מדורי תוכן

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן

הורוסקופ שנתי לצעירים 2012- מזל תאומים

בואו לקרוא ולדעת לפני כולם מה צופים הכוכבים בהורוסקופ שנתי מיוחד לתחומים שבאמת חשובים לצעירים.

מאת
תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים 2012. תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים 2012.

קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: בקטע הראשון של התקופה הכוכב שלכם שקוראים לו מרקורי נמצא במזל גדי, והוא תופס קשרים מפתיעים עם כוכב מסתורי ששמו פלוטו. הקטע הזה מביא לכם אנרגיות רומנטיות וקצת מסתוריות. מישהו שמעריץ אתכם מוכן ללכת בשבילכם עד הסוף, גם אם זה עלול לעשות לו פאדיחות מול החברים שלו. השאלה היא עד כמה אתם מוכנים להרשות לו ולעצמכם להיסחף. בקטע השני של התקופה הכוכב שלכם מרקורי חולף ועובר אל נקודה בשמיים ששייכת ליסוד האש, ותופס דיבור חם ולוהט עם כוכב מוטרף ששמו אוראנוס. מזל והצלחה צפויים לאלה מביניכם שלא פוחדים לתת צ'אנס לקטעים שפעם הקפיצו אתכם. אל תלכו בעיניים עצומות אחרי אנשים שמבטיחים לכם כל מיני דברים לא הגיוניים, בעיקר אם הם כבר שיקרו לכם פעם.

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: כבר בימים הראשונים של הקטע האביבי הזה אתם מכניסים הביתה כוכב אהבה ששמו ונוס, אשר הגיע אליכם לביקורו השנתי. זו בשורה ענקית בשביל הפנויים והפנויות שביניכם, כמו גם בשביל כל אלה שרוצים קצת ריגושים ביחסים הרומנטיים שלהם. אל תפחדו להיכנס לתחרות מול מישהו שבטוח שהוא שווה יותר מכם. בסופו של דבר הוא יאכל לעצמו את הלב כשהוא יראה איך אתם עושים לו בית ספר. בקטע השני של התקופה אתם מארחים את השמש ויחד איתה גם את הכוכבים יופיטר וונוס. השמש מבשרת טובות לכל מה שקשור לשופינג מוטרף שאתם הולכים לעשות, ואילו יופיטר וונוס נפלאים בשביל שידוכים שנופלים עליכם בהפתעה. מישהו בראש טוב מציע לכם רעיון שממבט ראשון נראה משוגע על כל הראש, רק שהקטע הזה עשוי להפגיש אתכם עם הנפש התאומה שלכם.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: הקטע הזה מייצג את תקופת הקיץ ואת הטיולים של הכוכב שלכם מרקורי בבית של מזל אריה, כשהוא מקיים אחלה יחסים עם הכוכבים מארס וונוס. מזל אריה שופך אנרגיה מלכותית על אלה מביניכם החולמים לפתח קריירה בעלת אופי ייצוגי כמו משחק ודוגמנות. כוכב מארס מעניק ברכה ל'לוחמים' שביניכם, ואילו כוכב ונוס עוסק בשידוך שידוכים. בקטע השני של התקופה אתם מארחים כוכב ממוזל ששמו יופיטר, שמקיים קשרים סוערים עם הכוכבים מרקורי וונוס. החיבור המדהים הזה הוא סבבה בשביל אלה מביניכם שהולכים בכיוון של תקשורת, כמו גם בשביל כל מי שאוהבים נסיעות, טיולים, מסעות וניידות רבה. אתם מצליחים להרים קטע אשר רבים וטובים נפלו איתו.

מראש השנה ועד חנוכה: הקטע הזה מייצג את תקופת הסתיו והחורף, ואת  הכוכב שלכם מרקורי, שעושה חיים משוגעים ביסוד המים ומקיים קשרים זורמים עם כוכב ונוס השולט במזלות שור ומאזניים, וגם עם כוכב פלוטו השולט במזל עקרב. צפויים לכם אחלה קשרים עם ילידי שלושת המזלות האלה, כמו גם התפייסות היסטורית עם מישהו משמעותי מהעבר שלכם. בקטע השני של התקופה אתם מושפעים מאנרגיות רומנטיות שזורמות מכוכב ונוס ישר אל כוכב מרקורי השולט בכם. האירועים סוחפים אתכם אל מקומות בסטייל עתיק, כמו גם אל חופים אבודים. האנרגיות כל כך חזקות בימים האלה עד שאתם הולכים להתייעץ עם מישהו שיש לו ניסיון.

סיכום וטיפים: צפויות לכם אנרגיות רומנטיות וקצת מסתוריות. מישהו שמעריץ אתכם מוכן ללכת בשבילכם עד הסוף, גם אם זה עלול לעשות לו פאדיחות מול החברים שלו. מזל והצלחה צפויים לאלה מביניכם שלא פוחדים לתת צ'אנס לקטעים שפעם הקפיצו אתכם. אל תפחדו להיכנס לתחרות מול מישהו שבטוח שהוא שווה יותר מכם. בסופו של דבר הוא יאכל לעצמו את הלב כשהוא יראה איך אתם עושים לו בית ספר. מישהו בראש טוב מציע לכם רעיון שממבט ראשון נראה משוגע על כל הראש, רק שהקטע הזה עשוי להפגיש אתכם עם הנפש התאומה שלכם.

מה עושים עכשיו?

מתייעצים עם אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים בשיחה אישית. המשך....
בא לך לקבל תשובה אישית מקוראת בקלפים? לפרטים מלאים.
מקבלים טיפים של מיסטיקנים מובילים ישירות לתיבת הדואר. בחינם
מורידים את אפליקציית האייפון של אלטרנטיבלי. בחינם.
מה אומר תאריך הלידה/ השם שלך? עכשיו אפשר לשאול בשיחה פרטית כל שאלה נומרולוגית מומלצת. לפרטים מלאים.


יצירת קשר:

רוצה לכתוב לנו? זה המקום!
לחץ/צי כאן ותוכלו ליצור עימנו קשר בכל נושא: שליחת מאמרים, הצטרפות לצוות כותבי הערוץ, קבלת מידע כללי ובכל נושא אחר.

אור ואהבה
צוות אלטרנטיבלי והערוץ

  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

0