מדורי תוכן

הורוסקופ שנתי 2013 מזל אריה

בואו לקרוא את התחזית האסטרולוגית המיוחדת לשנת 2013. כל מה שצפוי לך באהבה קריירה כספים ואנרגיות....

מאת
הורוסקופ שנתי 2013 מזל אריה הורוסקופ שנתי 2013 מזל אריה

ינואר – פברואר – מארס: בחציה הראשון של התקופה, השמש השולטת בכם מוצאת את עצמה ניבטת אלינו על רקע גזרת מזל גדי וצמודה אל האנרגיות של כוכב מרקורי. השמש הינה מרכז היקום והיא באה כדי ללמד אתכם את הכלל הרוחני הקובע כי אדם נאור יודע את אשר לפניו, ובהיותו ישות אנושית הוא פונה לאחרים כדי שיסייעו לו, אך אם הם אינם נענים – הוא חייב לבצע את המשימה בכוחות עצמו. כלומר, אל תחששו מפני ביצוע משימותיכם בכוחות עצמכם מבלי לסמוך על פזרני הבטחות.

בחציה השני של התקופה אתם צופים במצבור ענק של אנרגיות קוסמיות המציפות את הבית השמיני שבמפת הלידה שלכם, שהוא בית האינטימיות. אלה ימים בהם יש להעדיף את התחושות האינטואיטיביות על פני שיקולים שכליים. תוכלו לסמוך ולהישען על משאבים שלא אתם עמלתם בהשגתם. אנשים שלא ממש סמכתם על כנות רגשותיהם, יוכיחו במעשיהם כי טעיתם. הריגושים יושגו באווירה אינטימית, מה שמרחיק אתכם מהצעות זוהרות ובלייניות.

אפריל – מאי – יוני: כבר בימיו הראשונים של רבעון אביבי זה, אתם צופים בכוכב מארס הנצמד אל האנרגיות של השמש השולטת בכם. המשיכו בשלכם גם אם מישהו מתהדר בהישגיכם. האנשים הנכונים משקיפים מהצד ויודעים למי יש לשייך את זכויות היוצרים. מקוריות ושנינות בתוספת כישורים דרמטיים, הופכים אתכם למועמדים אולטימטיביים למשרות הדורשות הופעה מרשימה וייצוגיות.

בחציה השני של התקופה, אתם זורמים עם השמש שליטתכם הישר אל גזרת מזל תאומים ופוגשים שם את הכוכבים מארס ויופיטר. צפוי שינוי חברתי כתוצאה משובו של מישהו אהוד ופופולארי. נתיב שהקשר עימו נותק, שב לפקוד את סדר יומכם. נראה כי מעסיקיכם ישמחו אם המסלול הישן ישתלב בעבודתכם הנוכחית.

יולי – אוגוסט – ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ואת שהייתו של כוכב ונוס בגזרת מזלכם, מה שמצביע על עלייה במפלס היצריות והיצירתיות שמיוחסות לכם. צפויה היכרות הדורשת זמן כדי להפוך למשהו מחייב. ייתכן כי זו לא אהבה ממבט ראשון, אבל בהחלט פרשיה יפה ועדינה. אם אתם מתלבטים בנוגע לצורך לספר על עברכם, כדאי שתשמרו לעצמכם את הקטעים המביכים.

בחציה השני של התקופה, אתם מתבוננים באנרגיות של השמש השולטת בכם ורואים כיצד היא משקיפה עליכם מבעד לגזרת שמיים המושפעת מיסוד האדמה. דווקא משום כך כדאי לכם לאזן את הדברים באמצעות חשיבה רוחנית (הקוטבית ליסוד האדמה) המנסה להנמיך את קומתו של האגו ולהנחיל לכם מזל והצלחה. אם אתם מודעים לעובדה כי האגו שלכם עלול להיות המלכודת הגדולה והגרועה מכולן, הרי שכבר עתה אתם במצב מודעות גבוה ביותר.

אוקטובר – נובמבר – דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו ואת החורף ונראה כי שהייתה של השמש שליטתכם בגזרת מזל מאזניים מעניקה לכם מעין ליטוף עדין של אנרגיה חמימה ומפייסת. עיתוי מצויין לאריות ולביאות השואפים להצטרף למסגרת תחרותית הדורשת עבודת צוות. ייתכן שתצטרכו לעמוד בבחינות כלשהן אך אלו אינן צריכות לרפות את ידיכם. קבלו בברכה את ידידותם של אנשים פופולאריים שידם בכל ויד כל בם. נראה כי נוכחותם מפגישה אתכם עם הריגושים הנכונים.

