מדורי תוכן

הורוסקופ שנתי 2013 מזל מאזניים

בואו לקרוא את התחזית האסטרולוגית המיוחדת לשנת 2013. כל מה שצפוי לך באהבה קריירה כספים ואנרגיות....

מאת
הורוסקופ שנתי 2013 מזל מאזניים הורוסקופ שנתי 2013 מזל מאזניים

ינואר – פברואר – מארס: בחציה הראשון של התקופה, כוכב ונוס השולט בכם מקיים קשרים הרמוניים עם כוכב סטורן ועם יסוד המים. הניגודים בין איכות הכוכבים לבין איכות יסוד המים באים כדי להטמיע בכם כלל רוחני הקורא לכם שלא לבטוח במי שמדרבן אתכם ללכת אחריו בעיניים עצומות. השליכו את יהבכם על אדם (מדריך רוחני) אשר פוסע אחריכם ותומך בכם רק כאשר אתם מועדים או בפשטות, הימנעו מתלות כלשהי.

בחציה השני של התקופה, אתם משקיפים על הכוכבים מארס ואוראנוס החוגגים בבית השביעי שבמפת הלידה שלכם שהוא בית הזוגיות. בימים אלה אתם זקוקים לפרטיות רבה יותר מזו שיש לכם עתה, גם אם אתם סבורים שאין חיים לאחר יועציכם. בהמשך תצליחו לסגור לעצמכם בילויים שכבר זמן רב יש לכם פנטזיות לגבי הריגושים שתפיקו מהם. אל תופתעו אם יתברר כי המציאות עולה על הדמיון.

אפריל – מאי – יוני: כבר בימיו הראשונים של רבעון אביבי זה אתם צופים באנרגיות של השמש המציפה בקרני פז את נתיב הזוגיות שלכם. מצב הכוכבים מזרים אליכם אירועים רומנטיים מן הסוג הלוהט. גם המופנמים שביניכם צפויים לחוש בהתחדשותן של אנרגיות שכבר שכחו מקיומן. אל תזלזלו בריגושים בעלי אופי גשמי משום שדווקא הם יעשו לכם את התקופה.

בחציה השני של התקופה אתם מושפעים מן האנרגיות השובבות של כוכב תוסס ששמו מרקורי המחדיר את בשורתו הרעננה הישר אל כוכבכם ונוס. צפויות שיחות אינטימיות שצופנות עתיד ורוד. אתם אומרים ושומעים דברים שנשמרו עד כה בתוך כספת. נולדת הבנה טובה יותר למעשיהם והתנהגותם של בני הזוג. מישהו נותן לכם עצות נפלאות הקשורות לצעירים במשפחה.

יולי – אוגוסט – ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ואת כוכבכם ונוס השוהה עתה בגזרת שמיים בעלת אופי גאה, מנהיג, כריזמטי ודרמטי. התופעה מולידה מצבים לפיהם כוכבים בעלי אנרגיות אובססיביות עלולים לגרום לכם לבצע מעשים חסרי היגיון. הפיתרון עשוי להיות בדמותם של יועצים חכמים בכל תחום בו אתם מבקשים לקבל החלטות.

בחציה השני של התקופה אתם צופים בכוכבכם ונוס שמקיים יחסים צמודים עם כוכב בעל אופי מעשי ותכליתי ששמו סטורן, שעלול לדכא בכם כל זיק של ספונטאניות ואף לעורר מחשבות תועלתניות יתר על המידה. המישור הרוחני מבקש לאזן את הדברים ומציע לכם לא לחשוש מן האהבה רק משום שהיא מכילה בתוכה את זרע הפרידה. קחו בחשבון כי כל "יש" וכול מהות צופנים בחובם גם את רגעי הסיום שלהם, אך זו לא סיבה להימנע ממנעמי החיים. מה גם שהכל צפוי אך הרשות נתונה.

אוקטובר – נובמבר – דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף ונראה כי שהייתה של השמש בגזרת מזלכם, בצירוף הסמיכות אל יום ההולדת, מאפשרות לכם לעשות מספר רב של שינויים והתחדשות. אנשים שאתם מחבבים מגשימים לעצמם חלומות שגם לכם יש חלק בהם. הדברים ילכו וישתפרו אם תנטרלו את הדברים מהיבטים של קנאה. כדי להימנע מתסבוכת רגשית, כדאי שתשתפו אנשים נוספים בסיפור הזה.

בחציה השני של התקופה אתם צופים במסעותיו של כוכבכם ונוס במשעוליו של יסוד האדמה ושל גזרת מזל גדי, מה שעשוי לרמוז על התמסדותם של קשרים שהנצו בתקופה שחלפה. כלל רוחני קובע כי אם יש ברצונכם לבסס קשרים שהחלו ללבלב, נסו להתבונן בהם מנקודת מבט חיצונית ואובייקטיבית. לאחר מכן יישמו על עצמכם את העצות שהייתם מעניקים לאחרים אילו היו במצבכם.

אופק רוחני: שנת 2013 תעמוד עבורכם בסימן של אושר ועושר ככל שתשכילו להתחבר עם המישור הרוחני המבקש לאזן עבורכם את הדברים ומציע לכם לא לחשוש מן האהבה, רק משום שהיא מכילה בתוכה את זרע הפרידה. קחו בחשבון כי כל "יש" וכול מהות צופנים בחובם גם את רגעי הסיום שלהם, אך זו לא סיבה להימנע ממנעמי החיים. מה גם שהכל צפוי אך הרשות נתונה, מה שעשוי להוביל אתכם אל התייעצות רוחנית בנושא מטעמם של ברי סמכא מקצועיים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם באהבה-לחצו כאן. זו שנה בה הכוכבים מזרימים אליכם אירועים רומנטיים מן הסוג הלוהט. גם המופנמים שביניכם צפויים לחוש בהתחדשותן של אנרגיות שכבר שכחו מקיומן. אל תזלזלו בריגושים בעלי אופי גשמי משום שדווקא הם יעשו לכם את התקופה.


לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה, אסטרולוגיה שנתית, אסטרולוגיה שנתית 2013, הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי 2013, תחזית אסטרולוגית שנתית, הורוסקופ, תחזית אסטרולוגית 2013, תחזית שנתית 2013, הורוסקופ 2013, אסטרולוגיה מזל מאזניים, אסטרולוגיה שנתית מזל מאזניים, הורוסקופ מזל מאזניים
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה, אסטרולוגיה שנתית, אסטרולוגיה שנתית 2013, הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי 2013, תחזית אסטרולוגית שנתית, הורוסקופ, תחזית אסטרולוגית 2013, תחזית שנתית 2013, הורוסקופ 2013, אסטרולוגיה מזל מאזניים, אסטרולוגיה שנתית מזל מאזניים, הורוסקופ מזל מאזניים

דרג תוכן עמוד זה

4.50