מדורי תוכן

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן

הורוסקופ שנתי לצעירים 2012- מזל טלה

בואו לקרוא ולדעת לפני כולם מה צופים הכוכבים בהורוסקופ שנתי מיוחד לתחומים שבאמת חשובים לצעירים.

מאת
תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים 2012. תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים 2012.

קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: בקטע הראשון של התקופה כוכבכם מארס תופס אחלה קשרים עם מזל בתולה, ועושה עיניים לכוכב מוטרף ששמו אוראנוס. האסטרולוגיה מייחסת לכוכב אוראנוס תכונות כמו מקוריות ואקשן, וזה אומר שמחכים לכם ימים מרגשים רצופים במפגשים שלא מהעולם הזה עם אנשים שהראש שלהם לא כמו של כולם. זה גם אומר שאתם צריכים לגלות פתיחות כלפי מצבים ומקומות שמופיעים [בדרך כלל] רק בחלומות.
בקטע השני של התקופה, כוכבכם מארס מקבל אנרגיות טובות שזורמות אליו מן הכוכבים יופיטר [שזה כוכב ששולט במזל קשת], ונוס [שזה כוכב ששולט במזלות מאזניים ושור] ופלוטו [כוכב ששולט במזל עקרב]. הסיפור הזה לוקח אתכם אל קטעים מרגשים של יחסים עם המזלות האלה, ואפילו מסדר לכם קומבינות עם תחומים שאיכשהו קשורים במה שקורה מעבר לים.

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: עכשיו זו התחלה של שנה אסטרולוגית בה אתם מובילים את חגיגות האביב, בזכות השמש המשקיפה אלינו על הרקע של מזלכם. זה הזמן שלכם לתפוס ראש עם קטעים חדשים ומרעננים, שיוציאו אתכם מתוך יחסים מאכזבים שסתם שברו לכם את הלב. הקטע הזה גם רומז כל מיני דברים רוחניים שיקרו לכם. בקטע השני של התקופה, כוכבם מארס מאותגר על ידי האנרגיות של השמש, אבל מתאזן בזכות האנרגיות של כוכב מרקורי שחולף במזל סרטן. הסיפור הזה מכניס אווירה טובה אל המשפחה שלכם, ובעיקר הוא עושה טוב לקרובים שלכם שהיה להם משבר בזמן האחרון. בתקופה זו צפויות לכם בשורות טובות מאנשים במשפחה שמושפעים ממזל סרטן.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: הקטע הזה מייצג את תקופת הקיץ ואת הכוכב שלכם מארס בגזרת מזל מאזניים, כשהוא ביחסים עם הכוכבים ונוס ויופיטר. אלה ימים מדהימים בשביל כל אלה מביניכם שנמאס להם מקטעים מבאסים, וכל מה שהם רוצים זה לשים את הראש שלהם על כתף של מישהו שבאמת אוהב אותם. לפנויים שביניכם כדאי ללכת על שידוכים מפתיעים ועל פגישות עיוורות [בליינדייטים]. בקטע השני של התקופה אתם צופים בכוכב שלכם מארס כשהוא משוטט בגזרת מזל עקרב, ותופס אנרגיות רומנטיות מכוכב ונוס. תתייחסו לסיפור הזה כאילו אתם צופים בסרט מסתורי שצבוע בגוונים רומנטיים. הקטע הזה של מזל עקרב ושל ונוס מביא לכם חוויות שתצטרכו לשמור בסוד, בגלל שלא תוכלו לדבר עליהן עם כל העולם.

מראש השנה ועד חנוכה כזה: הקטע הזה מייצג את תקופת הסתיו והחורף, ורואים בו את הכוכב שלכם מארס חולף ועובר בנקודה בשמיים ששייכת ליסוד האש ולמזל קשת. אם היה לכם בראש לקחת צ'אנס מכל סוג שהוא – לאו דווקא רומנטי – אתם במקום הנכון ובזמן הנכון. יחד עם זה, אל תשכחו כי כאשר המזל מופיע בדלת, לא חייבים להסתכן בגדול. גם צ'אנס קטן יעשה בשבילכם את העבודה. בקטע השני של התקופה אתם מעניקים אירוח מכל הלב לכוכב אוראנוס, שנחשב לכוכב מחשמל, מטריף, מהמם, מדהים ומאוד לא שגרתי. התופעה האסטרולוגית מחזירה אתכם אל פגישות והיכרויות שהתקיימו בעונה הקודמת, וזה בשביל שעכשיו תוכלו לסגור עניין. יש מצב שאתם חוזרים אל אהוב לב אשר מסיבה כזו או אחרת היחסים שלכם איתו לא ממש המריאו.

סיכום וטיפים: מחכים לכם ימים מרגשים רצופים במפגשים שלא מהעולם הזה עם אנשים שהראש שלהם לא כמו של כולם. זה גם אומר שאתם צריכים לגלות פתיחות כלפי מצבים ומקומות שמופיעים [בדרך כלל] רק בחלומות. צפויים לכם קטעים עם המזלות שור, מאזניים, קשת ועקרב. צפויות לכם קומבינות עם תחומים שאיכשהו קשורים במה שקורה מעבר לים. זו השנה שלכם לתפוס ראש עם קטעים חדשים ומרעננים שיוציאו אתכם מתוך יחסים מאכזבים שסתם שברו לכם את הלב.

מה עושים עכשיו?

מתייעצים עם אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים בשיחה אישית. המשך....
בא לך לקבל תשובה אישית מקוראת בקלפים? לפרטים מלאים.
מקבלים טיפים של מיסטיקנים מובילים ישירות לתיבת הדואר. בחינם
מורידים את אפליקציית האייפון של אלטרנטיבלי. בחינם.
מה אומר תאריך הלידה/ השם שלך? עכשיו אפשר לשאול בשיחה פרטית כל שאלה נומרולוגית מומלצת. לפרטים מלאים.


יצירת קשר:

רוצה לכתוב לנו? זה המקום!
לחץ/צי כאן ותוכלו ליצור עימנו קשר בכל נושא: שליחת מאמרים, הצטרפות לצוות כותבי הערוץ, קבלת מידע כללי ובכל נושא אחר.

אור ואהבה
צוות אלטרנטיבלי והערוץ

  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה

דרג תוכן עמוד זה

0