מדורי תוכן

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן

הורוסקופ שנתי לצעירים 2012- מזל שור

בואו לקרוא ולדעת לפני כולם מה צופים הכוכבים בהורוסקופ שנתי מיוחד לתחומים שבאמת חשובים לצעירים.

מאת
תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים 2012. תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים 2012.

קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: בקטע הראשון של התקופה כוכבכם ונוס משוטט בתחום של מזל דגים, ומקיים קשרים מהממים עם כוכב ששמו נפטון. אין כמו מזל דגים בשביל לבשר לכם על אנרגיות מדהימות בעלות אופי רומנטי ויצירתי. זו בשורה ענקית בשביל האמנים והיוצרים שביניכם, כמו גם עבור כל השוורים שבראש שלהם לזרום עם איזה קטע של אהבה סוחפת.
בקטע השני של התקופה הכוכב שלכם ונוס עובר לגור אצלכם במזל שור, ומקיים יחסים רומנטיים צמודים עם כוכב שמביא מזל ששמו יופיטר. הצירוף הזה בין יסוד האדמה לבין המזל שנשפך מיופיטר עשוי להקפיץ לשמיים את דמי הכיס שאתם מקבלים מההורים שלכם. צפויה הצלחה ענקית לכל אלה מביניכם שמחוברים אל תחומים שדורשים כישרון עיצוב.

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: כבר בימים הראשונים של הקטע האביבי הזה אתם מתפנקים באנרגיות הממוזלות של כוכב יופיטר, שמתארח אצלכם ומקיים קשרים חולמניים עם כוכב פלוטו. יופיטר מביא לכם ברכה והצלחה, ובגלל זה אל תמהרו לפסול חיזורים רומנטיים, גם אם הם לא הטעם שלכם. דבר מתגלגל אל דבר ותמיד טוב לשמור את כל האפשרויות פתוחות. בקטע השני של התקופה אתם נפרדים מכוכב יופיטר שעבר את הגבול והלך לגור במזל תאומים. תחושה של 'להיות לבד' מולידה במוחכם רעיון מקורי שמאפשר לכם לקבל תשובות ברורות ממישהו שעד עכשיו התחמק מתשובות. אל תהססו להסתייע בקסם האישי שלכם ובכל היתרונות שיש לכם בשביל לפצח את הכוונות שלו.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: הקטע הזה מייצג את תקופת הקיץ ואת הכוכב שלכם ונוס בגזרת מזל תאומים, כשהוא צמוד לאנרגיות של כוכב יופיטר. בהשפעת יסוד האוויר, יש מצב שאנשים שביאסתם אותם זוכרים אתכם לטובה. ייתכן שמצאתם דרך לגרום להם להבין את הראש שלכם. בקטע השני של התקופה אתם מוזמנים לצפות באנרגיות הסוערת של כוכב מארס, החולף בבית האהבה אשר במפת הלידה שלכם. מארס מדליק את הקטע הרומנטי, אשר יחד איתו יופיע מישהו שמוכן לקטוף את הירח למענכם. היחסים ביניכם לבינו הם סוף הדרך, כל עוד אינכם גורמים למישהו לקנא. הנומרולוגיה צופה לכם ראש טוב עם אנשים אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם במספר 7.

מראש השנה ועד חנוכה: הקטע הזה מייצג את תקופת הסתיו והחורף, ואת הכוכב שלכם ונוס, שמקיים קשר חברי עם כוכב פלוטו וקשר מאתגר עם כוכב יופיטר. פלוטו מביא לכם קטעים שצבועים בגוונים רומנטיים ומסתוריים, ואילו יופיטר פותח בפניכם דלתות אל מקומות שמעבר הים. בקטע השני של התקופה אתם צופים בכוכב אוראנוס שמתחפר בבית החלומות שלכם. הדבר האחרון שאתם צריכים להרשות לעצמכם עכשיו הוא להדאיג את עצמכם בגלל שטויות. כדאי שתדעו שאוראנוס עלול לעורר בכם דאגות שאין להן קשר למציאות, כמו גם לנפח קשקושים שהיה רצוי להתעלם מהם.

סיכום וטיפים: צפויות לכם אנרגיות מדהימות בעלות אופי רומנטי ויצירתי. זו בשורה ענקית בשביל האמנים והיוצרים שביניכם, כמו גם בשביל כל השוורים שבראש שלהם לזרום עם איזה קטע של אהבה סוחפת. כוכב מדהים עשוי להקפיץ לשמיים את דמי הכיס שאתם מקבלים מההורים. צפויה הצלחה כבירה לכל אלה מביניכם שמחוברים אל תחומים שדורשים כישרון עיצוב. אל תמהרו לפסול חיזורים רומנטיים, גם אם הם לא ישר הטעם שלכם. דבר מתגלגל אל דבר ותמיד טוב לשמור את כל האפשרויות פתוחות.

מה עושים עכשיו?

מתייעצים עם אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים בשיחה אישית. המשך....
בא לך לקבל תשובה אישית מקוראת בקלפים? לפרטים מלאים.
מקבלים טיפים של מיסטיקנים מובילים ישירות לתיבת הדואר. בחינם
מורידים את אפליקציית האייפון של אלטרנטיבלי. בחינם.
מה אומר תאריך הלידה/ השם שלך? עכשיו אפשר לשאול בשיחה פרטית כל שאלה נומרולוגית מומלצת. לפרטים מלאים.


יצירת קשר:

רוצה לכתוב לנו? זה המקום!
לחץ/צי כאן ותוכלו ליצור עימנו קשר בכל נושא: שליחת מאמרים, הצטרפות לצוות כותבי הערוץ, קבלת מידע כללי ובכל נושא אחר.

אור ואהבה
צוות אלטרנטיבלי והערוץ

  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

0