מדורי תוכן

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן

הורוסקופ שנתי לצעירים 2012- מזל אריה

בואו לקרוא ולדעת לפני כולם מה צופים הכוכבים בהורוסקופ שנתי מיוחד לתחומים שבאמת חשובים לצעירים.

מאת
תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים 2012. תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים 2012.

קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: בקטע הראשון של התקופה השמש ששולטת במזלכם מוצאת את עצמה מציצה אלינו על רקע מקום בשמיים שקוראים לו מזל גדי, כשהיא בשכנות לכוכבים מרקורי ופלוטו. המצב של הכוכבים האלה גורם לכם לפרוח בתקופת החורף, תוך 'פזילה' אל תקופת האביב, מה שעשוי לבשר על 'לוק' שובר לבבות והופעה חיצונית מדהימה. מישהו שלא ממש האמנתם לסיפורים שהוא סיפר לכם בקטע של אהבות וכאלה משתף אתכם בחוויות שלו ואתם רואים שהוא לא ממש שיקר. הקטע הזה לוהט יותר מדי בשביל להגיד אותו לאחרים. בקטע השני של התקופה כוכב ששמו נפטון מכניס את הקרניים שלו אל תוך הבית השמיני שנמצא במפה האסטרולוגית שלכם, שזה הבית שאחראי על כל מה שקורה לכם בקטעים האינטימיים. אז במקום 'להשתגע' עם עצמכם בכל מה שהולך איתכם בקטע הרומנטי, כדאי שפשוט תיקחו צ'אנס ותהמרו על הצגת שאלות ישירות למי שצריך. זה גם הזמן להציף את המבוגרים [הורים ומורים] במסרים ישירים, עד שהם יחליטו לזרום עם הראש שלכם.

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: כבר בימים הראשונים של הקטע האביבי הזה אתם מושפעים מכוכב שקוראים לו יופיטר, שמביא הרבה הצלחה ללימודים שלכם. יופיטר הוא כוכב של מזל. נקודה. אבל גם אתם צריכים להשקיע בשביל לעזור ליופיטר שיוכל לעזור לכם. הצעות ומסרים שהתפללתם לקבל אותם מגיעים אליכם כאילו בטבעיות. המזל אתכם, כל זמן שתקפידו לשמור בסוד את מה שבאמת הולך איתכם. בקטע השני של התקופה אתם זורמים עם השמש ישר אל מזל תאומים, ששייך למשהו שקוראים לו יסוד האוויר. איך שזה נראה אז אתם הולכים לתפוס ראש טוב עם המזל הזה. אל תתרגשו בגלל אנשים שמחליטים לרכל עליכם. אין לכם מה להתבייש בכל מה שקשור לדברים שבלב ובכלל. צפויות בשורות טובות הקשורות למישהו מהחברים שלכם.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: הקטע הזה מייצג את תקופת הקיץ ואת ביקורו של כוכב מרקורי במזלכם. כל מיני אנשים  שתלטנים יירמזו לכם שתפסתם כיוון עצמאי מדי ונועז מדי לטעמם, אבל האמת היא שאתם פשוט עושים את מה שבראש שלכם. בילויים חלומיים שתמיד חלמתם לפרוץ לתוכם נופלים עליכם כאילו במקרה. יש מצב שמישהו הקשיב לתפילות שלכם. בקטע השני של התקופה אתם צופים בשמש, שעושה תרגילים על רקע גזרת שמיים שקוראים לה מזל בתולה. אל תתרגשו אם יהיו מי שיגידו שהפכתם להיות ביקורתיים וקטנוניים מדי לטעמם. מהלך מוטרף שאתם הולכים עליו מצליח לשבור את האדישות של מישהו מדהים. ככה פתאום הוא מתחיל לעשות קולות של מעוניין.

מראש השנה ועד חנוכה: הקטע הזה מייצג את תקופת הסתיו והחורף, וכבר רואים את השמש שלכם בגזרת מזל מאזניים. היחסים של השמש עם כוכב ששמו יופיטר רומזים על השפעות שמגיעות אליכם מחו"ל. אל תפחדו לקחת על עצמכם משימה שממבט ראשון נראית כאילו היא גדולה עליכם. אם אחרים יכלו ויכולים אין סיבה שאתם לא. בקטע השני של התקופה אתם פוגשים את כוכב נפטון, שמשגר פגזים של אנרגיה יצירתית ישר אל השמש שלכם. ההצלחות שלכם בקטע אומנותי מתחילות לסקרן מישהו שיש לו אחלה קשרים. בשביל לתפוס איתכם דיבור הוא יהיה מוכן להוריד מעצמו את הפוזה. בימים האלה צפויים לכם מסעות מהממים במקומות מסתוריים. עושה רושם שמדובר בקטע שמתבשל במוח שלכם בהכי ספונטאניות, ומתגשם לכם ישר אחרי שהחלטתם ללכת עליו.

סיכום וטיפים: צפוי לכם 'לוק' שובר לבבות והופעה חיצונית מדהימה. מישהו שלא ממש האמנתם לסיפורים שהוא סיפר לכם בקטע של אהבות וכאלה משתף אתכם בחוויות שלו ואתם רואים שהוא לא ממש שיקר. במקום 'להשתגע עם עצמכם בכל מה שהולך איתכם בקטע הרומנטי, כדאי שפשוט תיקחו צ'אנס ותהמרו על הצגת שאלות ישירות למי שצריך. כוכב שקוראים לו יופיטר מביא הרבה הצלחה ללימודים שלכם. הצעות ומסרים שהתפללתם לקבל אותם מגיעים אליכם כאילו בטבעיות. אל תתרגשו בגלל אנשים שמחליטים לרכל עליכם. אין לכם מה להתבייש בכל מה שקשור לדברים שבלב ובכלל.

מה עושים עכשיו?

מתייעצים עם אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים בשיחה אישית. המשך....
בא לך לקבל תשובה אישית מקוראת בקלפים? לפרטים מלאים.
מקבלים טיפים של מיסטיקנים מובילים ישירות לתיבת הדואר. בחינם
מורידים את אפליקציית האייפון של אלטרנטיבלי. בחינם.
מה אומר תאריך הלידה/ השם שלך? עכשיו אפשר לשאול בשיחה פרטית כל שאלה נומרולוגית מומלצת. לפרטים מלאים.


יצירת קשר:

רוצה לכתוב לנו? זה המקום!
לחץ/צי כאן ותוכלו ליצור עימנו קשר בכל נושא: שליחת מאמרים, הצטרפות לצוות כותבי הערוץ, קבלת מידע כללי ובכל נושא אחר.

אור ואהבה
צוות אלטרנטיבלי והערוץ

  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

0