מדורי תוכן

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים 2013 מזל טלה

צוות אלטרנטיבלי והאסטרולוגים הבכירים של ישראל מזמינים אותך לקרוא ולדעת מה צופים הכוכבים בהורוסקופ שנתי מיוחד לתחומים שבאמת חשובים לצעירים.

מאת
תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים 2013 מזל טלה תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים 2013 מזל טלה

קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים כזה: בימים אלה פתאום יבוא לכם על קטע רומנטי שמחזיר אתכם אל זיכרונות מפרשייה שהביאה לכם אושר. אל תחשבו יותר מידי אלא פשוט תזרמו בסבבה. מישהו משחק אותה אדיש אבל כולם רומזים שממש חשוב לו לדעת מה אתם חושבים עליו. זה סבבה, רק תוודאו שזה לא בשביל לעשות פוזות על החברים שלו.

בקטע השני של התקופה דברים הקשורים במראה ובהופעה (ה – לוק שלכם) יידרשו מכם תשומת לב רבה מן הרגיל. אל תשכחו להתאים אותם לתדמית החיצונית שבא לכם לשדר. אל תתרגשו אם כל מיני קנאים ירכלו עליכם שאתם ביקורתיים וקשים בקטעים של בחירת בן זוג. זה אומר שאתם יודעים מה שאתם רוצים ושלא בא לכם להתפשר. יש מישהו שנורא רוצה להתוודות על זה שהוא מאוהב בכם, רק שהוא נבהל ברגע האחרון. אם אתם יודעים על מי מדובר, אז גם לכם מותר לזרוק לו מילה בכיוון.

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: בימים אלה מתחילות חגיגות האביב זו תחילתה של שנה אסטרולוגית שפותרת בשבילכם בלגאן או בעיה מעצבנת שאתם סוחבים המון זמן. אם היו לכם חלומות רעים בקטע של המקובלות החברתית שלכם, אז בימים אלה כל זה ייעלם. פתאום אתם מבינים שיש לכם ים של מעריצים שהרוסים עליכם. עכשיו אתם צריכים לשים עין על מחזרים פוטנציאליים שנולדו במזלות עקרב ומאזניים. הכוכבים מנבאים שהולכים להיות לכם אחלה קטעים איתם, כמו גם עם כל אלה שמספרי המזל שלהם הם 8 ו – 6.

בקטע השני של התקופה הכוכב שלכם שהוא מארס תופס דיבור עם מקום בשמיים שקוראים לו מזל תאומים ומסדר לכם אחלה קטעים עם מי שנולדו במזל הזה. זה אומר גם שיש מצב שמישהו מנסה להעביר אליכם מסר רומנטי רק שלא בא לו שכולם ידעו על זה. צפויים לכם קטעים הורסים עם מישהו שאתם קרועים עליו. יבואו לכם איתו דאחקות וצחוקים, בגלל שככה אף אחד לא חושב שאולי זו בכלל פדיחה.

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: בימים אלה מתחיל האקשן האמיתי הכוכב שלכם מארס מושפע עכשיו ממזל סרטן שמביא לו אנרגיה חמימה ורומנטית. אווירה טובה תורמת לשדרוג של קשרים שהסתבכו. צפויים יחסים מהממים עם אנשים שהערצתם מרחוק. מישהו שכבר היו לכם איתו קטעים רומנטיים, חוזר בשביל לראות אם עדיין אתם חושבים עליו. עכשיו הכול תלוי בכם ו - באיך שבראש שלכם לשחק את המשחק הזה. תסדרו לעצמכם הצלחה באהבה עם בגדים שיש בהם גוונים של ורוד ותכלת. הצבעים האלה ימשכו אליכם אחלה אנרגיות.

בקטע השני של התקופה אתם עושים מה בראש שלכם בלי לספור את אלה שאולי מרכלים עליכם מאחורי הגב שלכם. אם תמשיכו לא לדפוק להם חשבון אז יש מצב שהם יתהפכו ויתחילו להתחנף אליכם. צפויים קצת סיבוכים בקטע שלכם עם מישהו שדווקא די נדלקתם עליו. אבל מה? איך שזה נראה אז פתאום הוא מגיע בשביל לבקש סליחה ולהתוודות על הרגשות שיש לו עליכם.

מראש השנה ועד חנוכה כזה: בימים אלה אתם נכנסים לתקופת החגים כוכבכם מארס 'מתנדנד' על הגבול שבין המזלות אריה ובתולה, מה שאומר שאפילו השתקנים שביניכם הולכים לצאת למסע יחצנות של פטפוטים ושיחות. גם אם כולם אומרים שאתם מה-זה ביישנים ומופנמים אז עכשיו באים לכם חיזורים ששווה לכם לצאת קצת מהביישנות ולסגור עניין עם מי שהלב שלכם שבוי שלו. אל תתנו למזל שלכם לעבור לידכם סתם ככה.

בקטע השני של התקופה אתם גולשים על האנרגיות של כוכבכם מארס שחודר עכשיו אל מזל מאזניים ומחזיר אליכם אהבות שיצאו מהחיים שלכם. מישהו שבכלל לא היה בתוכניות שלכם, שולח לכם מסרים על מה שהוא מרגיש כלפיכם. הקטע שהוא עושה את זה בלי שאף אחד יודע, רק אתם. מישהו ממש קרוב שיודע מה בדיוק עובר עליכם, מחליט לשדך ביניכם לבין מישהו שרציתם לפגוש. עכשיו הכל תלוי בכם.

בקטנה כזה: השנה יבוא לכם על קטע רומנטי שמחזיר אתכם אל זיכרונות מפרשייה שהביאה לכם אושר. אל תטחנו לעצמכם את המוח אלא פשוט תזרמו איתה בסבבה. הכוכב שלכם שהוא מארס תופס דיבור עם מקום בשמיים שקוראים לו מזל תאומים ומסדר לכם אחלה קטעים עם מי שנולדו במזל הזה. תסדרו לעצמכם הצלחה באהבה עם בגדים שיש בהם גוונים של ורוד ותכלת. הצבעים האלה ימשכו אליכם אחלה אנרגיות.


לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה שנתית, תחזית שנתית, הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי 2013, תחזית אסטרולוגיה שנתית לצעירים 2013, הורוסקופ שנתי לצעירים 2013, תחזית שנתית לצעירים 2013, הורוסקופ לצעירים, מזל טלה, תחזית אסטרולוגית לצעירים, תחזית אסטרולוגית לצעירים מזל טלה 2013
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה שנתית, תחזית שנתית, הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי 2013, תחזית אסטרולוגיה שנתית לצעירים 2013, הורוסקופ שנתי לצעירים 2013, תחזית שנתית לצעירים 2013, הורוסקופ לצעירים, מזל טלה, תחזית אסטרולוגית לצעירים, תחזית אסטרולוגית לצעירים מזל טלה 2013

דרג תוכן עמוד זה

0