מדורי תוכן

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים 2013 מזל עקרב

צוות אלטרנטיבלי והאסטרולוגים הבכירים של ישראל מזמינים אותך לקרוא ולדעת מה צופים הכוכבים בהורוסקופ שנתי מיוחד לתחומים שבאמת חשובים לצעירים.

מאת
תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים 2013 מזל עקרב תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים 2013 מזל עקרב

קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים כזה: בימים אלה מתחילים לזרום אליכם טלפונים מפתיעים שמזמינים אתכם למקומות עם סטייל וכאלה. מקובלות ופופולאריות עושות טוב לחיי החברה שלכם. מתגלגלות שיחות נפש רומנטיות שגורמות לדברים להתרחש בדרך מהממת ומאוד לא צפויה. חוויות סודיות מסלקות מחסומים רגשיים שתמיד רציתם לטפל בהם. צפויים קטעים מחשמלים עם ילידי המזלות טלה וקשת.

בקטע השני של התקופה צפוי שיפור ביחסים שלכם עם יריבים ומתחרים. טיפים שאתם מקבלים בקטע הרומנטי עוזרים לכם לנפנף מישהו שסתם מתעלק עליכם. מישהו שממש מעריץ אתכם עוזר לכם לסגור עניין עם מישהו שווה שאתם הרוסים עליו. אם הקטעים הרומנטיים זורמים בכיוון שלא לטעמכם, אז הכי טוב שתפסיקו עם ההתפלספויות ופשוט תעברו לאקשן.

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: בימים אלה מתחילות חגיגות האביב וחלומות רומנטיים מתחילים לקבל צורה במציאות. מחזר קרוע רומז על הרגשות שלו באמצעות מתנות סמליות. אתם לא זקוקים לאישור מאף אחד בכל מה שקשור לתחום האישי. התייעצויות רק יבלבלו אתכם. אתם סוגרים חשבון עם מישהו שלא היה נחמד אליכם. לא נורא אם הוא ילמד את הלקח שלו ויתחיל להתנהג אחרת.

בקטע השני של התקופה צפויה פריצת דרך לעקרבים שמתכננים עתיד בעולם העיצוב והאופנה. גם אלה מכם שעד עכשיו לא ממש התעניינו בתחום, הולכים להידלק עליו. התחום הרומנטי זקוק לשינוי. יכול להיות שאתם יורדים על עצמכם ביותר מדי ביקורתיות. הכי טוב שתתנהגו בטבעיות ותתנו למחזרים שלכם להחליט אם זה מוצא חן בעיניהם.

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: בימים אלה מתחיל האקשן האמיתי יחד עם שרשרת של הצלחות רומנטיות שעלולות לעורר רחשי קנאה. גם אם אתם חושבים שמישהו סתם מבלבל במוח, כדאי שתהיו בצד החכם – ולא בצד הצודק. מישהו ינסה לסדר לכם שידוך שממבט ראשון נראה פצצה. יכול להיות שבהתחלה זה לא בראש שלכם אבל בהמשך זה הולך ומשתפר.

בקטע השני של התקופה צפויה לכם אהבה שמחכה בשבילכם כבר המון זמן רק שאתם סיננתם אותה. הכוכבים רומזים שהמזל שלכם נמצא ממש כאן ועכשיו ואין צורך לנסוע רחוק בשביל לחפש אותו. אל תסתבכו עם קטע מתוסבך שמישהו רוצה להפיל עליכם. אם בא לו לחזר אחריכם אז כדאי שיתחיל לדבר ברור ובלי שטויות.

מראש השנה ועד חנוכה כזה: בימים אלה אתם נכנסים לתקופת החגים ומעניקים את הלב שלכם למחזר שהפנים את הרעיון שבשביל לקבל יחס, צריך גם לתת יחס. תשתדלו להמעיט בתגובות עוקצניות, לפחות עד שהצד השני ילמד להכיר אתכם כמו שצריך. מישהו שחצן שממש לא סבלתם אותו מתברר כלא כזה מפלצתי כמו שחשבתם. יש מצב, אפילו, ל- קליק רומנטי ביניכם לבינו.

בקטע השני של התקופה אתם עוזרים לחבר קרוב לצאת מהבלגאנים שנפלו עליו, אבל זה לא אומר שמותר לכם להזניח את העניינים שלכם. צפויה לכם נדנדה רגשית עם מישהו שזורק לכם אתגרים. אל תשכחו שאתם לא חייבים לו כלום ובטח לא צריכים להוכיח לו משהו. הקטע הנומרולוגי מביא לכם הצלחות עם ילדים ועם מחזרים שחיבור אותיות השם שלהם או סיכום ספרות תאריך הלידה שלהם, נותן את המספר 6.

בקטנה כזה: השנה מקובלות ופופולאריות עושות טוב לחיי החברה שלכם. מתגלגלות שיחות נפש רומנטיות שגורמות לדברים להתרחש בדרך מהממת ומאוד לא צפויה. אתם סוגרים חשבון עם מישהו שלא היה נחמד אליכם. לא נורא אם הוא ילמד את הלקח שלו ויתחיל להתנהג אחרת. צפויה פריצת דרך לעקרבים שמתכננים עתיד בעולם העיצוב והאופנה. גם אלה מכם שעד עכשיו לא ממש התעניינו בתחום, הולכים להידלק עליו. צפויה לכם אהבה שמחכה בשבילכם כבר המון זמן רק שאתם סיננתם אותה.


לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה שנתית, תחזית שנתית, הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי 2013, תחזית אסטרולוגיה שנתית לצעירים 2013, הורוסקופ שנתי לצעירים 2013, תחזית שנתית לצעירים 2013, הורוסקופ לצעירים, מזל עקרב, תחזית אסטרולוגית לצעירים, תחזית אסטרולוגית לצעירים מזל עקרב 2013
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה שנתית, תחזית שנתית, הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי 2013, תחזית אסטרולוגיה שנתית לצעירים 2013, הורוסקופ שנתי לצעירים 2013, תחזית שנתית לצעירים 2013, הורוסקופ לצעירים, מזל עקרב, תחזית אסטרולוגית לצעירים, תחזית אסטרולוגית לצעירים מזל עקרב 2013

דרג תוכן עמוד זה

0