מדורי תוכן

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן

הורוסקופ שנתי לצעירים 2012- מזל סרטן

בואו לקרוא ולדעת לפני כולם מה צופים הכוכבים בהורוסקופ שנתי מיוחד לתחומים שבאמת חשובים לצעירים.

מאת
תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים 2012. תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים 2012.

קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: בקטע הראשון של התקופה אתם מושפעים מנקודה רומנטית שנמצאת בתוך המפה האסטרולוגית שלכם. יש מצב לקטע מפוצץ עם כוכבים שנוהגים להתווכח אלה עם אלה, מה שמזמין ימים סוערים ושטופים באקשן. צפויים לכם מפגשים עם מישהו ש'גנב' לכם את הלב. לפני שאתם מתוודים בפניו על מה שקורה אצלכם בפנים, כדאי שתבדקו איתו שגם הוא לא ממש אדיש כלפיכם. בקטע השני של התקופה אתם מוצאים בנקודה הרומנטית שלכם כוכב מסתורי ששמו פלוטו, שמקיים קשרים צמודים עם מזל שור ועם כוכבים שקוראים להם יופיטר וונוס. הקטע הזה זורק אתכם לתוך תחביב שעדיין אין לכם ניסיון בו, אבל הדברים הולכים ומשתפרים ככל שאתם משקיעים בו יותר ויותר. גם אם אתם מוכנים להישבע שאין לכם בעיה להשתלב בו, עדיין כדאי שתתייעצו עם מי שכבר היה בסרט הזה.

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: כבר בימים הראשונים של הקטע האביבי הזה אתם מרגישים את ההשפעה של כוכב ונוס על נקודה במפה האסטרולוגית שקוראים לה 'בית החלומות'. זה אחלה חיבור נומרולוגי [גם רב עוצמה] שמביא לכם מזל בכל הימים הזוגיים בשבוע (שני, רביעי ושישי) בכל התקופה הזו. אם בא לכם להציע הצעה שאי אפשר לסרב לה כדאי שתעשו את זה עכשיו. בקטע השני של התקופה אתם פותחים את הלב שלכם בפני כוכב מרקורי שהגיע להתארח ולקיים קשרים עם כוכב פלוטו, שמביא לכם קשרים עם מזל עקרב, ועם כוכב מארס שמסדר לכם יחסים עם מזל טלה. בשביל לזרז את ההצלחה בחיים שלכם, כדאי לכם למחוק מהיומן שלכם את מי שלא מחזיר לכם אהבה. הדברים הטובים באמת יתחילו לזוז ברגע בו תתפכחו מאשליות. יש מצב שאתם סתם מרגישים אשמים בגלל משהו שבכלל לא עשיתם.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: הקטע הזה מייצג את תקופת הקיץ, שההתחלה שלו מבשרת על חודש ימי ההולדת שלכם, כמו גם על אירוח השמש שמקיימת קשר מאתגר עם כוכב כבד ששמו סטורן. הקטע הזה עם סטורן עשוי להודיע על קשר רציני עם מישהו איכותי. הפנויים והפנויות שביניכם יכולים להוביל את הרומן הזה אל משהו שווה, אבל בתנאי שתפסיקו לחלום על פרשייה שיצאה לכם מהחיים. בקטע השני של התקופה אתם מושפעים מן האנרגיות המוטרפות של כוכב אוראנוס, שמביא איתו מזל והצלחה לכל אלה שאוהבים את תחום המחשבים והאינטרנט. בשביל לעשות לעצמכם טוב בנשמה כדאי שגם תצאו לאיזה מסע של יחסי ציבור שיפרסם אתכם. אל תשכחו שהמזל מגיע כאשר הבן אדם עצמו מפרגן לעצמו.

מראש השנה ועד חנוכה: הקטע הזה מייצג את תקופת הסתיו והחורף. הפעם כוכב יופיטר בבית החלומות שלכם, והוא מגביר אצלכם את תחושת הבטן והחוש השישי שלכם. הוא גם מסדר לכם קטעים עם ילידי מזל קשת ועם כל מי שהמספר 3 הוא מספר המזל שלו. אתם מופתעים כאשר התחביבים שלכם מתחילים לזרום אל תחום שעד עכשיו לא ממש התעסקתם איתו. בקטע השני של התקופה אתם מארחים את כוכב מארס בנקודה הכי רומנטית שבמפה האסטרולוגית שלכם. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם כדאי שתשפכו את הלב בפני מישהו שתמיד מוכן להקשיב לכם. אין לכם מה לדאוג, משום שזו התרופה שאתם זקוקים לה עכשיו. יש מישהו שינסה להשפיע עליכם בעצות שלו, אבל עושה רושם שהניסיון שלו בתחום הרומנטי הוא לא משהו. אז אין לכם סיבה לשמוע לו.

סיכום וטיפים:
צפויים לכם מפגשים עם מישהו ש'גנב' לכם את הלב, רק לפני שאתם מתוודים בפניו על הרגשות שלכם כדאי שתבדקו איתו שגם הוא לא ממש אדיש כלפיכם. אתם נזרקים לתוך תחביב שעדיין אין לכם ניסיון בו, אבל הדברים הולכים ומשתפרים ככל שאתם משקיעים יותר ויותר. חיבור נומרולוגי מביא לכם מזל בכל הימים הזוגיים בשבוע (שני, רביעי ושישי). כוכב ששמו פלוטו מביא לכם קשרים עם מזל עקרב, וכוכב ששמו מארס מסדר לכם יחסים עם מזל טלה. בשביל לזרז את ההצלחה בחיים שלכם כדאי לכם למחוק מהיומן שלכם את מי שלא מחזיר לכם אהבה.

מה עושים עכשיו?

מתייעצים עם אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים בשיחה אישית. המשך....
בא לך לקבל תשובה אישית מקוראת בקלפים? לפרטים מלאים.
מקבלים טיפים של מיסטיקנים מובילים ישירות לתיבת הדואר. בחינם
מורידים את אפליקציית האייפון של אלטרנטיבלי. בחינם.
מה אומר תאריך הלידה/ השם שלך? עכשיו אפשר לשאול בשיחה פרטית כל שאלה נומרולוגית מומלצת. לפרטים מלאים.


יצירת קשר:

רוצה לכתוב לנו? זה המקום!
לחץ/צי כאן ותוכלו ליצור עימנו קשר בכל נושא: שליחת מאמרים, הצטרפות לצוות כותבי הערוץ, קבלת מידע כללי ובכל נושא אחר.

אור ואהבה
צוות אלטרנטיבלי והערוץ

  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

0