניים שלכם וגם אנשים שנעלמו לכם, יחזרו ויעשו קאמבק ענק.

מה עושים עכשיו?

מתייעצים עם אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים בשיחה אישית. המשך....
בא לך לקבל תשובה אישית מקוראת בקלפים? לפרטים מלאים.
מקבלים טיפים של מיסטיקנים מובילים ישירות לתיבת הדואר. בחינם
מורידים את אפליקציית האייפון של אלטרנטיבלי. בחינם.
מה אומר תאריך הלידה/ השם שלך? עכשיו אפשר לשאול בשיחה פרטית כל שאלה נומרולוגית מומלצת. לפרטים מלאים.


יצירת קשר:

רוצה לכתוב לנו? זה המקום!
לחץ/צי כאן ותוכלו ליצור עימנו קשר בכל נושא: שליחת מאמרים, הצטרפות לצוות כותבי הערוץ, קבלת מידע כללי ובכל נושא אחר.

אור ואהבה
צוות אלטרנטיבלי והערוץ

  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

0