בחציה השני של התקופה אתם צופים בכוכב מסתורי ששמו כירון הכובש את תשומת ליבו של הבית השמיני אשר במפת הלידה שלכם, מה שמבשר על גל של אנרגיה חושנית שעלולה להימנע מכם אם תתפלשו בזיכרונות העבר. הגיע הזמן שתסלחו לעצמכם. נראה כי הרהורי חרטה רק מעכירים את איכות חייכם. הפנימו את הכלל הרוחני הקובע כי לא אתם בראתם את העולם, ועל-כן לא אתם צריכים לדאוג לו.

אופק רוחני: שנת 2013 עשויה להוביל אתכם אל בוסתנים קסומים של תקווה וחזון באמצעות חשיבה רוחנית השואפת להנמיך את קומתו של האגו ולהנחיל לכם מזל והצלחה. אם אתם מודעים לעובדה כי האגו שלכם עלול להיות המלכודת הגדולה והגרועה מכולן, הרי שכבר עתה אתם במצב מודעות גבוה ביותר. כדי להתחבר מיטבית עם אותה חשיבה רוחנית כדאי שתסתייעו בייעוץ רוחני של ברי סמכא מקצועיים אשר אתר זה מעמיד לרשותכם באהבה- לחצו כאן. זו שנה בה אנשים שלא ממש סמכתם על כנות רגשותיהם, יוכיחו במעשיהם כי טעיתם. הריגושים יושגו באווירה אינטימית, מה שמרחיק אתכם מהצעות זוהרות ובלייניות.


לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שיתוף באמצעות: Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה, אסטרולוגיה שנתית, אסטרולוגיה שנתית 2013, הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי 2013, תחזית אסטרולוגית שנתית, הורוסקופ, תחזית אסטרולוגית 2013, תחזית שנתית 2013, הורוסקופ 2013, אסטרולוגיה מזל אריה, אסטרולוגיה שנתית מזל אריה, הורוסקופ מזל אריה
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן





מחשבוני אסטרולוגיה
התאמה אסטרולוגית התאמה אסטרולוגית
בודקים התאמה אסטרולוגית במחשבון אסטרולוגיה
פרופיל מזלות פרופיל מזלות
מאפייני מזלות אסטרולוגים לפי תאריך הלידה
הורוסקופ שבועי תחזית שבועית
תחזית אסטרולוגית לכל גלגל המזלות. מה צופים הכוכבים.
הורוסוקופ. יום הלידה באיזה יום נולדת
מהו יום הלידה שלך?
קלף טארוט ואסטרולוגיה התיקון הקבלי שלך
מה התיקון והיעוד שלך על פי תורת הקבלה
קלף טארוט ואסטרולוגיה צבע המזל שלך
הצבע שמאפיין את המזל שלך ומה הוא מסמל
נומרולוגיה וטארוט
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה לפי תאריך לידה
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון נומרולוגיה - קריסטל המזל שלך
מחשבון נומרולוגיה
מחשבון אהבה נומרולוגי
מחשבון נומרולוגיה - קלף טארוט
מחשבון אהבה התאמה נומרולוגית לפי שם
פתיחה יומית בקלפי טארוט
פרישת טארוט און ליין
פרישת טארוט און ליין, לכל מצב בחיים
רוחניות
עוגיית מזל יומית
משפטי חשיבה חיובית
מנטרה יומית לחיבור לשפע והגשמה
   
בריאות ודיאטה
מחשבוני קלוריות ודיאטה
מחשבון BMI משקל אופטימאלי
מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון קלוריות - חישוב אחוזי שומן בגוף
מחשבון קלוריות יומי - מחשבון BMR
מחשבון תזונה - יש לך גוף אגס או גוף תפוח
   
 
  • שליחת דף זה לחבר שליחת דף זה לחבר
  • גרסה להדפסה גרסה להדפסה


עוד באותו נושא:

אסטרולוגיה, אסטרולוגיה שנתית, אסטרולוגיה שנתית 2013, הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי 2013, תחזית אסטרולוגית שנתית, הורוסקופ, תחזית אסטרולוגית 2013, תחזית שנתית 2013, הורוסקופ 2013, אסטרולוגיה מזל אריה, אסטרולוגיה שנתית מזל אריה, הורוסקופ מזל אריה

דרג תוכן עמוד זה

0